Is er iets op dan ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:33 schreef mrstylo het volgende:
Zijn jullie nu allemaal alleen achter de computer of kijken jullie tv ertussen door?
Nee wou tips, want ben comedy central nu wel zat.quote:
Dit.quote:
Leven die jij nu hebt had ik vroeger. Maar doe nu sport dieet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Net met mijn buurjongen nog wat groen gras naar binnen geademd dus nog totaal geen zin om te slapen. Fles water, beetje eten erbij heerlijk man.
[ afbeelding ]Ik ga stuk om deze.
Werken dan jonguh. Deze van mijn zuur verdiende geld verkocht, 3 hele websites ervoor in elkaar gezet.quote:
Heletijd Kim Holland @ zender 950.. wil ik hem wat harder zetten midden in de nacht zodat ik dr kon verstaan, komt er ineens kei harde reclamequote:
Ik kan wel kopen, maar heb voor school niet nodig dus vindt het dan zinloos. Maar op dit soort momenten wil ik het wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werken dan jonguh. Deze van mijn zuur verdiende geld verkocht, 3 hele websites ervoor in elkaar gezet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leven die jij nu hebt had ik vroeger. Maar doe nu sport dieet.
Probleem is dat ik resultaat zie, dus wil door.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:37 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik doe ook beetje fitnessen om niet dik te worden, maar voor de rest doe ik dat niet te serieus.
Sport dieet pest ik alleen mijzelf mee.
Soms denk ik echt wat zijn kinderen erg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik werd op de basisschool gepest juist omdat ik altijd zei wat ik dachten omdat ik wat dikkig was, mja
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, ik durfde nooit voor mezelf op te komen, weet nog goed dat ik in groep 5 de "leider" op z'n bek had moeten slaan ipv ineen krimpen, maarja
Ik zag ook resultaat, na maandje of 5 best progressie gemaakt. Toen dacht ik haha lekker makkelijk. En u wordt het weer minder, volgende week ga ik weer 3 a 4 keer sporten, dan kan ik gewoon eigenlijk eten wat ik wil.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem is dat ik resultaat zie, dus wil door.
Ja het echte werkt komt straks, wanneer je daar door blijft moet gaan. Maar na zomer maandje laten rusten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag ook resultaat, na maandje of 5 best progressie gemaakt. Toen dacht ik haha lekker makkelijk. En u wordt het weer minder, volgende week ga ik weer 3 a 4 keer sporten, dan kan ik gewoon eigenlijk eten wat ik wil.
Ga ik niet doen man, ik vind dat echt niet chill. Gewoon normaal bezig zijn doe ik, ik doe dit als vervanging van het voetbal. Dat kan ik niet meer omdat mijn knie kapot gemaakt is door een schop + falen van doktoren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja het echte werkt komt straks, wanneer je daar door blijft moet gaan. Maar na zomer maandje laten rusten.
Maar je moet echt eens hard trainen, dan wil je echt nooit meer terug. Ik geniet echt van bankdrukken enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga ik niet doen man, ik vind dat echt niet chill. Gewoon normaal bezig zijn doe ik, ik doe dit als vervanging van het voetbal. Dat kan ik niet meer omdat mijn knie kapot gemaakt is door een schop + falen van doktoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |