IQ-loos? En als hij gewoon wil doen wat hij leuk vind, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
Mijn god wat een kneus die Depay, van de week ook al met die rapteksten..
Je zou toch bijna willen dat ie opbokt met z'n iq loze gedrag..
(Ik kan me ook niet voorstellen dat een club blij is met zoiets...)
Niks, maar bijvoorbeeld die rapteksten die duidelijk wel iets te maken hadden met die onderhandelingen, dan ben je wel een kneus als je dat gaat posten als je bij PSV voetbalt en weet dat iedereen dat leest..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
IQ-loos? En als hij gewoon wil doen wat hij leuk vind, wat is daar mis mee?
Welke teksten?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Niks, maar bijvoorbeeld die rapteksten die duidelijk wel iets te maken hadden met die onderhandelingen, dan ben je wel een kneus als je dat gaat posten als je bij PSV voetbalt en weet dat iedereen dat leest..
En ik snap dat hij nog jong is, maar toch.. En ik ben benieuwd wat de club van zoiets denkt? Lijkt me niet goed in ieder geval..
Iemand met een tattoo aan de binnenkant van zijn lip heeft over het algemeen een gebrek aan verstandelijk vermogen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
IQ-loos? En als hij gewoon wil doen wat hij leuk vind, wat is daar mis mee?
Generatie van nu is een tatoeage normaal. En wat boeit het?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand met een tattoo aan de binnenkant van zijn lip heeft over het algemeen een gebrek aan verstandelijk vermogen.
Achja, als hij er beter door speelt. Heb ik er geen problemen meequote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand met een tattoo aan de binnenkant van zijn lip heeft over het algemeen een gebrek aan verstandelijk vermogen.
MvBtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 13-05-2012 om 21:15:39@jurbroeders labyad verdiende bij PSV 450 en kon naar 850. Vond ie te weinig. Depay weet ik niet. Bommel past in salarishuis van ong 1 mln reageer retweet
Dat van 850 te weinigquote:Op maandag 14 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
Weet niet wat er nou treuriger is. Labyad die 850 te weinig vond of PSV die hem dat salaris aanbiedt.
850.000 is niet weinig hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 00:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Jullie onderschatten labyad. In potentie even goed als affelay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |