quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:30 schreef twi het volgende:
Ach, de vorige meet was zo voor herhaling vatbaar, dat 't gewoon snel nog maar een keer zo gezellig moet worden
En inderdaad, 26e staat nu vast, al moet ik er godverdomme forever-alone zitten!![]()
![]()
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien kom ik de gezelligheid wel verstoren.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat kingtoppie al niet helemaal lukt, dan lukt het jou zeker niet
Alsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:29 schreef Tangledup het volgende:
Als mensen graag een meeting in Utrecht willen houden op een bepaalde dag, prima toch?
Ze zien vanzelf wel hoeveel mensen er komen.
Ik heb mezelf voorgenomen om een keer naar een meeting te komen, gewoon om te zien hoe de mensen hier in het echt zijn (ben ik straks in 1 keer van mijn fok verslaving af). Weet alleen nog niet of het deze wordt haha.
Waarom dat dan?quote:
Jawel, je mag er alleen niet over in discussie, dacht ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
mag ik dat hier neer zetten eigenlijk?
Hij heeft te veul gedmt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet over in discussie, dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik met m'n grote bek godverdomme...
Belofte maakt schuldquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik met m'n grote bek godverdomme...
Sssst, niet te hard zeggen, anders krijg je 't door.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil twi mij gewoon zwak en gewillig maken, ik trap er elke keer weer in.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij heeft te veul gedmt.Krijg je tegenwoordig ook al een ban voor dm'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mensen lastig vallen in dmquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig ook al een ban voor dm'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |