Hij chillt met zijn mattiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet iemand hoe het inmiddels met Phoxy gaat? De laatste keer dat ik PSV TV zag was hij verdwaald in het bos, is hij al gevonden?
weggelopen uit het ziekenhuis, in het bos geweest en toch in het stadion aangekomen. niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet iemand hoe het inmiddels met Phoxy gaat? De laatste keer dat ik PSV TV zag was hij verdwaald in het bos, is hij al gevonden?
Aha, die uitzending heb ik wel wat stukjes van gezien maar niet echt gevolgd. Mooi dat het weer goed gaat met Phoxy.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij chillt met zijn mattie
[ afbeelding ]
Mee eens. Niets opbouwen, niks proces, niks groundhouding zien, niks opleiden van Cocu of Faber. Gewoon voetballen voor de prijzen.quote:
Dat wel, maar z'n salaris niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
Iedereen gaat er wel heel gemakkelijk vanuit dat Toivonen verkocht gaat worden. Eerst nog maar eens zien of er een mooi bod komt. Hij is nog altijd erg nuttig voor PSV.
Niet alleen Rutten, ook gewoon naar de spelersgroep zelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het is wel interessant om te zien dat Advocaat stiekem een sneer geeft richting Rutten. Wat hem betreft hoeven er immers niet eens versterkingen te komen, wat sowieso al opvallend te noemen is. Indirect zegt hij dat hij van mening is dat hij dezelfde selectie dit seizoen wel kampioen had gemaakt.
Hij geeft een sneer naar het afgelopen seizoen, en iedereen die aan die faal met hoofdletter F heeft bijgedragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het is wel interessant om te zien dat Advocaat stiekem een sneer geeft richting Rutten. Wat hem betreft hoeven er immers niet eens versterkingen te komen, wat sowieso al opvallend te noemen is. Indirect zegt hij dat hij van mening is dat hij dezelfde selectie dit seizoen wel kampioen had gemaakt.
Ja, het was gewoon een collectieve faal. Was het maar zo'n feest dat het aan één ding lag, dat zou het makkelijk makenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet alleen Rutten, ook gewoon naar de spelersgroep zelf.
'als er een mooie club komt met een grote zak geld...'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/372208-volledig-interview-advocaat.html
Ze krijgen die mentaliteit wel volgens Advocaat
Brands kreeg toch wel enkele veren in zijn reet geduwd over dat er goed was aangekocht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij geeft een sneer naar het afgelopen seizoen, en iedereen die aan die faal met hoofdletter F heeft bijgedragen.
Voor wat het waard is.twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 19:20:28#Brands laat weten dat #PSV geen bod heeft uitgebracht op #moisander. Trainer #Verbeek van #AZ spreekt volgens hem dus niet de waarheid reageer retweet
Brands liegt denk ik, volgende week misschien meer hieroverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef mrstylo het volgende:
Voor wat het waard is.twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 19:20:28#Brands laat weten dat #PSV geen bod heeft uitgebracht op #moisander. Trainer #Verbeek van #AZ spreekt volgens hem dus niet de waarheid reageer retweet
"Waarom Dick, waarom terug?"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/372208-volledig-interview-advocaat.html
Ze krijgen die mentaliteit wel volgens Advocaat
Het is wel wennen hoor en grappige coachquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Waarom Dick, waarom terug?"
"Nou ik wilde jou ook wel weer een keertje zien, is twee jaar geleden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |