Homo of in die richting.quote:
Ligt eraan wat je wil bereiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dronken voeren heeft geen zin begin juni?
De makkelijke meisjes worden blijkbaar makkelijker, dus wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dronken voeren heeft geen zin begin juni?
quote:
Ik voel iets bloeienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]onzin. Dat je niet ieder sletje neukt betekend niet dat je een homo bent, betekend gewoon dat je meer eigenwaarde hebt. En dat waardeer ik heel erg
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]onzin. Dat je niet ieder sletje neukt betekend niet dat je een homo bent, betekend gewoon dat je meer eigenwaarde hebt. En dat waardeer ik heel erg
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pestersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef MRN89 het volgende:
[..]![]()
Beter dan meelopen/meedoen om erbij te horen
Welk is dezen ditdat allesquote:
Is ook allemaal als grap.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga je dan om? Als je niet kan genieten van sex zonder bij bedoeling snap ik dat je dat ook niet wil. Dat is toch niet zo moeilijk te accepteren?
En helemaal als ze doen alsof ze dronken zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pesters
Pesten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pesters
Hoezo zou je doen alsof je dronken bentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En helemaal als ze doen alsof ze dronken zijn.
In elke grap zit een kern van waarheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook allemaal als grap.
We schelden elkaar soms zo vaak uit dat het soms op ruzie lijkt.
Mensen die pestenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pesten.
Toevallig kwam ik vannacht in het café het enige meisje tegen die ik OOIT gepest heb. Ze durft me niet eens aan te kijken, voel me daar nog steeds kut over.Heb zelfs in de derde klas toen bj haar en haar ouders in mijn eentje mijn excuses aangeboden, gingen ze allemaal huilen enzo. Damn, dat was het engste wat ik ooit gedaan heb.
Waarom verdedigde niemand dat meisje ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pesten.
Toevallig kwam ik vannacht in het café het enige meisje tegen die ik OOIT gepest heb. Ze durft me niet eens aan te kijken, voel me daar nog steeds kut over.Heb zelfs in de derde klas toen bj haar en haar ouders in mijn eentje mijn excuses aangeboden, gingen ze allemaal huilen enzo. Damn, dat was het engste wat ik ooit gedaan heb.
Elke?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
In elke grap zit een kern van waarheid.
Meelopers he. Die zijn bang om dan ook gepest te wordenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ja het is nu echt gebeurd, ga maar eens slapen. Ga vooral verder met jullie drank/sex/pesten verhalen. Ik hou het voor gezien
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die pestenDat zijn vaak de meest onzekeren van het hele spul
Omdat zelfs de juf haar ging pesten, wisten wij veel.quote:
Omdat je bang was om zelf gepest te worden ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben op de basisschool zo erg gepestmaar paar jaar later was ik zelf de pester.. best sneu
Misschien, maar moet wel zeggen dat die jongen het wel uitloktte, damn wat was hij irritantquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Omdat je bang was om zelf gepest te worden ?
Dat is een natuurlijke respons, pesten is vaak zelf verdediging. Dan wel van de stoerste jongen van de klas, om dat te blijven. Dan wel van de onzekerste dame in de klas, zo werkt dat nu eenmaal jammer genoeg. Het zijn er maar weinig die na hun 16e nog pesten, dan is er vaak wel meer mis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Omdat je bang was om zelf gepest te worden ?
Kan je meer vertellen? Meisje tegen jongen nooit echt gezien enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien, maar moet wel zeggen dat die jongen het wel uitloktte, damn wat was hij irritant
WTF, dat gebeurde hier meer dan andersom hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je meer vertellen? Meisje tegen jongen nooit echt gezien enzo.
Is dit de nieuwe praatclub?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je meer vertellen? Meisje tegen jongen nooit echt gezien enzo.
Ik had geluk dat mijn groep 8 klas merendeel mee ging naar middelbare klas.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF, dat gebeurde hier meer dan andersom hoor.waar zat jij op school?
Awquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetbal hoolies, gevoelige gasten zijn wij zijn tijd.
Heb geen zin om te slapen.quote:
Snap door die vraagteken niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:29 schreef MRN89 het volgende:
Ik vind dagelijks pesten heel triest..elke dag dezelfde jongen/meisje pesten![]()
Maar iemand terugpakken omdat hij/zij het uitlokt ..zie ik niet als pesten ?
Nou als iemand je telkens lastig valt of whatever.. en je pakt diegene dan terug door hem een sneer te geven ofzo .. dat ik zie ik niet als pesten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap door die vraagteken niet wat je bedoelt.
wtf deze wilde ik niet quotenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
AwJullie zijn dus allemaal schatjes
![]()
Pesten zie ik als iemand constant de lul is. Van uitschelden tot zijn jas keer op keer verstoppen na de les, dat gaat op een gegeven moment knagen aan mensen en dan worden ze er gek van. Dan is het pesten. Terug pakken moet kunnen, mits niet structureel is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:29 schreef MRN89 het volgende:
Ik vind dagelijks pesten heel triest..elke dag dezelfde jongen/meisje pesten![]()
Maar iemand terugpakken omdat hij/zij het uitlokt ..zie ik niet als pesten ?
Ik lig met mn laptop in bed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:33 schreef mrstylo het volgende:
Zijn jullie nu allemaal alleen achter de computer of kijken jullie tv ertussen door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |