Naja onze ouders maken de post van ons allebei open (haar ouders haar post mijn ouders mijn post) dus dat zou sowieso niet kunnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
Een vinger? Ik zie loka wel met een voorbinddildo los gaan.
Want? Je kan gewoon een seksshop binnenlopen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Naja onze ouders maken de post van ons allebei open (haar ouders haar post mijn ouders mijn post) dus dat zou sowieso niet kunnen.
Whut? Zou mam hier eens moeten proberenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Naja onze ouders maken de post van ons allebei open (haar ouders haar post mijn ouders mijn post) dus dat zou sowieso niet kunnen.
Vind maar eens een seksshop in heilig stuk nederland of de boerengaten hier...quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want? Je kan gewoon een seksshop binnenlopen hoor.
Tsja, dan zal je het voorlopig nog met een niet-uitgelubberd kontgat moeten doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze is 18 en kan zoiets gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn pa doet dat altijd met het excuus dat hij dacht dat zijn voorletters er stonden en niet die van mijquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze is 18 en kan zoiets gewoon in de winkel kopen
En als mijn ouders mijn post hadden geopend toen ik nog thuis was, hadden ze ruzie met mij gekregen. Zeker toen ik zelf 18+ was.
Stukje reizen. Of bij een vriend/vriendin laten bezorgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vind maar eens een seksshop in heilig stuk nederland of de boerengaten hier...
Niks voor mij, ik zal echt te eerlijk zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik nog best goed zou zijn in speeddaten.
Ik vind dat je het dan netjes verwoord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik zal echt te eerlijk zijn
Als het gesprek totaal niet loopt ben ik het type dat zegt "je bent hier niet goed in he" of ik zou ook kunnen zeggen "sorry maar jij wekt geen enkele vorm van intresse bij mij op"
Nee die tere zieltjes kan ik maar beter met rust laten
Als jij zulke dingen moet zeggen dan ben je er zelf waarschijnlijk ook niet echt goed in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gesprek totaal niet loopt ben ik het type dat zegt "je bent hier niet goed in he" of ik zou ook kunnen zeggen "sorry maar jij wekt geen enkele vorm van intresse bij mij op"
ik verwoordquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat je het dan netjes verwoord.
Maar versieren durf je dan weer niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef kutkloon7 het volgende:
Jee, eindelijk klaar.De handpalm is te groot of de vingers te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
stfu!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De handpalm is te groot of de vingers te klein.
Je bent ook de muis van de hand en de pols vergeten.quote:
KOM VECHTEN DAN.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook de muis van de hand en de pols vergeten.
Doe jij even voor hoe het wel moet, Samzz!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook de muis van de hand en de pols vergeten.
Neem dan ook gewoon de slagroom zelf mee in plaats van het te leechen van je jarige collegaquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:01 schreef Faxie het volgende:
Ik neem een bakje aarbeien mee naar het werk
Gisteren trakteerde iemand vlaai, en met een beetje geluk ligt er nog een spuitbus met slagroom
Ik heb dus geen slagroomquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon de slagroom zelf mee in plaats van het te leechen van je jarige collega
Ik teken alleen hoofden van mensen, geen overige lichaamsdelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij even voor hoe het wel moet, Samzz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |