Je bent er echt trots op he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het goed gedaan
Na 1 reactie heeft hij mij geblokt
Irritantquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Veel sturen, heel veel, door blijven vragen over alles enzo.
Tuurlijk is dat anders, ik heb nu ruzie met iemand waar ik vroeger vaak mee omging. Dat doe me eigenlijk vrij weinig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mja, maar ruzie hebben met mijn eigen ouders vind ik nog wat anders dan met mensen die ik toch amper ken.
Je hebt een relatie met het meisje, niet met haar ouders. Dus als die zich ermee gaan bemoeien rotten ze maar een eind op.
Het is geen groot woord. Ik meen het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
Stalken is wel een groot woord hoor mensen, kan me niet voorstellen dat het zó erg was om het dat te noemen en ik heb toch de nodige DM-sessies met kingtoppie gehad.
Maar jij hebt een piemel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
Stalken is wel een groot woord hoor mensen, kan me niet voorstellen dat het zó erg was om het dat te noemen en ik heb toch de nodige DM-sessies met kingtoppie gehad.
Dm's blijven sturen ook al reageer je niet kan toch aardig vervelend zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Tangledup het volgende:
Je kan alleen gestalkt worden als je er op reageert..
Als je zo iemand gewoon volkomen negeert, zoekt die vanzelf een ander slachtoffer.
Kwestie van even geduld hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dm's blijven sturen ook al reageer je niet kan toch aardig vervelend zijn.
Vertel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef geenvetzak het volgende:
eyy, gister een lollig verhaal gehoord over speeddaten
Zou best kunnen. Maar misschien dat hij het gewoon nodig hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef kipknots het volgende:
Mwah, in het echt is het ook alleen leuk als vrouwen reageren. Toch zijn er ook daar stalkers.
Best een kans dat hij het zelf niet eens door heeft dat hij vervelend was.
Vertelquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef geenvetzak het volgende:
Niet eens zoveel speciaals. Dat hij volledig debiel was en wereld vreemdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent er echt trots op he?
Zal ik dan toch maar vragen wat je in vredesnaam tegen hem hebt gezegd?
Funny because it's truequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eens zoveel speciaals. Dat hij volledig debiel was en wereld vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |