Talent misschien, maar zijn hersens werken niet mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Jullie onderschatten labyad. In potentie even goed als affelay
Vind het wel meevallen, als je ziet dat Engelaar bijna het dubbele krijgtquote:Op maandag 14 mei 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
Waarom valt het niemand op dat MvB gewoon maar 1miljoen verdiend. Veel mensen (ik ook hoor) had veel hoger verwacht.
Daarom.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, als je ziet dat Engelaar bijna het dubbele krijgt
Onderdak en iedere avond een warme maaltijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:25 schreef HetBrabandertje het volgende:
Dat krijg je met die contracten van Reker. Doet me toch afvragen wat Manolev wel niet krijgt..
Best bizar, ja. Wanneer tekende hij dat contract voor 450k?quote:Op maandag 14 mei 2012 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat hij al ¤ 450.000 verdiende. Vind ik al aardig wat voor een 19-jarige die sinds dit seizoen in de basis staat.
Ik neem aan dat dat in is gegaan op het moment dat hij 30 wedstrijden achter zijn naam kreeg. Dat was althans de deal. Na een bepaald aantal wedstrijden werd zijn contract automatisch verlengd met een salaris upgrade.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Best bizar, ja. Wanneer tekende hij dat contract voor 450k?
Waarom nou weer tegen Feyenoord?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd of er volgend jaar "revanche" gevoelens zijn in de wedstrijden tegen Feyenoord en Heerenveen...
Gaat niet gebeuren, ik voorspel alvast een 3e plek voor volgend seizoen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Als PSV nu geen kampioen word lach ik me stuk.
Dit dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik voorspel alvast een 3e plek voor volgend seizoen.
Dit..quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is gewoon een kandidaat, niet meer en niet minder
Van Marwijk heeft daar helemaal geen zin in, die werkt nu minder met betere spelers voor meer geldquote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Advocaat heeft maar voor 1 jaartje getekend toch? Ik zie mogelijkheden om de familie Van Bommel-Van Marwijk in Eindhoven te herenigen.
Van Marwijk gaf vorige week nogmaals aan niet echt trek in Nederland te hebben. Laat staan PSV.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Advocaat heeft maar voor 1 jaartje getekend toch? Ik zie mogelijkheden om de familie Van Bommel-Van Marwijk in Eindhoven te herenigen.
Ik dacht dat de clubs over het algemeen veel beter betaalden dan de bonden?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft daar helemaal geen zin in, die werkt nu minder met betere spelers voor meer geld
Dat had ik ff gemist. Leek me wel een goede mogelijkheid...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Marwijk gaf vorige week nogmaals aan niet echt trek in Nederland te hebben. Laat staan PSV.
Die wil na Oranje naar een topcompetitie.
Europese topclubs wel, maar ik denk dat Bert de bestbetaalde coach is van een Nederlandse ploeg, hij zat voor het WK al op bijna 2 miljoen, dus ik neem aan dat hij er nu boven zit na zijn contractverlengingquote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de clubs over het algemeen veel beter betaalden dan de bonden?
In principe is niemand onhaalbaar: zie Advocaat. Maar ik hoorde zojuist dat Van Marwijk zelf niet eens wil en ja dat maakt het iets gecompliceerder.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef tja77 het volgende:
Gaat niet gebeuren, Bert van Marwijk is gewoon onhaalbaar, ik denk 1 jaar Advocaat, en daarna Faber en Cocu of iets dergelijks.
Hij is niet financieel onhaalbaar, maar omdat hij tal van betere opties krijgt is hij onhaalbaar. Hij kan straks gewoon bij een engelse of spaanse topper aan de slag waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe is niemand onhaalbaar: zie Advocaat. Maar ik hoorde zojuist dat Van Marwijk zelf niet eens wil en ja dat maakt het iets gecompliceerder.
Ondanks het vele geld, komt Van Marwijk niet op mij over als iemand die veel verder dan 2 uur rijden van huis wil werken. Maar ik ken die gast ook niet persoonlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is niet financieel onhaalbaar, maar omdat hij tal van betere opties krijgt is hij onhaalbaar. Hij kan straks gewoon bij een engelse of spaanse topper aan de slag waarschijnlijk.
Hij blijft een jaar. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks het vele geld, komt Van Marwijk niet op mij over als iemand die veel verder dan 2 uur rijden van huis wil werken. Maar ik ken die gast ook niet persoonlijk![]()
Verwachten jullie dat Advocaat veel eigen jeugd de kans gaat geven, of dat hij liever op zeker speelt met aankopen?
Don't know, ik weet niet wat zijn normale werkwijze is. Als ik het wel wist had ik het niet gevraagd.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij blijft een jaar. Wat denk je zelf?
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.ed.nl/video/re(...)senteerd-bij-PSV.ece
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Denk het niet. Misschien de persconferentie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |