Hoelang heb je ermee gespeeld?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwartiertje en de hele klas laten zien.
Ja, ik moest mijn geld storten. En nieuwe haarknipjes kopen voor op mijn werk. Omdat ik die altijd kwijtraak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al buiten geweest?
Ik raak ze ook altijd kwijt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moest mijn geld storten. En nieuwe haarknipjes kopen voor op mijn werk. Omdat ik die altijd kwijtraak.
Joh meid wat leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik raak ze ook altijd kwijt.Mijn kat vind ze erg leuk en bij vrienden ligt een hele berg.
Coitus met Anniequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Ik ken dat woord alleen door Annie M.G. Schmidt.
Serieus, eerst Feyenoord en dan noem je je kat nog Sheldon? Hoeveel kolossale fouten wil je maken in je leven?quote:
Ik krijg wel een slappe leuter van dat woord. Klinkt eerder als een of ander orgaan.quote:
Mijn favoriete automerk is Honda.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus, eerst Feyenoord en dan noem je je kat nog Sheldon? Hoeveel kolossale fouten wil je maken in je leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |