Precies.quote:
Sinds ik contributie moet betalen voor de radio letten we op de kleintjes.quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:48 schreef Myraela het volgende:
Laat het maar lekker de 26ste en in Utrecht, het kan toch nooit iedereen uitkomen en die reiskosten zijn toch cheap.
Ik zeg ook laten staan en moet 2,5u reizen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebben.
Nee, dat zeg ik omdat ik geen zin heb om alles 27 keer te verplaatsen, te zeiken over de locatie, te zeiken over de dag, vervolgens 2 maanden verder te zijn en er toch maar 5 mensen komen opdagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar een half uurtje zou moeten reizen en ook nog eens korting zou hebben.
Ik weet ook niet wat ik zeur, ik kom toch niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik omdat ik geen zin heb om alles 27 keer te verplaatsen, te zeiken over de locatie, te zeiken over de dag, vervolgens 2 maanden verder te zijn en er toch maar 5 mensen komen opdagen.
Ik doelde op de cheap reiskosten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook laten staan en moet 2,5u reizen.
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Joysa het volgende:
Ik vind het sowieso erg veel meets laatste tijd.
Als het maar gezellig was, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.Maar dat was wel echt maar een klein groepje.
Omdat toch altijd de helft afzegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste is nog niet zo lang geleden eigenlijk.Maar dat was wel echt maar een klein groepje.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
Ach, de vorige meet was zo voor herhaling vatbaar, dat 't gewoon snel nog maar een keer zo gezellig moet worden
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker niet
Alsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Tangledup het volgende:
Als mensen graag een meeting in Utrecht willen houden op een bepaalde dag, prima toch?
Ze zien vanzelf wel hoeveel mensen er komen.
Ik heb mezelf voorgenomen om een keer naar een meeting te komen, gewoon om te zien hoe de mensen hier in het echt zijn (ben ik straks in 1 keer van mijn fok verslaving af). Weet alleen nog niet of het deze wordt haha.
Waarom dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |