quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Als ik nu niet goed kan slapen, schiet mij dan maar lek.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja die heb ik eerder meegemaakt hier, maar tot nu toe heb je het voordeel van de twijfel
heheh ik heb twijfels door het vage gedoe eerst hier vanmiddag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik nu niet goed kan slapen, schiet mij dan maar lek.
Ach, wat een cutie!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
Ik lijk wel een beetje op de vrouw in de OP.
De stairway.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Nou in opquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
Ik lees het net, eerst als ik weer thuis ben eens op de kalender kijkenquote:
De laatste keer dat ik in Utrecht was, beurs daar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
26 Mei.... hm kan nog niks garanderen, maar lijkt me wel leuk
Kom zeker even langsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
Precies.quote:
Sinds ik contributie moet betalen voor de radio letten we op de kleintjes.quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:48 schreef Myraela het volgende:
Laat het maar lekker de 26ste en in Utrecht, het kan toch nooit iedereen uitkomen en die reiskosten zijn toch cheap.
Ik zeg ook laten staan en moet 2,5u reizen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebben.
Nee, dat zeg ik omdat ik geen zin heb om alles 27 keer te verplaatsen, te zeiken over de locatie, te zeiken over de dag, vervolgens 2 maanden verder te zijn en er toch maar 5 mensen komen opdagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebben.
Ik weet ook niet wat ik zeur, ik kom toch niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik omdat ik geen zin heb om alles 27 keer te verplaatsen, te zeiken over de locatie, te zeiken over de dag, vervolgens 2 maanden verder te zijn en er toch maar 5 mensen komen opdagen.
Ik doelde op de cheap reiskosten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook laten staan en moet 2,5u reizen.
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Joysa het volgende:
Ik vind het sowieso erg veel meets laatste tijd.
Als het maar gezellig was, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.Maar dat was wel echt maar een klein groepje.
Omdat toch altijd de helft afzegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.Maar dat was wel echt maar een klein groepje.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
Ach, de vorige meet was zo voor herhaling vatbaar, dat 't gewoon snel nog maar een keer zo gezellig moet worden
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker niet
Alsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Tangledup het volgende:
Als mensen graag een meeting in Utrecht willen houden op een bepaalde dag, prima toch?
Ze zien vanzelf wel hoeveel mensen er komen.
Ik heb mezelf voorgenomen om een keer naar een meeting te komen, gewoon om te zien hoe de mensen hier in het echt zijn (ben ik straks in 1 keer van mijn fok verslaving af). Weet alleen nog niet of het deze wordt haha.
Waarom dat dan?quote:
Jawel, je mag er alleen niet over in discussie, dacht ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
mag ik dat hier neer zetten eigenlijk?
Hij heeft te veul gedmt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet over in discussie, dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik met m'n grote bek godverdomme...
Belofte maakt schuldquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik met m'n grote bek godverdomme...
Sssst, niet te hard zeggen, anders krijg je 't door.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil twi mij gewoon zwak en gewillig maken, ik trap er elke keer weer in.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij heeft te veul gedmt.Krijg je tegenwoordig ook al een ban voor dm'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mensen lastig vallen in dmquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig ook al een ban voor dm'en.
Classic case of thinking with the wrong headquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:49 schreef heloef het volgende:
We hadden hier net een heel serieus gesprek in de pauze, jongen vertelde de problemen met zijn vriendin. Toen vroeg ik waarom ze eigenlijk nog samen waren. Zegt ie "maar ze is wel heel lekker".
Ik moest zo hard lachen.
Hij gaat het wel uitmaken, haar ouders zijn lastig, ze vertrouwen elkaar niet enz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Classic case of thinking with the wrong head
Elkaar niet vertrouwen is idd minder.. maar wat haar ouders ermee te maken hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat het wel uitmaken, haar ouders zijn lastig, ze vertrouwen elkaar niet enz.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij heeft te veul gedmt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat deed hij ook bij mij
![]()
Maar na 1 reactie van mij heeft die mij geblokt haha.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Joh, hij leeft van dmenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat deed hij ook bij mij
![]()
Maar na 1 reactie van mij heeft die mij geblokt haha.
Ze is 18. Dan heb je dat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Elkaar niet vertrouwen is idd minder.. maar wat haar ouders ermee te maken hebben?
Dan nog kun je toch ook gewoon schijt aan die ouders hebben?quote:
Dat is niet altijd even makkelijk kan ik je vertellen. Gelukkig heb ik nog geen relaties gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan nog kun je toch ook gewoon schijt aan die ouders hebben?
Hou je niet van een uitdaging?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even makkelijk kan ik je vertellen. Gelukkig heb ik nog geen relaties gehad.
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.quote:
Ik kan geen ruzie hebben met mensen, dat knaagt aan me en daar word ik ongelukkig van.quote:
Mja, maar ruzie hebben met mijn eigen ouders vind ik nog wat anders dan met mensen die ik toch amper ken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan geen ruzie hebben met mensen, dat knaagt aan me en daar word ik ongelukkig van.
Zeker met mijn moeder, dan voel ik me gewoon in en in kut.
Oh dan heb ik het goed gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.
Je bent er echt trots op he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het goed gedaan
Na 1 reactie heeft hij mij geblokt
Irritantquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.
Tuurlijk is dat anders, ik heb nu ruzie met iemand waar ik vroeger vaak mee omging. Dat doe me eigenlijk vrij weinig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mja, maar ruzie hebben met mijn eigen ouders vind ik nog wat anders dan met mensen die ik toch amper ken.
Je hebt een relatie met het meisje, niet met haar ouders. Dus als die zich ermee gaan bemoeien rotten ze maar een eind op.
Het is geen groot woord. Ik meen het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
Stalken is wel een groot woord hoor mensen, kan me niet voorstellen dat het zó erg was om het dat te noemen en ik heb toch de nodige DM-sessies met kingtoppie gehad.
Maar jij hebt een piemel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
Stalken is wel een groot woord hoor mensen, kan me niet voorstellen dat het zó erg was om het dat te noemen en ik heb toch de nodige DM-sessies met kingtoppie gehad.
Dm's blijven sturen ook al reageer je niet kan toch aardig vervelend zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Tangledup het volgende:
Je kan alleen gestalkt worden als je er op reageert..
Als je zo iemand gewoon volkomen negeert, zoekt die vanzelf een ander slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |