Hoe men nu over Gini praat, werd ook over Ibi gelult. Niet dat beide evengoed zijn of zal worden. Maar laat Gini gewoon een jaar op 10 spelen en dan kun je je mening geven...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Afellay is wel van een andere categorie imo.
Wijnaldum nummer 10?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
? - Marcelo - Zanka - Willems
van Bommel - Strootman
Lens/Depay - Gini - Mertens
Matavz/Locadia
Van Bommel, Cocu, Vogelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:15 schreef Tyron het volgende:
van bommel en strootman op het middenveld
geen creativiteit
Gaan Cocu en Vogel weer spelen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van Bommel, Cocu, Vogel
Halve finale CL
Grappig dat men altijd iets negatiefs opzoekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ach het moet nog blijken of van Bommel volgend jaar nog van toegevoegde waarde is. Hij is namelijk al 35 jaar oud
Als hij niet zoveel gemist had bij NAC-PSV en AZ-PSV waren ze wel kampioen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze mogen hem wel bijles afmaken geven.
neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij niet zoveel gemist had bij NAC-PSV en AZ-PSV waren ze wel kampioen.
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich niet gewoon volledig op de rechtsbuitenpositie heeft gefocust. Ik ben ervan overtuigd dat hij dan al veel verder was geweest dan hij nu is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe men nu over Gini praat, werd ook over Ibi gelult. Niet dat beide evengoed zijn of zal worden. Maar laat Gini gewoon een jaar op 10 spelen en dan kun je je mening geven...
Ben gewoon realistisch i.p.v. die ongegronde voorafgaande euforie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grappig dat men altijd iets negatiefs opzoekt.
als excelsior alles gewonnen had, waren ze kampioenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je leest al over het eerste woord heen.
Dat vond ik ook bij fer die niet als cv wil spelen. Als een speler niet wil, kun je daar niks aan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich niet gewoon volledig op de rechtsbuitenpositie heeft gefocust. Ik ben ervan overtuigd dat hij dan al veel verder was geweest dan hij nu is.
Weinig idd, zegt ook wel wat over de speler zelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bij fer die niet als cv wil spelen. Als een speler niet wil, kun je daar niks aan doen.
Nee helemaal nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weinig idd, zegt ook wel wat over de speler zelf.
Een goed zelfbeeld kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee helemaal niet
Het is juist goed dat een speler duidelijk is over de positie waar hij wil en kan spelen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165164
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Van Bommel bevestigt terugkeer naar PSV
Enige verstandige transfer die zo'n Brands heeft gedaan de afgelopen 2 jaar.
Tyton, Mertens, Stroot...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Van Bommel bevestigt terugkeer naar PSV
Enige verstandige transfer die zo'n Brands heeft gedaan de afgelopen 2 jaar.
Beter dan twee huurlingen als waterdragersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spelen de pannen van het dak idd. En voor dat geld ook! Een waar koopje is het!
Verklaar je nader? Wij zijn 2e geeïndigd en hebben over de hele linie beter voetbal gespeeld. In hoeverre is die keuze dan dom geweest?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beter dan twee huurlingen als waterdragers
Zoals Clasie en Vlaar?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verkloot je eigen topic maar weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Uit maakt het nog mooierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een held ook, gewoon Ajax slopen met 3 golazos
'Wel mooi. Ik vind van Bommel zelf een geweldige speler en ook een leuke vent. Dus daarom dat ik ook zeg: een van de weinige verstandige transfers die Brands geregeld heeft.quote:
En dan nog boven het subsidieclubje eindigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alsof 040 ook maar 0,01% kans heeft om boven Ajax te eindigen volgend seizoenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een held ook, gewoon Ajax slopen met 3 golazos
Aah Aad heeft ook FOK! gevonden.. Leukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:45 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Alsof 040 ook maar 0,01% kans heeft om boven Ajax te eindigen volgend seizoen
Maar Affelay kon 1 of meer mannetjes uitspelen (soms ging hij te ver)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
Afellay werd ook een blinde postbode genoemd met te weinig scorend vermogen![]()
Ook die stond toen op een verkeerde positie.
Wil Wijnaldum wel eens zien met vertrouwen op zijn eigen positie.
Maar eerlijk is eerlijk, dat kon Ibi alleen zien toen hij op 10 speelde. Toen Fredje hem als controleur neerzettequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Affelay kon 1 of meer mannetjes uitspelen (soms ging hij te ver)
Affelay kon een bol VOOR een speler spelen ipv achter
Affelay kon een bal erin schieten zonder er 300 kansen voor nodig te hebben
Affelay kon een steekpaas geven
Ik ben vast wat negatiever dan gemiddeld over Wijnaldum maar jullie overdrijven soms ook, die man heeft niks laten zien dat 5 miljoen waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |