quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Als ik nu niet goed kan slapen, schiet mij dan maar lek.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja die heb ik eerder meegemaakt hier, maar tot nu toe heb je het voordeel van de twijfel
heheh ik heb twijfels door het vage gedoe eerst hier vanmiddag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik nu niet goed kan slapen, schiet mij dan maar lek.
Ach, wat een cutie!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
Ik lijk wel een beetje op de vrouw in de OP.
De stairway.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Nou in opquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
Ik lees het net, eerst als ik weer thuis ben eens op de kalender kijkenquote:
De laatste keer dat ik in Utrecht was, beurs daar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
26 Mei.... hm kan nog niks garanderen, maar lijkt me wel leuk
Kom zeker even langsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
Precies.quote:
Sinds ik contributie moet betalen voor de radio letten we op de kleintjes.quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:48 schreef Myraela het volgende:
Laat het maar lekker de 26ste en in Utrecht, het kan toch nooit iedereen uitkomen en die reiskosten zijn toch cheap.
Ik zeg ook laten staan en moet 2,5u reizen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebben.
Nee, dat zeg ik omdat ik geen zin heb om alles 27 keer te verplaatsen, te zeiken over de locatie, te zeiken over de dag, vervolgens 2 maanden verder te zijn en er toch maar 5 mensen komen opdagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebben.
Ik weet ook niet wat ik zeur, ik kom toch niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik omdat ik geen zin heb om alles 27 keer te verplaatsen, te zeiken over de locatie, te zeiken over de dag, vervolgens 2 maanden verder te zijn en er toch maar 5 mensen komen opdagen.
Ik doelde op de cheap reiskosten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook laten staan en moet 2,5u reizen.
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Joysa het volgende:
Ik vind het sowieso erg veel meets laatste tijd.
Als het maar gezellig was, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.Maar dat was wel echt maar een klein groepje.
Omdat toch altijd de helft afzegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.Maar dat was wel echt maar een klein groepje.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
Ach, de vorige meet was zo voor herhaling vatbaar, dat 't gewoon snel nog maar een keer zo gezellig moet worden
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker niet
Alsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Tangledup het volgende:
Als mensen graag een meeting in Utrecht willen houden op een bepaalde dag, prima toch?
Ze zien vanzelf wel hoeveel mensen er komen.
Ik heb mezelf voorgenomen om een keer naar een meeting te komen, gewoon om te zien hoe de mensen hier in het echt zijn (ben ik straks in 1 keer van mijn fok verslaving af). Weet alleen nog niet of het deze wordt haha.
Waarom dat dan?quote:
Jawel, je mag er alleen niet over in discussie, dacht ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
mag ik dat hier neer zetten eigenlijk?
Hij heeft te veul gedmt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet over in discussie, dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik met m'n grote bek godverdomme...
Belofte maakt schuldquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik met m'n grote bek godverdomme...
Sssst, niet te hard zeggen, anders krijg je 't door.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil twi mij gewoon zwak en gewillig maken, ik trap er elke keer weer in.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij heeft te veul gedmt.Krijg je tegenwoordig ook al een ban voor dm'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mensen lastig vallen in dmquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig ook al een ban voor dm'en.
Classic case of thinking with the wrong headquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:49 schreef heloef het volgende:
We hadden hier net een heel serieus gesprek in de pauze, jongen vertelde de problemen met zijn vriendin. Toen vroeg ik waarom ze eigenlijk nog samen waren. Zegt ie "maar ze is wel heel lekker".
Ik moest zo hard lachen.
Hij gaat het wel uitmaken, haar ouders zijn lastig, ze vertrouwen elkaar niet enz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Classic case of thinking with the wrong head
Elkaar niet vertrouwen is idd minder.. maar wat haar ouders ermee te maken hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat het wel uitmaken, haar ouders zijn lastig, ze vertrouwen elkaar niet enz.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij heeft te veul gedmt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat deed hij ook bij mij
![]()
Maar na 1 reactie van mij heeft die mij geblokt haha.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Joh, hij leeft van dmenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat deed hij ook bij mij
![]()
Maar na 1 reactie van mij heeft die mij geblokt haha.
Ze is 18. Dan heb je dat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Elkaar niet vertrouwen is idd minder.. maar wat haar ouders ermee te maken hebben?
Dan nog kun je toch ook gewoon schijt aan die ouders hebben?quote:
Dat is niet altijd even makkelijk kan ik je vertellen. Gelukkig heb ik nog geen relaties gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan nog kun je toch ook gewoon schijt aan die ouders hebben?
Hou je niet van een uitdaging?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even makkelijk kan ik je vertellen. Gelukkig heb ik nog geen relaties gehad.
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.quote:
Ik kan geen ruzie hebben met mensen, dat knaagt aan me en daar word ik ongelukkig van.quote:
Mja, maar ruzie hebben met mijn eigen ouders vind ik nog wat anders dan met mensen die ik toch amper ken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan geen ruzie hebben met mensen, dat knaagt aan me en daar word ik ongelukkig van.
Zeker met mijn moeder, dan voel ik me gewoon in en in kut.
Oh dan heb ik het goed gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.
Je bent er echt trots op he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het goed gedaan
Na 1 reactie heeft hij mij geblokt
Irritantquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.
Tuurlijk is dat anders, ik heb nu ruzie met iemand waar ik vroeger vaak mee omging. Dat doe me eigenlijk vrij weinig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mja, maar ruzie hebben met mijn eigen ouders vind ik nog wat anders dan met mensen die ik toch amper ken.
Je hebt een relatie met het meisje, niet met haar ouders. Dus als die zich ermee gaan bemoeien rotten ze maar een eind op.
Het is geen groot woord. Ik meen het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
Stalken is wel een groot woord hoor mensen, kan me niet voorstellen dat het zó erg was om het dat te noemen en ik heb toch de nodige DM-sessies met kingtoppie gehad.
Maar jij hebt een piemel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
Stalken is wel een groot woord hoor mensen, kan me niet voorstellen dat het zó erg was om het dat te noemen en ik heb toch de nodige DM-sessies met kingtoppie gehad.
Dm's blijven sturen ook al reageer je niet kan toch aardig vervelend zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Tangledup het volgende:
Je kan alleen gestalkt worden als je er op reageert..
Als je zo iemand gewoon volkomen negeert, zoekt die vanzelf een ander slachtoffer.
Kwestie van even geduld hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dm's blijven sturen ook al reageer je niet kan toch aardig vervelend zijn.
Vertel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef geenvetzak het volgende:
eyy, gister een lollig verhaal gehoord over speeddaten
Zou best kunnen. Maar misschien dat hij het gewoon nodig hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef kipknots het volgende:
Mwah, in het echt is het ook alleen leuk als vrouwen reageren. Toch zijn er ook daar stalkers.
Best een kans dat hij het zelf niet eens door heeft dat hij vervelend was.
Vertelquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef geenvetzak het volgende:
Niet eens zoveel speciaals. Dat hij volledig debiel was en wereld vreemdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent er echt trots op he?
Zal ik dan toch maar vragen wat je in vredesnaam tegen hem hebt gezegd?
Funny because it's truequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eens zoveel speciaals. Dat hij volledig debiel was en wereld vreemd
Je hebt wel je woordje klaar liggen heloefquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik nog best goed zou zijn in speeddaten.
Formeel is black tie tenzij anders aangegeven, dacht ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef kipknots het volgende:
Kut trouwens, formele events zonder duidelijke dress code.
Ga ik van uit, maar er zijn twee events in drie dagen, een imperial ball (klinkt meer white tie) en een gala diner. Ga maar naar beide in black tie, geen zin om ook nog een rokkostuum te gaan regelen en mee te slepen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Formeel is black tie tenzij anders aangegeven, dacht ik.
Daarom, ik praat heel makkelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wel je woordje klaar liggen heloef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:17 schreef twi het volgende:
Wat een straf toch weer om een bak aardbeien te hebben staan die op moet...Sterf gewoon, sterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mensen die een glaasje water aanbieden en aardbeien totaal vergeten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:21 schreef twi het volgende:
Tsja, je hebt mensen die aardbeien willen, en mensen die een glaasje water willen.
Ok!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Tangledup het volgende:
Die prijzen van tegenwoordig.
Heb net een jas binnen gekregen van 150 euro.
Dan verwacht je toch wel wat.. maar nu ik hem zo zie dan had ik 80 euro ofzo een logischere prijs gevonden. Anderzijds zit hij wel lekker en wil ik hem ook niet meer terugsturen
Ik zou hem gewoon terugsturen en een jas van 80 euro kopen die je 150 zou schatten, ipv andersom.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Tangledup het volgende:
Die prijzen van tegenwoordig.
Heb net een jas binnen gekregen van 150 euro.
Dan verwacht je toch wel wat.. maar nu ik hem zo zie dan had ik 80 euro ofzo een logischere prijs gevonden. Anderzijds zit hij wel lekker en wil ik hem ook niet meer terugsturen
Ik heb gewoon het knagende gevoel dat ik mijn geld uit het raam gooi.quote:
Ik heb nog nooit kleding gezien die ik duurder zou schatten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon terugsturen en een jas van 80 euro kopen die je 150 zou schatten, ipv andersom.
Dan laat jij je afzetten, ik betaal gewoon niet meer voor iets dan ik het waard zou vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kleding gezien die ik duurder zou schatten.
De laatste tijd worden we volgens mij steeds meer afgezet.
Het probleem is dat ik veel te ongeduldig ben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan laat jij je afzetten, ik betaal gewoon niet meer voor iets dan ik het waard zou vinden.
Doe als ik, heb gewoon helemaal geen jas.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het knagende gevoel dat ik mijn geld uit het raam gooi.
Anderzijds had ik wel echt een zomerjas nodig, want nu nog in mijn winterjas rondlopen was niet meer te doen. En mijn oude jas is echt te gaar om nog aan te doen.
Deze man weetquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doe als ik, heb gewoon helemaal geen jas.
Soms een beetje dood. Al meldde jouw wederhelft ons gisteren nog dat je er wel van hield om een vinger in je kont te krijgen. Dat bracht toch een glimlach op mijn gezichtquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:38 schreef Newbie114 het volgende:
Even thuis uitpuffen zegziek drukke week.
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms een beetje dood. Al meldde jouw wederhelft ons gisteren nog dat je er wel van hield om een vinger in je kont te krijgen. Dat bracht toch een glimlach op mijn gezicht
Ook op dat van mij, las het gisteravond/nacht nogquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms een beetje dood. Al meldde jouw wederhelft ons gisteren nog dat je er wel van hield om een vinger in je kont te krijgen. Dat bracht toch een glimlach op mijn gezicht
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
Een vinger? Ik zie loka wel met een voorbinddildo los gaan.
Naja onze ouders maken de post van ons allebei open (haar ouders haar post mijn ouders mijn post) dus dat zou sowieso niet kunnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
Een vinger? Ik zie loka wel met een voorbinddildo los gaan.
Want? Je kan gewoon een seksshop binnenlopen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Naja onze ouders maken de post van ons allebei open (haar ouders haar post mijn ouders mijn post) dus dat zou sowieso niet kunnen.
Whut? Zou mam hier eens moeten proberenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Naja onze ouders maken de post van ons allebei open (haar ouders haar post mijn ouders mijn post) dus dat zou sowieso niet kunnen.
Vind maar eens een seksshop in heilig stuk nederland of de boerengaten hier...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want? Je kan gewoon een seksshop binnenlopen hoor.
Tsja, dan zal je het voorlopig nog met een niet-uitgelubberd kontgat moeten doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze is 18 en kan zoiets gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn pa doet dat altijd met het excuus dat hij dacht dat zijn voorletters er stonden en niet die van mijquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze is 18 en kan zoiets gewoon in de winkel kopen
En als mijn ouders mijn post hadden geopend toen ik nog thuis was, hadden ze ruzie met mij gekregen. Zeker toen ik zelf 18+ was.
Stukje reizen. Of bij een vriend/vriendin laten bezorgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vind maar eens een seksshop in heilig stuk nederland of de boerengaten hier...
Niks voor mij, ik zal echt te eerlijk zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik nog best goed zou zijn in speeddaten.
Ik vind dat je het dan netjes verwoord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik zal echt te eerlijk zijn
Als het gesprek totaal niet loopt ben ik het type dat zegt "je bent hier niet goed in he" of ik zou ook kunnen zeggen "sorry maar jij wekt geen enkele vorm van intresse bij mij op"
Nee die tere zieltjes kan ik maar beter met rust laten
Als jij zulke dingen moet zeggen dan ben je er zelf waarschijnlijk ook niet echt goed in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gesprek totaal niet loopt ben ik het type dat zegt "je bent hier niet goed in he" of ik zou ook kunnen zeggen "sorry maar jij wekt geen enkele vorm van intresse bij mij op"
ik verwoordquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat je het dan netjes verwoord.
Maar versieren durf je dan weer niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef kutkloon7 het volgende:
Jee, eindelijk klaar.De handpalm is te groot of de vingers te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
stfu!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De handpalm is te groot of de vingers te klein.
Je bent ook de muis van de hand en de pols vergeten.quote:
KOM VECHTEN DAN.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook de muis van de hand en de pols vergeten.
Doe jij even voor hoe het wel moet, Samzz!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook de muis van de hand en de pols vergeten.
Neem dan ook gewoon de slagroom zelf mee in plaats van het te leechen van je jarige collegaquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:01 schreef Faxie het volgende:
Ik neem een bakje aarbeien mee naar het werk
Gisteren trakteerde iemand vlaai, en met een beetje geluk ligt er nog een spuitbus met slagroom
Ik heb dus geen slagroomquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon de slagroom zelf mee in plaats van het te leechen van je jarige collega
Ik teken alleen hoofden van mensen, geen overige lichaamsdelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij even voor hoe het wel moet, Samzz!
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb al wat dingen verbeterd hoor.
Maar mijn vingers zijn gewoon korte worstevingertjes denk ik, want het kwam wel precies overeen met de referentiefoto van mijn hand
Die van mij zijn lang maar dat zie je niet omdat ze zo dik zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb al wat dingen verbeterd hoor.
Maar mijn vingers zijn gewoon korte worstevingertjes denk ik, want het kwam wel precies overeen met de referentiefoto van mijn hand
Waar is het eigenlijk voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik kan niet alle eer tot me nemen, want ik heb ook een hoop inspiratie gedaan en geleerd bij wat ik bij rsd en vrienden heb gezien (sommigen zijn vele malen beter zijn dan ik). Dit heb ik verpakt in een praktisch iets om mensen snel op het goede pad te brengen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post maar een link dan, we willen je meesterwerk natuurlijk niet missen.
Een informaticavak (driedimensionaal modelleren).quote:
Krijgen we een topic met tips en tricks van jou?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan niet alle eer tot me nemen, want ik heb ook een hoop inspiratie gedaan en geleerd bij wat ik bij rsd en vrienden heb gezien (sommigen zijn vele malen beter zijn dan ik). Dit heb ik verpakt in een praktisch iets om mensen snel op het goede pad te brengen.
ik ben er wel goed in, maar als iemand tegen je over zit en volledig dicht klapt van de zeenuwen, nee dan is zij daar niet goed in en ben ik er direct klaar mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij zulke dingen moet zeggen dan ben je er zelf waarschijnlijk ook niet echt goed in.
Weet niet waar je dit idee vandaan haalt, maar je zit er naast.quote:
Echt wel. Hide yo kids, hide yo wife!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijgen we een topic met tips en tricks van jou?
Dat moet wel een bazen topic worden. Na dat topic kan iedereen hosselen.
Er lijkt mij geen moer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alsof jij problemen hebt met volle kroegen en awkward situaties...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
Biw, gelukkig was het niet awkward. De kroeg was nog leeg dus gingen we weer naar huis
Wat was je doen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
Biw, gelukkig was het niet awkward. De kroeg was nog leeg dus gingen we weer naar huis
quote:
Dit, maar ze waren er nog nietquote:
Het feit dat je in dit topic post.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben er wel goed in, maar als iemand tegen je over zit en volledig dicht klapt van de zeenuwen, nee dan is zij daar niet goed in en ben ik er direct klaar mee.
[..]
Weet niet waar je dit idee vandaan haalt, maar je zit er naast.
Heb daar namelijk geen enkele moeite mee.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef kutkloon7 het volgende:
Jee, eindelijk klaar.SWA! hoe lang heb je er over gedaan? ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt omdat school de reis naar Ameland niet door laat gaan dus hebben we aan de stamkroeg gevraagd of ze toch open gingen doordeweeks (moet je een aparte vergunning voor hebben zeiden ze) en dat deden ze wel dus zitten we de hele week al te drinken en gewoon te chillen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zijn wel de echte, die er voor 2 uur al zitten.
Amateurquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:50 schreef Newbie114 het volgende:
(afgelopen 2 dagen 29¤ opgemaakt aan bier)
Dat is inderdaad niet zo heel veel bier.quote:
Het is ook niet veel geld. Maar omdat jullie arme studenten zijn zal ik daar niks over zeggen.quote:
Trouwens, als het over blikken Export bier gaat is het dan wel weer veel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo heel veel bier.
Als je een verbrandingsmotor bedenkt die werkt op Export bier dan rijd je voortaan spotgoedkoop.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trouwens, als het over blikken Export bier gaat is het dan wel weer veel.
Nja, allebei geen studentquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook niet veel geld. Maar omdat jullie arme studenten zijn zal ik daar niks over zeggen.
Thanksquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
SWA! hoe lang heb je er over gedaan? ziet er goed uit!
Geen gel in doen danquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
Nu moet ik vanavond headbangen van dat meisje van net
Patser.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook niet veel geld. Maar omdat jullie arme studenten zijn zal ik daar niks over zeggen.
Dat telt ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, allebei geen student
Gewoon een pauper en een scholier.
Hoe gaat het met het laten groeien van je haar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
Nu moet ik vanavond headbangen van dat meisje van net
Goed, moet een keer laten bijknippen en ik heb nu een krul in de onderkant van mijn haar als ik mijn haar niet fatsoenlijk kamquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat telt ook.
[..]
Hoe gaat het met het laten groeien van je haar?
Had ik ook, die heb ik er gisteren af laten knippen en nu vind ik het eigenlijk iets te kortquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed, moet een keer laten bijknippen en ik heb nu een krul in de onderkant van mijn haar als ik mijn haar niet fatsoenlijk kam
Ben je al voorbij het stadium dat het een soort matje is? Dat is het ergst namelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed, moet een keer laten bijknippen en ik heb nu een krul in de onderkant van mijn haar als ik mijn haar niet fatsoenlijk kam
Nee daar zit ik nu dus in, halverwege ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je al voorbij het stadium dat het een soort matje is? Dat is het ergst namelijk.
Zitten de edgeloops een beetje nice?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ThanksDrie uur ofzo, met ondertussen andere dingen doen.
Ik ken je pijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee daar zit ik nu dus in, halverwege ofzo.
Ik vind er geen klap aan, dat wou ik even zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit zo'n mooi nummer, dat wou ik even zeggen.
Dat kan, dat zeg ik nu even.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind er geen klap aan, dat wou ik even zeggen.
quote:
Een beetjequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zitten de edgeloops een beetje nice?
Tutorial of op gevoel?
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf al die pop rock enorm slaapverwekkend vinden.quote:
Waar luister jij dan graag naar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf al die pop rock enorm slaapverwekkend vinden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf al die pop rock enorm slaapverwekkend vinden.
Die is wel vet. Ik verveel me echt zwaar maar geen zin om te gamen en ook niet om te douchen, waarvan ik dat laatste voor 1600 gedaan wil hebbenquote:
quote:
Wat bestelde je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef Tangledup het volgende:
Bezorgdatum: vandaag tussen 10:30 en 14:00
Jij hebt ook moeite met versieren?quote:
Kleding die niet op voorraad bij de winkel was.. hoezo?quote:
Jouw muzieksmaak is baas.quote:
Nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kleding die niet op voorraad bij de winkel was.. hoezo?
Ben je inmiddels al buiten geweest?quote:
Hoelang heb je ermee gespeeld?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwartiertje en de hele klas laten zien.
Ja, ik moest mijn geld storten. En nieuwe haarknipjes kopen voor op mijn werk. Omdat ik die altijd kwijtraak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al buiten geweest?
Ik raak ze ook altijd kwijt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moest mijn geld storten. En nieuwe haarknipjes kopen voor op mijn werk. Omdat ik die altijd kwijtraak.
Joh meid wat leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik raak ze ook altijd kwijt.Mijn kat vind ze erg leuk en bij vrienden ligt een hele berg.
Coitus met Anniequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Ik ken dat woord alleen door Annie M.G. Schmidt.
Serieus, eerst Feyenoord en dan noem je je kat nog Sheldon? Hoeveel kolossale fouten wil je maken in je leven?quote:
Ik krijg wel een slappe leuter van dat woord. Klinkt eerder als een of ander orgaan.quote:
Mijn favoriete automerk is Honda.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus, eerst Feyenoord en dan noem je je kat nog Sheldon? Hoeveel kolossale fouten wil je maken in je leven?
Niet meteen vragen schijnt te werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Geester het volgende:
ik vraag geregeld of vrouwen coitus met mij willen hebben... Helaas willen ze zelden
Ik wil graag dat jij je bakkes houdt, maar dat doe je ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom wil je dat niet? Ik wil graag dat je het reflectieformulier invult zie PM. Dank u
Zeer zekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag dat jij je bakkes houdt, maar dat doe je ook niet.
Het is binnenkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee.. je bent iemant die komt.. binnen
Een komer is een werkwoord ik kom. jij komt
Wel okquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]hoe istie ermee? Lang niet gezien joh
Binnenkomen is ook een werkwoord, ik kom binnen, jij komt binnen, dus: hij is een binnenkomer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee.. je bent iemant die komt.. binnen
Een komer is een werkwoord ik kom. jij komt
Kan dat nu niet anders Samzz.quote:
Nee klopt, weinig tijd om online te zijn. Deze week de hele week al ge bbqt met de klasquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel ok
Je bent niet meer zo vaak online he?
Dan was jij zeker die die een fles spiritus over de BBQ gooide?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee klopt, weinig tijd om online te zijn. Deze week de hele week al ge bbqt met de klas
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was jij zeker die die een fles spiritus over de BBQ gooide?
Taalnazi is een woord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan dat nu niet anders Samzz.
Gewoon even hartelijk begroeten ofzo.
Maar nee je begint meteen de taal nazi uit te hangen.
Now i'm a sad puppy
http://www.at5.nl/artikel(...)arbecue-in-beverwijkquote:
Ja. De mobiele lay-out kan echter geen umlauten, trema's en dergelijke aan, dus dan maar zonder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |