Hmm je zit dichterbij de waarheid als wat je denktquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb nu een MI dat je op je toetsenbord in slaap valt, en dan wakker word met een spiegelbeeld van "QWERTY" in je wang gedrukt.
School. En ik hoop op tijd thuis te zijn, dan kan ik naar m'n Bollie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
aaawh nee joh blijf nog effe, wat ga je morgen doen?
school, wat? en Bollie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
School. En ik hoop op tijd thuis te zijn, dan kan ik naar m'n Bollie.
dat betekende ik haat je toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog een poging doen. Kusje op je neus.
Pics morgen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm je zit dichterbij de waarheid als wat je denkt
Huh, haat? Wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat betekende ik haat je toch?
ghehehe
Maar truste dan, slaap lekker.
Aaah ok en paardjes, je kent snarf dan vast wel toch?quote:
Kusje op je voorhoofd danquote:
tis dat het niet met mobiel gaat maar anders zou ik het hier posten in wat voor ellende ik morgen weer zit.quote:
Even wachten tot Kree is uitgezochtquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd danEn nu lekker slapen jij
aaawh,quote:
Ze vindt zelf van niet maar is het welquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
aaawh,
Ik had het verkeerd, maar volgens mijn eerste zoektocht betekent het:
Je bent schattig.
Ok daar kan ik wel mee in slaap vallen
Oh, echt? Nooit geweten. Ik dacht dat het gewoon kusje op je neus betekende.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
aaawh,
Ik had het verkeerd, maar volgens mijn eerste zoektocht betekent het:
Je bent schattig.
Ok daar kan ik wel mee in slaap vallen
Mag ook hoor, ken je niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Nooit geweten. Ik dacht dat het gewoon kusje op je neus betekende.
En wat betekent het voor jou, een kusje op iemands neus?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Nooit geweten. Ik dacht dat het gewoon kusje op je neus betekende.
Ik ben schattig, ja. Ook wel een trut soms.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Mag ook hoor, ken je niet.
Maar tot nu toe kom je lief over.
haha ja die heb ik eerder meegemaakt hier, maar tot nu toe heb je het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben schattig, ja. Ook wel een trut soms.
Gewoon letterlijk een kusje op je neus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
En wat betekent het voor jou, een kusje op iemands neus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |