Met de prijzen die zijn betaald en zo'n verdediging vind ik niet dat er goed is aangekocht. Een aantal prima spelers (Mertens + Strootman) en een aantal minder goeie aankopen (Matavz, terwijl je Lens hebt en Wijnaldum) voor de absolute hoofdprijs.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Brands kreeg toch wel enkele veren in zijn reet geduwd over dat er goed was aangekocht.
Ik vind Matavz wel heel goed. Ik snap alleen niet hoe die jongen als zijnde een speler a la Koevermans moet presteren als hij omringd wordt door Lens, Mertens, Labyad, Depay en Toivonen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:29 schreef leolinedance het volgende:
Matavs is gewoon niet goed genoeg. Dat was al duidelijk voordat hij aangekocht werd.
Wil het wel eens zien danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef MRN89 het volgende:
Brands: met aantrekken Wijnaldum al rekening gehouden met mogelijk vertrek Toivonen
Marcel Brands liet in een interview op VI.nl weten dat PSV niet in paniek zal raken indien er interesse komt voor een van de spelers. Dat hoeft ook niet per se nieuwe aankopen tot gevolg te hebben. 'Met een eventueel vertrek van Toivonen hebben we vorig jaar al enigszins rekening gehouden door het aantrekken van Wijnaldum, die zich op die positie goed heeft ontwikkeld. Bij een goed EK van Toivonen, kan er eventueel interesse komen. Dan hoeven we niet gelijk in paniek te raken. Op de meeste posities hebben we al jongens erachter klaar staan.'
Heb er wel vertrouwen in als Wijnaldum dan ook eindelijk eens op zijn positie mag spelen waar hij zich goed bij voelt.
Dit dus. Ik ben een groot fan van Matavzquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Matavz wel heel goed. Ik snap alleen niet hoe die jongen als zijnde een speler a la Koevermans moet presteren als hij omringd wordt door Lens, Mertens, Labyad, Depay en Toivonen.
Bij Groningen heeft hij laten zien een top-afmaker te zijn.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Oldie57 het volgende:
Wie er gekocht gaat worden? Met welk geld? Wordt nu de lucht boven het stadion voor 30 miljoen verkocht aan de gemeente?
Enfin, verkoop eerst maar Wijnaldum want die jongen loopt nog steeds als een blind paard te voetballen. Daar heb je niks aan.
Dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
Afellay werd ook een blinde postbode genoemd met te weinig scorend vermogen![]()
Ook die stond toen op een verkeerde positie.
Wil Wijnaldum wel eens zien met vertrouwen op zijn eigen positie.
Afellay is wel van een andere categorie imo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
Afellay werd ook een blinde postbode genoemd met te weinig scorend vermogen![]()
Wijnaldum kan waarschijnlijk wel beter dan hij tot nu toe heeft laten zien, maar of hij het niveau van Afellay gaat halen betwijfel ik, verder als je echt top bent kan je ook op een andere positie wel goed uit de voetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef MRN89 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165164quote:Van Bommel vertrekt bij Milan en keert terug bij PSV
Mark van Bommel verdedigt in het volgende seizoen weer de clubkleuren van PSV. De middenvelder van AC Milan laat zaterdag aan Milan Channel weten dat hij zijn aflopende contract in Italië niet zal verlengen en dat hij terugkeert naar PSV, waar hij in het verleden al zes seizoenen speelde. Van Bommel zal volgende week zijn transfer afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |