Dit, maar ze waren er nog nietquote:

Het feit dat je in dit topic post.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben er wel goed in, maar als iemand tegen je over zit en volledig dicht klapt van de zeenuwen, nee dan is zij daar niet goed in en ben ik er direct klaar mee.
[..]
Weet niet waar je dit idee vandaan haalt, maar je zit er naast.
Heb daar namelijk geen enkele moeite mee.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef kutkloon7 het volgende:
Jee, eindelijk klaar.SWA! hoe lang heb je er over gedaan? ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Komt omdat school de reis naar Ameland niet door laat gaan dus hebben we aan de stamkroeg gevraagd of ze toch open gingen doordeweeks (moet je een aparte vergunning voor hebben zeiden ze) en dat deden ze wel dus zitten we de hele week al te drinken en gewoon te chillen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zijn wel de echte, die er voor 2 uur al zitten.

Amateurquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:50 schreef Newbie114 het volgende:
(afgelopen 2 dagen 29¤ opgemaakt aan bier)

Dat is inderdaad niet zo heel veel bier.quote:

Het is ook niet veel geld. Maar omdat jullie arme studenten zijn zal ik daar niks over zeggen.quote:

Trouwens, als het over blikken Export bier gaat is het dan wel weer veel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo heel veel bier.

Als je een verbrandingsmotor bedenkt die werkt op Export bier dan rijd je voortaan spotgoedkoop.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trouwens, als het over blikken Export bier gaat is het dan wel weer veel.

Nja, allebei geen studentquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook niet veel geld. Maar omdat jullie arme studenten zijn zal ik daar niks over zeggen.

Thanksquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
SWA! hoe lang heb je er over gedaan? ziet er goed uit!

Geen gel in doen danquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
Nu moet ik vanavond headbangen van dat meisje van net

Patser.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook niet veel geld. Maar omdat jullie arme studenten zijn zal ik daar niks over zeggen.

Dat telt ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, allebei geen student
Gewoon een pauper en een scholier.
Hoe gaat het met het laten groeien van je haar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
Nu moet ik vanavond headbangen van dat meisje van net

Goed, moet een keer laten bijknippen en ik heb nu een krul in de onderkant van mijn haar als ik mijn haar niet fatsoenlijk kamquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat telt ook.
[..]
Hoe gaat het met het laten groeien van je haar?

Had ik ook, die heb ik er gisteren af laten knippen en nu vind ik het eigenlijk iets te kortquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed, moet een keer laten bijknippen en ik heb nu een krul in de onderkant van mijn haar als ik mijn haar niet fatsoenlijk kam

Ben je al voorbij het stadium dat het een soort matje is? Dat is het ergst namelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed, moet een keer laten bijknippen en ik heb nu een krul in de onderkant van mijn haar als ik mijn haar niet fatsoenlijk kam

Nee daar zit ik nu dus in, halverwege ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je al voorbij het stadium dat het een soort matje is? Dat is het ergst namelijk.

Zitten de edgeloops een beetje nice?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ThanksDrie uur ofzo, met ondertussen andere dingen doen.

Ik ken je pijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee daar zit ik nu dus in, halverwege ofzo.

Ik vind er geen klap aan, dat wou ik even zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit zo'n mooi nummer, dat wou ik even zeggen.

Dat kan, dat zeg ik nu even.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind er geen klap aan, dat wou ik even zeggen.

quote:

Een beetjequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zitten de edgeloops een beetje nice?
Tutorial of op gevoel?

Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf al die pop rock enorm slaapverwekkend vinden.quote:

Waar luister jij dan graag naar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf al die pop rock enorm slaapverwekkend vinden.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf al die pop rock enorm slaapverwekkend vinden.

Die is wel vet. Ik verveel me echt zwaar maar geen zin om te gamen en ook niet om te douchen, waarvan ik dat laatste voor 1600 gedaan wil hebbenquote:

quote:

Wat bestelde je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef Tangledup het volgende:
Bezorgdatum: vandaag tussen 10:30 en 14:00

Jij hebt ook moeite met versieren?quote:

Kleding die niet op voorraad bij de winkel was.. hoezo?quote:

Jouw muzieksmaak is baas.quote:

Nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kleding die niet op voorraad bij de winkel was.. hoezo?

Ben je inmiddels al buiten geweest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |