Ik dacht dat de clubs over het algemeen veel beter betaalden dan de bonden?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft daar helemaal geen zin in, die werkt nu minder met betere spelers voor meer geld
Dat had ik ff gemist. Leek me wel een goede mogelijkheid...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Marwijk gaf vorige week nogmaals aan niet echt trek in Nederland te hebben. Laat staan PSV.
Die wil na Oranje naar een topcompetitie.
Europese topclubs wel, maar ik denk dat Bert de bestbetaalde coach is van een Nederlandse ploeg, hij zat voor het WK al op bijna 2 miljoen, dus ik neem aan dat hij er nu boven zit na zijn contractverlengingquote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de clubs over het algemeen veel beter betaalden dan de bonden?
In principe is niemand onhaalbaar: zie Advocaat. Maar ik hoorde zojuist dat Van Marwijk zelf niet eens wil en ja dat maakt het iets gecompliceerder.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef tja77 het volgende:
Gaat niet gebeuren, Bert van Marwijk is gewoon onhaalbaar, ik denk 1 jaar Advocaat, en daarna Faber en Cocu of iets dergelijks.
Hij is niet financieel onhaalbaar, maar omdat hij tal van betere opties krijgt is hij onhaalbaar. Hij kan straks gewoon bij een engelse of spaanse topper aan de slag waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe is niemand onhaalbaar: zie Advocaat. Maar ik hoorde zojuist dat Van Marwijk zelf niet eens wil en ja dat maakt het iets gecompliceerder.
Ondanks het vele geld, komt Van Marwijk niet op mij over als iemand die veel verder dan 2 uur rijden van huis wil werken. Maar ik ken die gast ook niet persoonlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is niet financieel onhaalbaar, maar omdat hij tal van betere opties krijgt is hij onhaalbaar. Hij kan straks gewoon bij een engelse of spaanse topper aan de slag waarschijnlijk.
Hij blijft een jaar. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks het vele geld, komt Van Marwijk niet op mij over als iemand die veel verder dan 2 uur rijden van huis wil werken. Maar ik ken die gast ook niet persoonlijk![]()
Verwachten jullie dat Advocaat veel eigen jeugd de kans gaat geven, of dat hij liever op zeker speelt met aankopen?
Don't know, ik weet niet wat zijn normale werkwijze is. Als ik het wel wist had ik het niet gevraagd.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij blijft een jaar. Wat denk je zelf?
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.ed.nl/video/re(...)senteerd-bij-PSV.ece
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Denk het niet. Misschien de persconferentie wel.
twitter:PSV twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:46:00Van Bommel: "Het voelt ook een beetje als thuiskomen. Toen ik vandaag de stad Eindhoven in reed kreeg ik zelfs kippenvel." #psv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:53:45Van Bommel krijgt rugnummer 6 bij #PSV. reageer retweet
En Strootman dan? Nummer 8 van Engelaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef Brigand het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:53:45Van Bommel krijgt rugnummer 6 bij #PSV. reageer retweet
Zin in het nieuwe seizoen joh ! Niet normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
PSV @PSV
"Ik ben niet teruggekomen om af te bouwen, maar om voor de prijzen te spelen. Ik heb het gevoel dat ik PSV aan een titel kan helpen." #psv
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zin in het nieuwe seizoen joh ! Niet normaal
8 net als in Nederland.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En Strootman dan? Nummer 8 van Engelaar?
Iedereen heeft er zin in. Ik gok dat de Eredivisie nog leuker wordt, komend seizoenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zin in het nieuwe seizoen joh ! Niet normaal
Je bent alleen negatief geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Rickazio het volgende:
Beetje een wanhopige actie om Van Bommel terug te halen....
maar goed gezien de resultaten ook wel wat begrijpelijk
Om te beginnen met de Johan Cruijff Schaalquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er zin in. Ik gok dat de Eredivisie nog leuker wordt, komend seizoen
Idd.. ook de trainers die we in de Eredivisie hebben dit seizoenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er zin in. Ik gok dat de Eredivisie nog leuker wordt, komend seizoen
Typisch Nederlands.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent alleen negatief geweest.
Heef MvB je anaal verkracht ofzo?
Zal interessant wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Om te beginnen met de Johan Cruijff SchaalBommel weer in de ArenA.
Dat is hij altijd, niks nieuws.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Engelaar heeft nog 1 jarig contract.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn er eigenlijk back-ups voor Bommel en Strootman?
Kijk is niet zo door je PSV-bril man, domme kleuterquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Idd.. ook de trainers die we in de Eredivisie hebben dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |