SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag , 5 - 0
6-5-2012 - Excelsior - PSV , 1 - 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 21
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 9
5. Jeremain Lens - 9
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 17:46:38 ]
Duidelijk Toivonenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef Adames het volgende:
wie gaat er verkocht worden lijkt me een betere TT nu
quote:
quote:Dick Advocaat rekent voor volgend seizoen ook niet meer op Zakaria Labyad, terwijl Jagos Vukovic geen toekomst heeft bij PSV en ook Stanislav Manolev wil vertrekken.
Ja ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:50 schreef FL_Freak het volgende:
Maar ging nog iemand van FOK ook naar het supportersfeest vanavond?
ik ook.quote:
quote:
how rudequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie geen ui's dus zag geen fey icoon. Achja kakkerlakken
Ligt aan de verkoop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel spelers zullen er überhaupt gekocht worden?
Nogal een doorselectie dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Toivonen, Manolev, Labyad, Vukovic, Zeefuik en Engelaar zullen wel vertrekken. Klein kansje dat Lens en Pieters ook gaan, denk ik.
Als het aan mij ligt een stuk of 23quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel spelers zullen er überhaupt gekocht worden?
22.quote:
Allemaal even lachen jongensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Afhankelijk of PSV nog toevallig een parkeerplaats heeft die ze aan de gemeente kunnen verkopen
Of wellicht Stroot en Van Bommel in het centrum van het middenveld, met Wijnaldum als aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Mertens - Matavz/Lens - RW
Strootman - Van Bommel - Wijnaldum
Willems - Zanka - Marcelo - RB
Tyton
Ronaldo mag ook weg als iemand een leuke bod van 250miljoen doet. Sorry maar wat probeer je te zeggen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Strootman mag ook weg tegen een leuk bod.
Hij mag Strootman nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ronaldo mag ook weg als iemand een leuke bod van 250miljoen doet. Sorry maar wat probeer je te zeggen?
Minder op voetbalzone kijken man, die titel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Maher: 'Als er een mooie club belt, dan ga ik daar zeker over nadenken'
Brands, waar wacht je op?
quote:Als Real Madrid of een andere mooie club belt, dan ga ik daar zeker over nadenken
Denken dat ie naar PSV wil.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Met dat goede overzicht en die doeltreffendheid van hem zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Of wellicht Stroot en Van Bommel in het centrum van het middenveld, met Wijnaldum als aanvallende middenvelder.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met dat goede overzicht en die doeltreffendheid van hem zeker
Helaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog altijd vertrouwen in Gini, en zeker op die plek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met dat goede overzicht en die doeltreffendheid van hem zeker
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Afhankelijk of PSV nog toevallig een parkeerplaats heeft die ze aan de gemeente kunnen verkopen
quote:Brands: PSV heeft geld voor versterkingen
PSV kan komende zomer opnieuw de transfermarkt op. Volgens technisch directeur Marcel Brands is er in het Philips Stadion geld voor versterkingen.
PSV gaf vorig jaar vele miljoenen uit aan spelers als Dries Mertens (5,5 miljoen), Tim Matavz (7 miljoen), Kevin Strootman (7,5 miljoen) en Georginio Wijnaldum (5 miljoen). Tot de landstitel leidde dat echter niet, Brands zint daarom op meer versterkingen.
Mathias 'Zanka' Jorgensen werd al transfervrij vastgelegd, daarnaast komt vermoedelijk Mark van Bommel voor niets naar Eindhoven. Onduidelijk is nog wie volgt, maar PSV heeft in elk geval belangstelling getoond voor Luciano Narsingh.
Dick Advocaat vraagt zich tegelijkertijd af of het wel nodig is om de markt op te gaan. "Ik ben heel tevreden als we de boel bij elkaar kunnen houden", laat hij in het Eindhovens Dagblad optekenen. "Waar het precies is misgegaan het afgelopen seizoen? Daar wil ik het eerst nog met de groep over hebben."
quote:PSV heeft fikse financiële problemen op te lossen, wil beleidsmatig netjes binnen de lijnen blijven, kan een uitbreiding van het stadion voorlopig wel vergeten en betaalt in principe niet meer dan een miljoen euro spelerssalaris. Toch wil de club tot de Nederlandse top blijven behoren. Wat is de visie van technisch manager Marcel Brands? Koopzucht maakt plaats voor het koesteren van de jeugd.
Jarenlang mikte PSV net iets hoger dan de eigen mogelijkheden, maar die tijd is voorbij. Wakker geschud door financiële rampspoed voert realisme de boventoon in Eindhoven. Technisch directeur Marcel Brands zet bij de club een nieuwe koers uit. Koopzucht maakt plaats voor het koesteren van de eigen jeugdopleiding.
'PSV was altijd een kopende club, maar dat moet veranderen', zegt Brands. 'Wij hebben veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, daar moeten we de vruchten van plukken. We willen toe naar een selectie met achttien of negentien voetballers, aangevuld met vier of vijf talenten uit de jeugdopleiding.'
http://psv.netwerk.to/nie(...)20op%20Moisander.phpquote:Verbeek: PSV heeft bod uitgebracht op Moisander
11 mei 2012
Volgens AZ-coach Gertjan Verbeek heeft PSV opnieuw interesse getoond voor Niklas Moisander. "PSV heeft geïnformeerd naar Moisander maar nog een lager bod neergelegd dan vorig seizoen. Wij vinden dat Niklas na een prima seizoen alleen maar duurder is geworden, "aldus Verbeek tegenover RTV Noord-Holland. Ook vorig seizoen toonde PSV al interesse.
PSV zou de concurrentie aangaan met Ajax, dat al sprak met Moisander. Verbeek: "Ajax is helemaal onrealistisch, zij doen vier centrale verdedigers een bod en laten dan niets meer van zich horen."
Vier of vijf talenten uit jeugdopleiding. Klopt toch?quote:
Een veel lager bod dan vorig seizoen, die komt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)20op%20Moisander.php
PSV geen kopende club noemen is hetzelfde als Hitler geen nazi noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vier of vijf talenten uit jeugdopleiding. Klopt toch?
Depay, Wuytens, Tamata, Ojo, Labyad, Ritzmaier dit seizoen..
U mad?
PSV is een kopende club, dat is Ajax, Feyenoord, RKC, Real Madrid, FC Mongolië etc. ook.. Dus was problem?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:01 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
PSV geen kopende club noemen is hetzelfde als Hitler geen nazi noemen.
Hij chillt met zijn mattiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet iemand hoe het inmiddels met Phoxy gaat? De laatste keer dat ik PSV TV zag was hij verdwaald in het bos, is hij al gevonden?
weggelopen uit het ziekenhuis, in het bos geweest en toch in het stadion aangekomen. niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet iemand hoe het inmiddels met Phoxy gaat? De laatste keer dat ik PSV TV zag was hij verdwaald in het bos, is hij al gevonden?
Aha, die uitzending heb ik wel wat stukjes van gezien maar niet echt gevolgd. Mooi dat het weer goed gaat met Phoxy.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij chillt met zijn mattie
[ afbeelding ]
Mee eens. Niets opbouwen, niks proces, niks groundhouding zien, niks opleiden van Cocu of Faber. Gewoon voetballen voor de prijzen.quote:
Dat wel, maar z'n salaris niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
Iedereen gaat er wel heel gemakkelijk vanuit dat Toivonen verkocht gaat worden. Eerst nog maar eens zien of er een mooi bod komt. Hij is nog altijd erg nuttig voor PSV.
Niet alleen Rutten, ook gewoon naar de spelersgroep zelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het is wel interessant om te zien dat Advocaat stiekem een sneer geeft richting Rutten. Wat hem betreft hoeven er immers niet eens versterkingen te komen, wat sowieso al opvallend te noemen is. Indirect zegt hij dat hij van mening is dat hij dezelfde selectie dit seizoen wel kampioen had gemaakt.
Hij geeft een sneer naar het afgelopen seizoen, en iedereen die aan die faal met hoofdletter F heeft bijgedragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het is wel interessant om te zien dat Advocaat stiekem een sneer geeft richting Rutten. Wat hem betreft hoeven er immers niet eens versterkingen te komen, wat sowieso al opvallend te noemen is. Indirect zegt hij dat hij van mening is dat hij dezelfde selectie dit seizoen wel kampioen had gemaakt.
Ja, het was gewoon een collectieve faal. Was het maar zo'n feest dat het aan één ding lag, dat zou het makkelijk makenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet alleen Rutten, ook gewoon naar de spelersgroep zelf.
'als er een mooie club komt met een grote zak geld...'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/372208-volledig-interview-advocaat.html
Ze krijgen die mentaliteit wel volgens Advocaat
Brands kreeg toch wel enkele veren in zijn reet geduwd over dat er goed was aangekocht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij geeft een sneer naar het afgelopen seizoen, en iedereen die aan die faal met hoofdletter F heeft bijgedragen.
Voor wat het waard is.twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 19:20:28#Brands laat weten dat #PSV geen bod heeft uitgebracht op #moisander. Trainer #Verbeek van #AZ spreekt volgens hem dus niet de waarheid reageer retweet
Brands liegt denk ik, volgende week misschien meer hieroverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef mrstylo het volgende:
Voor wat het waard is.twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 19:20:28#Brands laat weten dat #PSV geen bod heeft uitgebracht op #moisander. Trainer #Verbeek van #AZ spreekt volgens hem dus niet de waarheid reageer retweet
"Waarom Dick, waarom terug?"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/372208-volledig-interview-advocaat.html
Ze krijgen die mentaliteit wel volgens Advocaat
Het is wel wennen hoor en grappige coachquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Waarom Dick, waarom terug?"
"Nou ik wilde jou ook wel weer een keertje zien, is twee jaar geleden."
Met de prijzen die zijn betaald en zo'n verdediging vind ik niet dat er goed is aangekocht. Een aantal prima spelers (Mertens + Strootman) en een aantal minder goeie aankopen (Matavz, terwijl je Lens hebt en Wijnaldum) voor de absolute hoofdprijs.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Brands kreeg toch wel enkele veren in zijn reet geduwd over dat er goed was aangekocht.
Ik vind Matavz wel heel goed. Ik snap alleen niet hoe die jongen als zijnde een speler a la Koevermans moet presteren als hij omringd wordt door Lens, Mertens, Labyad, Depay en Toivonen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:29 schreef leolinedance het volgende:
Matavs is gewoon niet goed genoeg. Dat was al duidelijk voordat hij aangekocht werd.
Wil het wel eens zien danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef MRN89 het volgende:
Brands: met aantrekken Wijnaldum al rekening gehouden met mogelijk vertrek Toivonen
Marcel Brands liet in een interview op VI.nl weten dat PSV niet in paniek zal raken indien er interesse komt voor een van de spelers. Dat hoeft ook niet per se nieuwe aankopen tot gevolg te hebben. 'Met een eventueel vertrek van Toivonen hebben we vorig jaar al enigszins rekening gehouden door het aantrekken van Wijnaldum, die zich op die positie goed heeft ontwikkeld. Bij een goed EK van Toivonen, kan er eventueel interesse komen. Dan hoeven we niet gelijk in paniek te raken. Op de meeste posities hebben we al jongens erachter klaar staan.'
Heb er wel vertrouwen in als Wijnaldum dan ook eindelijk eens op zijn positie mag spelen waar hij zich goed bij voelt.
Dit dus. Ik ben een groot fan van Matavzquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Matavz wel heel goed. Ik snap alleen niet hoe die jongen als zijnde een speler a la Koevermans moet presteren als hij omringd wordt door Lens, Mertens, Labyad, Depay en Toivonen.
Bij Groningen heeft hij laten zien een top-afmaker te zijn.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Oldie57 het volgende:
Wie er gekocht gaat worden? Met welk geld? Wordt nu de lucht boven het stadion voor 30 miljoen verkocht aan de gemeente?
Enfin, verkoop eerst maar Wijnaldum want die jongen loopt nog steeds als een blind paard te voetballen. Daar heb je niks aan.
Dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
Afellay werd ook een blinde postbode genoemd met te weinig scorend vermogen![]()
Ook die stond toen op een verkeerde positie.
Wil Wijnaldum wel eens zien met vertrouwen op zijn eigen positie.
Afellay is wel van een andere categorie imo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
Afellay werd ook een blinde postbode genoemd met te weinig scorend vermogen![]()
Wijnaldum kan waarschijnlijk wel beter dan hij tot nu toe heeft laten zien, maar of hij het niveau van Afellay gaat halen betwijfel ik, verder als je echt top bent kan je ook op een andere positie wel goed uit de voetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165164quote:Van Bommel vertrekt bij Milan en keert terug bij PSV
Mark van Bommel verdedigt in het volgende seizoen weer de clubkleuren van PSV. De middenvelder van AC Milan laat zaterdag aan Milan Channel weten dat hij zijn aflopende contract in Italië niet zal verlengen en dat hij terugkeert naar PSV, waar hij in het verleden al zes seizoenen speelde. Van Bommel zal volgende week zijn transfer afronden.
Hoe men nu over Gini praat, werd ook over Ibi gelult. Niet dat beide evengoed zijn of zal worden. Maar laat Gini gewoon een jaar op 10 spelen en dan kun je je mening geven...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Afellay is wel van een andere categorie imo.
Wijnaldum nummer 10?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
? - Marcelo - Zanka - Willems
van Bommel - Strootman
Lens/Depay - Gini - Mertens
Matavz/Locadia
Van Bommel, Cocu, Vogelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:15 schreef Tyron het volgende:
van bommel en strootman op het middenveld
geen creativiteit
Gaan Cocu en Vogel weer spelen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van Bommel, Cocu, Vogel
Halve finale CL
Grappig dat men altijd iets negatiefs opzoekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ach het moet nog blijken of van Bommel volgend jaar nog van toegevoegde waarde is. Hij is namelijk al 35 jaar oud
Als hij niet zoveel gemist had bij NAC-PSV en AZ-PSV waren ze wel kampioen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze mogen hem wel bijles afmaken geven.
neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij niet zoveel gemist had bij NAC-PSV en AZ-PSV waren ze wel kampioen.
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich niet gewoon volledig op de rechtsbuitenpositie heeft gefocust. Ik ben ervan overtuigd dat hij dan al veel verder was geweest dan hij nu is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe men nu over Gini praat, werd ook over Ibi gelult. Niet dat beide evengoed zijn of zal worden. Maar laat Gini gewoon een jaar op 10 spelen en dan kun je je mening geven...
Ben gewoon realistisch i.p.v. die ongegronde voorafgaande euforie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grappig dat men altijd iets negatiefs opzoekt.
als excelsior alles gewonnen had, waren ze kampioenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je leest al over het eerste woord heen.
Dat vond ik ook bij fer die niet als cv wil spelen. Als een speler niet wil, kun je daar niks aan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich niet gewoon volledig op de rechtsbuitenpositie heeft gefocust. Ik ben ervan overtuigd dat hij dan al veel verder was geweest dan hij nu is.
Weinig idd, zegt ook wel wat over de speler zelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bij fer die niet als cv wil spelen. Als een speler niet wil, kun je daar niks aan doen.
Nee helemaal nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weinig idd, zegt ook wel wat over de speler zelf.
Een goed zelfbeeld kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee helemaal niet
Het is juist goed dat een speler duidelijk is over de positie waar hij wil en kan spelen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165164
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Van Bommel bevestigt terugkeer naar PSV
Enige verstandige transfer die zo'n Brands heeft gedaan de afgelopen 2 jaar.
Tyton, Mertens, Stroot...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Van Bommel bevestigt terugkeer naar PSV
Enige verstandige transfer die zo'n Brands heeft gedaan de afgelopen 2 jaar.
Beter dan twee huurlingen als waterdragersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spelen de pannen van het dak idd. En voor dat geld ook! Een waar koopje is het!
Verklaar je nader? Wij zijn 2e geeïndigd en hebben over de hele linie beter voetbal gespeeld. In hoeverre is die keuze dan dom geweest?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beter dan twee huurlingen als waterdragers
Zoals Clasie en Vlaar?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verkloot je eigen topic maar weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Uit maakt het nog mooierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een held ook, gewoon Ajax slopen met 3 golazos
'Wel mooi. Ik vind van Bommel zelf een geweldige speler en ook een leuke vent. Dus daarom dat ik ook zeg: een van de weinige verstandige transfers die Brands geregeld heeft.quote:
En dan nog boven het subsidieclubje eindigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alsof 040 ook maar 0,01% kans heeft om boven Ajax te eindigen volgend seizoenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een held ook, gewoon Ajax slopen met 3 golazos
Aah Aad heeft ook FOK! gevonden.. Leukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:45 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Alsof 040 ook maar 0,01% kans heeft om boven Ajax te eindigen volgend seizoen
Maar Affelay kon 1 of meer mannetjes uitspelen (soms ging hij te ver)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, dat kon Ibi alleen zien toen hij op 10 speelde. Toen Fredje hem als controleur neerzettequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Affelay kon 1 of meer mannetjes uitspelen (soms ging hij te ver)
Affelay kon een bol VOOR een speler spelen ipv achter
Affelay kon een bal erin schieten zonder er 300 kansen voor nodig te hebben
Affelay kon een steekpaas geven
Ik ben vast wat negatiever dan gemiddeld over Wijnaldum maar jullie overdrijven soms ook, die man heeft niks laten zien dat 5 miljoen waard is.
Ja logisch.. maar dat is ook gewoon slecht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, dat kon Ibi alleen zien toen hij op 10 speelde. Toen Fredje hem als controleur neerzettespeelde Ibi ook wat minder.
Maar Ibi zal ook altijd beter zijn Gini, dat mag wel duidelijk zijn
En toch nog maar 22 jaar oud jongquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Begint volgend jaar ook alweer aan zijn 6e seizoen en heeft nog steeds niet echt overtuigd.
Eeuwig talent. Zelfs zo'n Maher is nu al verder op 'zijn' positie.quote:
Jep, ook zelden tot nooit geblesseerd.quote:
En er gewoon 5 miljoen voor betalen, echt ongelofelijk. Dat krijgen ze nooit terug.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Punt is ook dat niemand weet wat Wijnaldum's positie nou eigenlijk is. Zelfs Wijnaldum niet.
Het kan snel veranderen..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En er gewoon 5 miljoen voor betalen, echt ongelofelijk. Dat krijgen ze nooit terug.
Oneens, die jongen heeft echt gigantisch veel talent en kan prima uit de voeten achter de spits, niet als statische nummer 10 maar meer in een vrije rol achter de spits zoals Toivonen ook een tijd had.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En er gewoon 5 miljoen voor betalen, echt ongelofelijk. Dat krijgen ze nooit terug.
Ik denk niet dat Advocaat hem op 10 gaat zettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oneens, die jongen heeft echt gigantisch veel talent en kan prima uit de voeten achter de spits, niet als statische nummer 10 maar meer in een vrije rol achter de spits zoals Toivonen ook een tijd had.
Zeker met Van Bommel én Strootman op het middenveld zal ie z'n kwaliteiten vast en zeker tonen doordat ie meer kan en mag.
Nu is een mislukte actie of simpel balverlies geregeld direct een kans voor de tegenstander doordat het middenveld niet echt lekker in balans was (teveel spelers met drang naar voren), dit zal straks wel anders zijn.
Hij zegt wat vele denken, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen: "Geen energie verspillen aan EL"
triest ventje
"En daarna als trainer"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/372484-emotie-van-bommel-bij-afscheid.html
Ondertiteling
Messi en Ronaldo naar PSV vind ik ook niet verkeerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Advocaat en Van Bommel terug, mooier had het niet gekund
Mooi hoor..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/372484-emotie-van-bommel-bij-afscheid.html
Ondertiteling
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo naar PSV vind ik ook niet verkeerd.
Dit.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie willen een team van bejaarden?
Waarom volg je hem nog?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
zakaria labyad @labyad20
Back to holland!! Ciaaooo
Hahahaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht op zijn reactie als er een wonder komt dat zijn contract toch geldig is.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht op zijn reactie als er een wonder komt dat zijn contract toch geldig is.
WIjnaldum is maar 21 en Ibi speelde met betere spelers. Kortom, er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, dat kon Ibi alleen zien toen hij op 10 speelde. Toen Fredje hem als controleur neerzettespeelde Ibi ook wat minder.
Maar Ibi zal ook altijd beter zijn Gini, dat mag wel duidelijk zijn
IQ-loos? En als hij gewoon wil doen wat hij leuk vind, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
Mijn god wat een kneus die Depay, van de week ook al met die rapteksten..
Je zou toch bijna willen dat ie opbokt met z'n iq loze gedrag..
(Ik kan me ook niet voorstellen dat een club blij is met zoiets...)
Niks, maar bijvoorbeeld die rapteksten die duidelijk wel iets te maken hadden met die onderhandelingen, dan ben je wel een kneus als je dat gaat posten als je bij PSV voetbalt en weet dat iedereen dat leest..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
IQ-loos? En als hij gewoon wil doen wat hij leuk vind, wat is daar mis mee?
Welke teksten?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Niks, maar bijvoorbeeld die rapteksten die duidelijk wel iets te maken hadden met die onderhandelingen, dan ben je wel een kneus als je dat gaat posten als je bij PSV voetbalt en weet dat iedereen dat leest..
En ik snap dat hij nog jong is, maar toch.. En ik ben benieuwd wat de club van zoiets denkt? Lijkt me niet goed in ieder geval..
Iemand met een tattoo aan de binnenkant van zijn lip heeft over het algemeen een gebrek aan verstandelijk vermogen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
IQ-loos? En als hij gewoon wil doen wat hij leuk vind, wat is daar mis mee?
Generatie van nu is een tatoeage normaal. En wat boeit het?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand met een tattoo aan de binnenkant van zijn lip heeft over het algemeen een gebrek aan verstandelijk vermogen.
Achja, als hij er beter door speelt. Heb ik er geen problemen meequote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand met een tattoo aan de binnenkant van zijn lip heeft over het algemeen een gebrek aan verstandelijk vermogen.
MvBtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 13-05-2012 om 21:15:39@jurbroeders labyad verdiende bij PSV 450 en kon naar 850. Vond ie te weinig. Depay weet ik niet. Bommel past in salarishuis van ong 1 mln reageer retweet
Dat van 850 te weinigquote:Op maandag 14 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
Weet niet wat er nou treuriger is. Labyad die 850 te weinig vond of PSV die hem dat salaris aanbiedt.
850.000 is niet weinig hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 00:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Jullie onderschatten labyad. In potentie even goed als affelay
Talent misschien, maar zijn hersens werken niet mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Jullie onderschatten labyad. In potentie even goed als affelay
Vind het wel meevallen, als je ziet dat Engelaar bijna het dubbele krijgtquote:Op maandag 14 mei 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
Waarom valt het niemand op dat MvB gewoon maar 1miljoen verdiend. Veel mensen (ik ook hoor) had veel hoger verwacht.
Daarom.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, als je ziet dat Engelaar bijna het dubbele krijgt
Onderdak en iedere avond een warme maaltijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:25 schreef HetBrabandertje het volgende:
Dat krijg je met die contracten van Reker. Doet me toch afvragen wat Manolev wel niet krijgt..
Best bizar, ja. Wanneer tekende hij dat contract voor 450k?quote:Op maandag 14 mei 2012 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat hij al ¤ 450.000 verdiende. Vind ik al aardig wat voor een 19-jarige die sinds dit seizoen in de basis staat.
Ik neem aan dat dat in is gegaan op het moment dat hij 30 wedstrijden achter zijn naam kreeg. Dat was althans de deal. Na een bepaald aantal wedstrijden werd zijn contract automatisch verlengd met een salaris upgrade.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Best bizar, ja. Wanneer tekende hij dat contract voor 450k?
Waarom nou weer tegen Feyenoord?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd of er volgend jaar "revanche" gevoelens zijn in de wedstrijden tegen Feyenoord en Heerenveen...
Gaat niet gebeuren, ik voorspel alvast een 3e plek voor volgend seizoen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Als PSV nu geen kampioen word lach ik me stuk.
Dit dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik voorspel alvast een 3e plek voor volgend seizoen.
Dit..quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is gewoon een kandidaat, niet meer en niet minder
Van Marwijk heeft daar helemaal geen zin in, die werkt nu minder met betere spelers voor meer geldquote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Advocaat heeft maar voor 1 jaartje getekend toch? Ik zie mogelijkheden om de familie Van Bommel-Van Marwijk in Eindhoven te herenigen.
Van Marwijk gaf vorige week nogmaals aan niet echt trek in Nederland te hebben. Laat staan PSV.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Advocaat heeft maar voor 1 jaartje getekend toch? Ik zie mogelijkheden om de familie Van Bommel-Van Marwijk in Eindhoven te herenigen.
Ik dacht dat de clubs over het algemeen veel beter betaalden dan de bonden?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft daar helemaal geen zin in, die werkt nu minder met betere spelers voor meer geld
Dat had ik ff gemist. Leek me wel een goede mogelijkheid...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Marwijk gaf vorige week nogmaals aan niet echt trek in Nederland te hebben. Laat staan PSV.
Die wil na Oranje naar een topcompetitie.
Europese topclubs wel, maar ik denk dat Bert de bestbetaalde coach is van een Nederlandse ploeg, hij zat voor het WK al op bijna 2 miljoen, dus ik neem aan dat hij er nu boven zit na zijn contractverlengingquote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de clubs over het algemeen veel beter betaalden dan de bonden?
In principe is niemand onhaalbaar: zie Advocaat. Maar ik hoorde zojuist dat Van Marwijk zelf niet eens wil en ja dat maakt het iets gecompliceerder.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef tja77 het volgende:
Gaat niet gebeuren, Bert van Marwijk is gewoon onhaalbaar, ik denk 1 jaar Advocaat, en daarna Faber en Cocu of iets dergelijks.
Hij is niet financieel onhaalbaar, maar omdat hij tal van betere opties krijgt is hij onhaalbaar. Hij kan straks gewoon bij een engelse of spaanse topper aan de slag waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe is niemand onhaalbaar: zie Advocaat. Maar ik hoorde zojuist dat Van Marwijk zelf niet eens wil en ja dat maakt het iets gecompliceerder.
Ondanks het vele geld, komt Van Marwijk niet op mij over als iemand die veel verder dan 2 uur rijden van huis wil werken. Maar ik ken die gast ook niet persoonlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is niet financieel onhaalbaar, maar omdat hij tal van betere opties krijgt is hij onhaalbaar. Hij kan straks gewoon bij een engelse of spaanse topper aan de slag waarschijnlijk.
Hij blijft een jaar. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks het vele geld, komt Van Marwijk niet op mij over als iemand die veel verder dan 2 uur rijden van huis wil werken. Maar ik ken die gast ook niet persoonlijk![]()
Verwachten jullie dat Advocaat veel eigen jeugd de kans gaat geven, of dat hij liever op zeker speelt met aankopen?
Don't know, ik weet niet wat zijn normale werkwijze is. Als ik het wel wist had ik het niet gevraagd.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij blijft een jaar. Wat denk je zelf?
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.ed.nl/video/re(...)senteerd-bij-PSV.ece
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Denk het niet. Misschien de persconferentie wel.
twitter:PSV twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:46:00Van Bommel: "Het voelt ook een beetje als thuiskomen. Toen ik vandaag de stad Eindhoven in reed kreeg ik zelfs kippenvel." #psv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:53:45Van Bommel krijgt rugnummer 6 bij #PSV. reageer retweet
En Strootman dan? Nummer 8 van Engelaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Brigand het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:53:45Van Bommel krijgt rugnummer 6 bij #PSV. reageer retweet
Zin in het nieuwe seizoen joh ! Niet normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
PSV @PSV
"Ik ben niet teruggekomen om af te bouwen, maar om voor de prijzen te spelen. Ik heb het gevoel dat ik PSV aan een titel kan helpen." #psv
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zin in het nieuwe seizoen joh ! Niet normaal
8 net als in Nederland.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En Strootman dan? Nummer 8 van Engelaar?
Iedereen heeft er zin in. Ik gok dat de Eredivisie nog leuker wordt, komend seizoenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zin in het nieuwe seizoen joh ! Niet normaal
Je bent alleen negatief geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Rickazio het volgende:
Beetje een wanhopige actie om Van Bommel terug te halen....
maar goed gezien de resultaten ook wel wat begrijpelijk
Om te beginnen met de Johan Cruijff Schaalquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er zin in. Ik gok dat de Eredivisie nog leuker wordt, komend seizoen
Idd.. ook de trainers die we in de Eredivisie hebben dit seizoenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er zin in. Ik gok dat de Eredivisie nog leuker wordt, komend seizoen
Typisch Nederlands.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent alleen negatief geweest.
Heef MvB je anaal verkracht ofzo?
Zal interessant wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Om te beginnen met de Johan Cruijff SchaalBommel weer in de ArenA.
Dat is hij altijd, niks nieuws.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Engelaar heeft nog 1 jarig contract.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn er eigenlijk back-ups voor Bommel en Strootman?
Kijk is niet zo door je PSV-bril man, domme kleuterquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Idd.. ook de trainers die we in de Eredivisie hebben dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |