Neem dan ook gewoon de slagroom zelf mee in plaats van het te leechen van je jarige collegaquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:01 schreef Faxie het volgende:
Ik neem een bakje aarbeien mee naar het werk
Gisteren trakteerde iemand vlaai, en met een beetje geluk ligt er nog een spuitbus met slagroom

Ik heb dus geen slagroomquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon de slagroom zelf mee in plaats van het te leechen van je jarige collega

Ik teken alleen hoofden van mensen, geen overige lichaamsdelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij even voor hoe het wel moet, Samzz!

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb al wat dingen verbeterd hoor.
Maar mijn vingers zijn gewoon korte worstevingertjes denk ik, want het kwam wel precies overeen met de referentiefoto van mijn hand
Die van mij zijn lang maar dat zie je niet omdat ze zo dik zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb al wat dingen verbeterd hoor.
Maar mijn vingers zijn gewoon korte worstevingertjes denk ik, want het kwam wel precies overeen met de referentiefoto van mijn hand
Waar is het eigenlijk voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”

Ik kan niet alle eer tot me nemen, want ik heb ook een hoop inspiratie gedaan en geleerd bij wat ik bij rsd en vrienden heb gezien (sommigen zijn vele malen beter zijn dan ik). Dit heb ik verpakt in een praktisch iets om mensen snel op het goede pad te brengen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post maar een link dan, we willen je meesterwerk natuurlijk niet missen.

Een informaticavak (driedimensionaal modelleren).quote:

Krijgen we een topic met tips en tricks van jou?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan niet alle eer tot me nemen, want ik heb ook een hoop inspiratie gedaan en geleerd bij wat ik bij rsd en vrienden heb gezien (sommigen zijn vele malen beter zijn dan ik). Dit heb ik verpakt in een praktisch iets om mensen snel op het goede pad te brengen.

ik ben er wel goed in, maar als iemand tegen je over zit en volledig dicht klapt van de zeenuwen, nee dan is zij daar niet goed in en ben ik er direct klaar mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij zulke dingen moet zeggen dan ben je er zelf waarschijnlijk ook niet echt goed in.
Weet niet waar je dit idee vandaan haalt, maar je zit er naast.quote:

Echt wel. Hide yo kids, hide yo wife!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijgen we een topic met tips en tricks van jou?
Dat moet wel een bazen topic worden. Na dat topic kan iedereen hosselen.

Er lijkt mij geen moer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik zal echt te eerlijk zijn
Als het gesprek totaal niet loopt ben ik het type dat zegt "je bent hier niet goed in he" of ik zou ook kunnen zeggen "sorry maar jij wekt geen enkele vorm van intresse bij mij op"
Nee die tere zieltjes kan ik maar beter met rust laten

Alsof jij problemen hebt met volle kroegen en awkward situaties...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
Biw, gelukkig was het niet awkward. De kroeg was nog leeg dus gingen we weer naar huis

Wat was je doen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
Biw, gelukkig was het niet awkward. De kroeg was nog leeg dus gingen we weer naar huis

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |