Ik genoot van voetballen en hardlopen, maar dat kan ik niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet echt eens hard trainen, dan wil je echt nooit meer terug. Ik geniet echt van bankdrukken enzo.
Was het tackle op je zo hard bedoelt of was het meer per ongeluk?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik genoot van voetballen en hardlopen, maar dat kan ik niet meer.Zal wel effe duren voordat ik het echt leuk ga vinden.
Gaat te snel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:54 schreef Typisch het volgende:
Hahahahaaha ik ga hardop stuk door die tinychat, ge-ni-aal.
Geluid uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, zo'n gozer zit helemaal te zingen.haahahaha
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:58 schreef MRN89 het volgende:
Zaalvoetbal vond ik trouwens altijd vet.
Alleen was er hier elke wedstrijd wel vechten waardoor ik er maar mee gestopt ben
'Vroegah' altijd moeten lachen om mensen @ Solomio.. die dan helemaal los gaan in zo'n roomquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:54 schreef Typisch het volgende:
Hahahahaaha ik ga hardop stuk door die tinychat, ge-ni-aal.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:00 schreef MRN89 het volgende:
[..]
'Vroegah' altijd moeten lachen om mensen @ Solomio.. die dan helemaal los gaan in zo'n room
Ik ben echt nooit in een chatroom geweest.quote:
Haha ja moet je goed mee oplettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in een chatroom geweest.
Ik had altijd zo gevoel dat alle meisjes daar oude mannen waren.
Hahahaha vindt dat soort mensen echt zielig. Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:07 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Haha ja moet je goed mee opletten
Wel een paar keer zo'n fake webcam video 'meisje' in mijn room toendertijd gehad
Bedankt jij ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo, dat was weer TC. Nu echt slapen. Droom zacht.
Snap dat ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha vindt dat soort mensen echt zielig. Wat is daar leuk aan?
Dat was monopolyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, zo'n gozer zit helemaal te zingen.haahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |