Niet meteen vragen schijnt te werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Geester het volgende:
ik vraag geregeld of vrouwen coitus met mij willen hebben... Helaas willen ze zelden
Ik wil graag dat jij je bakkes houdt, maar dat doe je ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom wil je dat niet? Ik wil graag dat je het reflectieformulier invult zie PM. Dank u
Zeer zekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag dat jij je bakkes houdt, maar dat doe je ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is binnenkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee.. je bent iemant die komt.. binnen
Een komer is een werkwoord ik kom. jij komt
Wel okquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]hoe istie ermee? Lang niet gezien joh
Binnenkomen is ook een werkwoord, ik kom binnen, jij komt binnen, dus: hij is een binnenkomer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee.. je bent iemant die komt.. binnen
Een komer is een werkwoord ik kom. jij komt
Kan dat nu niet anders Samzz.quote:
Nee klopt, weinig tijd om online te zijn. Deze week de hele week al ge bbqt met de klasquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel ok
Je bent niet meer zo vaak online he?
Dan was jij zeker die die een fles spiritus over de BBQ gooide?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee klopt, weinig tijd om online te zijn. Deze week de hele week al ge bbqt met de klas
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was jij zeker die die een fles spiritus over de BBQ gooide?
Taalnazi is een woord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan dat nu niet anders Samzz.
Gewoon even hartelijk begroeten ofzo.
Maar nee je begint meteen de taal nazi uit te hangen.
Now i'm a sad puppy
http://www.at5.nl/artikel(...)arbecue-in-beverwijkquote:
Ja. De mobiele lay-out kan echter geen umlauten, trema's en dergelijke aan, dus dan maar zonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |