Eind maart 2013 op de Goalsingelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, als we aan het begin van het seizoen de 'ingespeeldheid' hadden van het elftal zoals het er nu staat, waren we allang kampioen geweest.
Het mooie is dat dat KOMEND seizoen dus WEL het geval is.
Kampioen in Maart jongens..
Even geheel fucking offtopic maar dat boeit niet: als je centen wil pakken, doe een combo van winst Graafschap en winst Venlo.quote:
Als telt niet. Daarnaast zie je dat een goed team in een volgend jaar ook zomaar weer een terugval kan hebben. Maar als er een beetje een fatsoenlijke 10 komt, zie ik ons wel meedoen om het kampioenschap. Gevaarlijke uitspraak, ik weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, als we aan het begin van het seizoen de 'ingespeeldheid' hadden van het elftal zoals het er nu staat, waren we allang kampioen geweest.
Het mooie is dat dat KOMEND seizoen dus WEL het geval is.
Kampioen in Maart jongens..
Thanksquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even geheel fucking offtopic maar dat boeit niet: als je centen wil pakken, doe een combo van winst Graafschap en winst Venlo.
Odd is dan gewoon 9! Bizar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even geheel fucking offtopic maar dat boeit niet: als je centen wil pakken, doe een combo van winst Graafschap en winst Venlo.
Odd is dan gewoon 9! Bizar.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'ongekend' valt toch reuze mee jongens. Er is echt geen reden om aan te nemen dat deze ploegen 'zomaar' winnen.
Als je je realiseert dat Feijenoord eruit gaat tegen GAE (Ja is bekervoetbal heel anders bladiebla)... Nuff said.
Bakkal blijft misschien wel. Ahmadi gaat ook sowieso tekenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als telt niet. Daarnaast zie je dat een goed team in een volgend jaar ook zomaar weer een terugval kan hebben. Maar als er een beetje een fatsoenlijke 10 komt, zie ik ons wel meedoen om het kampioenschap. Gevaarlijke uitspraak, ik weet.
Ja ik weet dat ik dat gezegd heb. Dat maakt niet dat een odd van 9 nog steeds gewoon value draagt. Maar is hier nogal offtopic.quote:
Huh? O ik snap 'm al. Dan was Koeman in de voorbereiding gaan knallen bedoel je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Merkie het volgende:
Als Been er wat eerder uitgekieperd was hadden we kampioen geweest. Eerste 12 wedstrijden 1,5 punt per wedstrijd, in de 22 wedstrijden erna 2,36 punt per wedstrijd. 57% beter gepresteerd.
Alleen slechte spelers waar we niets aan hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:48 schreef Slobeend het volgende:
Welke spelers gaan er op dit moment weg komend seizoen? Alleen van Haaren?
Swerts en D.Fernandez ook zie ik. En denk toch dat Bakkal ook weggaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen slechte spelers waar we niets aan hebben.
Als Been wat eerder weg was gegaan was misschien Castaignos/Fer/Wijnaldum wel gebleven. Had Van Geel misschien wel voor een ander gekozen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Merkie het volgende:
Als Been er wat eerder uitgekieperd was hadden we kampioen geweest. Eerste 12 wedstrijden 1,5 punt per wedstrijd, in de 22 wedstrijden erna 2,36 punt per wedstrijd. 57% beter gepresteerd.
Laten we nou niet net gaan doen alsof voetballers het fysiek zo enorm zwaar hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een topsporter is het 'oppompen' van het lichaam naar écht 100% fit iets wat in zes weken tijd nauwelijks te redden is.
Kijk, als jij 10 kilometer rent, ben je over 2 dagen zover dat je dat niet meer in je poten voelt.
Het duurt echter wel ietsjes langer tot het lijf écht herstelt is.
Als je deze opmerking serieus meent:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Laten we nou niet net gaan doen alsof voetballers het fysiek zo enorm zwaar hebben.
Bakkal niet, ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
Driedetti en Bakkal komen nog gewoon een jaartje.
Toch valt het voor Feyenoord best mee dit jaar. Vroeg uit de beker, geen europees, amper internationals. Er zullen spelers zijn die het dubbele aantal wedstrijden hebben gespeeld van de meest spelende Feyenoorder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je deze opmerking serieus meent:.
Je begrijpt dan echt niets van de sport voetbal.
Klopt. Zo'n Maher bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch valt het voor Feyenoord best mee dit jaar. Vroeg uit de beker, geen europees, amper internationals. Er zullen spelers zijn die het dubbele aantal wedstrijden hebben gespeeld van de meest spelende Feyenoorder.
Kans op Guidetti is sowieso 0. Als hij verhuurd wordt door City zal dat weer last minute zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kans is echt veel groter dan nog een jaar Guidetti hoor
Iedereen blijft dat zeggen maar anders had City toch al BIJ VOORBAAT nee gezegd. Daarnaast geloof ik écht dat een speler - als hij het zelf aangeeft - invloed kan uitoefenen op zo'n club. Die zien zo'n jongen ook liever gelukkig, dan dat zo'n gast de pest erin heeft omdat hij bij QPR op de 18e plek staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans op Guidetti is sowieso 0. Als hij verhuurd wordt door City zal dat weer last minute zijn.
Daar hebben we sowieso geen tijd voor om op te wachten en City zal hem wel bij een PL club willen stallen.
Eens. Guidetti zien we niet meer terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans op Guidetti is sowieso 0. Als hij verhuurd wordt door City zal dat weer last minute zijn.
Daar hebben we sowieso geen tijd voor om op te wachten en City zal hem wel bij een PL club willen stallen.
Als Guidetti loesoe is hebben we nog genoeg opties gek. Die itialiaan van de cityjeugd, Castaignos, Kuijt.... Komt goed man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Guidetti zien we niet meer terugHad tegen Heracles een hele mooie publiekswissel kunnen zijn...
City gaat hem een kans geven in de voorbereiding. Die garantie heeft hij gekregen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen blijft dat zeggen maar anders had City toch al BIJ VOORBAAT nee gezegd. Daarnaast geloof ik écht dat een speler - als hij het zelf aangeeft - invloed kan uitoefenen op zo'n club. Die zien zo'n jongen ook liever gelukkig, dan dat zo'n gast de pest erin heeft omdat hij bij QPR op de 18e plek staat.
We zullen hiet zien. Het is sowieso koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
City gaat hem een kans geven in de voorbereiding. Die garantie heeft hij gekregen.
We weten allemaal wel dat hij uiteindelijk die kans niet gaat grijpen, maar dan is het voor ons sowieso te laat. En City zal hem op een hogere weerstand willen verhuren dit keer.
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continu. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je deze opmerking serieus meent:.
Je begrijpt dan echt niets van de sport voetbal.
Ik mag toch hopen dat we op 1 juli (of iig voor die derde voorronde) vgewoon een spits hebben rondlopen op de eerste training waarmee we het gaan doen dat seizoen. Lijkt me ook wel dat dat een eis is van Koeman.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zullen hiet zien. Het is sowieso koffiedik kijken.
Als Feijenoord dalijk voorronde 3 door is, dan is onze kans op Guidetti eind Augustus zien verschijnen alweer een stuk groter.
Zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Guidetti loesoe is hebben we nog genoeg opties gek. Die itialiaan van de cityjeugd, Castaignos, Kuijt.... Komt goed man.
Je begrijpt er dus écht niets van. Ik zou zeggen: ga eens in gesprek met Kapiteintje want ik moet naar de universiteit en heb geen zin dit soort domme opmerkingen te weerleggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continue. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.
Noem eens een andere sport dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continu. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.
Laten we hopen dat dat Kuijt o.i.d. is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we op 1 juli (of iig voor die derde voorronde) vgewoon een spits hebben rondlopen op de eerste training waarmee we het gaan doen dat seizoen. Lijkt me ook wel dat dat een eis is van Koeman.
Één dag wielrennen is al een zwaardere belasting dan welk potje voetbal dan ook. En dat doen ze dan ook nog eens dagen achter elkaar.quote:
Wát goed beargumenteerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt er dus écht niets van. Ik zou zeggen: ga eens in gesprek met Kapiteintje want ik moet naar de universiteit en heb geen zin dit soort domme opmerkingen te weerleggen.
Gek hé, iedereen heeft al verlengd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Zijn nu al net zoveel SCC's verkocht als afgelopen seizoen. En we zitten pas in mei.
Wielrenners pieken naar 2 of 3x 3 weken per jaar, dat weet je zelf ook. Voetballers moeten behalve die 6 weken om de 3 dagen pieken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Één dag wielrennen is al een zwaardere belasting dan welk potje voetbal dan ook. En dat doen ze dan ook nog eens dagen achter elkaar.
ONWAAR. Het is een ANDER SOORT belasting, en vrijwel continue dezelfde soort belasting.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Één dag wielrennen is al een zwaardere belasting dan welk potje voetbal dan ook. En dat doen ze dan ook nog eens dagen achter elkaar.
Zo'n Schlek bijvoorbeeld. Die doet 49 weken per jaar geen flikker. Een beetje als peletonvulling meefietsen en wat trainen ja. Nou, poepoe. Zwaar hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wielrenners pieken naar 2 of 3x 3 weken per jaar, dat weet je zelf ook. Voetballers moeten behalve die 6 weken om de 3 dagen pieken.
Gek is het niet nee. Maar de laatste jaren was er elk seizoen een afname te zien. Positiefquote:
Feijenoord successupporters.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek is het niet nee. Maar de laatste jaren was er elk seizoen een afname te zien. Positief
Ik had mijn eerste SCC betaald de dag nadat Charisteas kwam.quote:
Plus dat je nu zelf moest verlengen ipv dat het automatisch gebeurde. Dat zal heus wel door een aantal zijn vergeten.quote:
Ok, jij bent de minste gloryhunter, goed zo. Nu op naar de uni of de chipsfabriek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste SCC betaald de dag nadat Charisteas kwam.! Was toen 16. Heb ik gewoon 120 uur voor moeten zweten in de McDonalds, maar ik HAD HEM.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, jij bent de minste gloryhunter, goed zo. Nu op naar de uni of de chipsfabriek.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik zeg het je gast, 100.000 zakken @ 1.10 euro. Productiekosten 30 cent. 50/50 met Ahold: 4 ton binnen
.
Leg eens de vele spierblessures uit die je bij elk team ziet waar ze 2 x in de week een wedstrijd spelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continu. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.
Dit zijn van die boerenmongolen die één soort belasting als 'zwaar' zien. Ja, Vlaar zit na 20 kilometer fietsen waarschijnlijk helemaal stuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
Leg eens de vele spierblessures uit die je bij elk team ziet waar ze 2 x in de week een wedstrijd spelen?
Één schouderduw van BMI is al voldoende.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit zijn van die boerenmongolen die één soort belasting als 'zwaar' zien. Ja, Vlaar zit na 20 kilometer fietsen waarschijnlijk helemaal stuk.
Maar zet Armstrong in de basis bij Feijenoord en na 5 minuten valt ie dood neer met 20 blessures.
Het grote verschil tussen voetballen en wielrennen zit in de periodisering. Een voetballer heeft niet de luxe om midden in het seizoen eens 4 of 5 weken alleen maar rustig te trainen. Gesink doet nu al ruim een maand niks. Dan de Tour, weer wat rust, dan nog een paar weekjes rond het wk en de najaarskoersen en hop, het seizoen zit er alweer op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit zijn van die boerenmongolen die één soort belasting als 'zwaar' zien. Ja, Vlaar zit na 20 kilometer fietsen waarschijnlijk helemaal stuk.
Maar zet Armstrong in de basis bij Feijenoord en na 5 minuten valt ie dood neer met 20 blessures.
Exact hierom ben ik blij dat ze dus flink wat weekjes rust hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen voetballen en wielrennen zit in de periodisering. Een voetballer heeft niet de luxe om midden in het seizoen eens 4 of 5 weken alleen maar rustig te trainen. Gesink doet nu al ruim een maand niks. Dan de Tour, weer wat rust, dan nog een paar weekjes rond het wk en de najaarskoersen en hop, het seizoen zit er alweer op.
Ach, bijna iedereen is een beetje successupporterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
Hmm als je alleen naar de seizoenkaart kijkt ben ik ook een successupporter. Voorheen heb ik steeds losse kaarten gekocht.
quote:Feyenoord zegt niets te weten van verkoop Kalou en Kuijt
Van onze sportredactie − 09/08/05, 00:00
Even onrustig als het vorige seizoen eindigde, begint voor Feyenoord het nieuwe. De aanvallers Kuijt en Kalou worden in verband gebracht met nieuwe handelsvormen in het internationale voetbal. Twee maanden na het vertrek van trainer Gullit wisselen tot leedwezen van diens opvolger Erwin Koeman opnieuw speculaties en ontkenningen elkaar af in De Kuip. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord de transferrechten van Kalou en de nieuwe aanvoerder Kuijt (in zijn geval voor vijftig procent) verkocht aan een investeringsmaatschappij, Soccer Investments and Representations (SIR).
Feyenoord deed gisteren aangifte van valsheid in geschrifte bij de Rotterdamse politie. Volgens de club heeft het Algemeen Dagblad een contract in handen met daarop valse handtekeningen van leden van Feyenoord. Dat meldt de club op de website. De club zal een rectificatie eisen van de krant over de gesuggereerde verkoop van beide spelers. Kuijts zaakwaarnemer Jansen doet de berichtgeving af als ' honderd procent onzin'. De veronderstelde overeenkomst zou Feyenoord, de minst kapitaalkrachtige Nederlandse topclub, veertien miljoen euro opleveren - negen miljoen voor Kalou, vijf miljoen voor Kuijt. Bovendien zou Feyenoord bij transfers van de twee in de winst delen.
SIR zou Kalou willen verhuren aan Benfica om over een of twee jaar een grote transfer te kunnen afsluiten. Tottenham Hotspur is geïnteresseerd in Kuijt. Maar het betwiste akkoord met SIR is alleen rechtsgeldig als de spelers er met hun handtekening mee instemmen. Kalou reageerde verbijsterd en volgens Jansen zal Kuijt ' nooit aan een dergelijke constructie meewerken'.
Vorig seizoen werd het contract van Kuijt verlengd tot 2009. Kalou ligt nog twee jaar vast. Feyenoord zegt de Ivoriaan, die onlangs opzichtig met PSV flirtte, aan zijn contract te houden. Maar de club stemde er wel in toe dat de zaakwaarnemers van Kalou een vertegenwoordiger van de investeringsmaatschappij ontmoetten. Volgens technisch directeur Wotte was het bod van SIR vervolgens te laag.
Het is niet (meer) ongebruikelijk dat voor transfers naar alternatieve constructies wordt gezocht. Bij PSV is verdediger Alex als eigendom van Chelsea in Eindhoven gestald. Chelsea's Russische eigenaar Abramovitsj is een van de miljardairs achter de nieuwe, vaak duistere geldstromen.
Voetbal International schetste eind mei de praktijken van investeringsmaatschappijen waarmee spelers vaak in een kringetje van clubs worden verhandeld. Er lijkt zich een groeiend web af te tekenen van clubs die in meer of mindere mate hun voordeel met de nieuwe handelsvormen willen doen. Volledig opgekochte clubs als Chelsea, Corinthians en CSKA Moskou, waarin Abramovitsj belangen heeft, vormen de top van de piramide. Maar daaronder reconstrueerde VI ook lijnen naar Porto, PSV én Benfica, de Portugese kampioen waarmee Kalou in verband wordt gebracht en waarbij saillant genoeg Erwin Koemans broer Ronald de nieuwe trainer is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef TN-FR het volgende:
Ik ben een gloryhunter in spe, ik ga alleen een scc halen als we in de groepsfase CL zitten.
ik denk dat hij niet de enige zal zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dat is wel echt kansloos hoor, sorry.
een gloryhunter, dat zegt ie ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ja maar serieus, wat voor supporter ben je dan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Muto het volgende:
Ik ben ook een gloryhunter ik werd internetfan toen Charisteas kwam.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef TN-FR het volgende:
Ik ben een gloryhunter in spe, ik ga alleen een scc halen als we in de groepsfase CL zitten.
In 1993 was ik 3.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn papa nam mijn broertje en mij mee naar de Coolsingel toen we kampioen werden in 1993
Ik was toen 14Ik vond het geweldig
Toen ik wat ouder werd met paps naar de Kuip, seizoenkaart op Vak E. Daarna door persoonlijke Financiele omstandigheden geen seizoenkaart meer kunnen nemen. Mijn pa vroeg 4 maanden geleden nog of ik weer een seizoenkaart wilde, maar ik zie Vak E niet zo zitten eigenlijk
Dat seizoen ging ik voor het eerst naar een wedstrijd; namelijk Feyenoord-AZ. Was nog een lange tijd de enige wedstrijd die ze verloren dat seizoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:28 schreef Cara het volgende:
ik ben ook een gloryhunter ik ging voor het eerst in het kampioensjaar 99
Mijn papa heeft me wel altijd geleerd dat Feyenoord de beste en leukste club van Nederland is. Dat is wel met de paplepel ingegoten. En dat ik nooit voor Ajax mocht wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:54 schreef Muto het volgende:
[..]
In 1993 was ik 3.Ik overleefde wel de Ajax-invasie die halverwege jaren 90 ontstond. Toen was ik al voor Feyenoord. Maar echt fan (nog niet naar stadion, maar wel altijd Radio Rijnmond enzo luisteren, s'avonds de eerste helft van Europese wedstrijden mogen zien
) in het kampioensjaar 1998/1999. Maar dat was wel voordat we officieel kampioen werden. Eigenlijk werd ik fan door mijn ooms en neven. Mijn vader heeft niks met voetbal.
Waarom zie je Vak E niet zitten?
Een stuk of 5 maten van mij zaten op Vak S, toen ik ook een SK wilde. Formulieren samengevoegd (dat moest schijnbaar toentertijd opgestuurd worden per post) en ik kwam er direct op. Gewoon geen tweede keus aangemerkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn papa heeft me wel altijd geleerd dat Feyenoord de beste en leukste club van Nederland is. Dat is wel met de paplepel ingegoten. En dat ik nooit voor Ajax mocht wordenWant dat is de foute club uit Amsterdam (toen zeiden ze nog geen 020 geloof ik
)
Waarom geen Vak E?
Omdat ik Vak E best saai vind
En mijn broer en vrienden en vriendinnetje zitten op S, maar geen idee of je daar nu zo makkelijk tussen komt
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat CL tickets / passé partouts IN EERSTE INSTANTIE voor SCChouders beschikbaar worden gesteld toch?
Zal je zien dat de gloryhoeren dalijk wel in De Kuip zitten en de trouwe supporter niet.
Is bij elke club toch wel zo dat SCC houders voorrang krijgen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat CL tickets / passé partouts IN EERSTE INSTANTIE voor SCChouders beschikbaar worden gesteld toch?
Zal je zien dat de gloryhoeren dalijk wel in De Kuip zitten en de trouwe supporter niet.
Je weet het nooit bij Feijenoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is bij elke club toch wel zo dat SCC houders voorrang krijgen?
Was toen wel zo geloof ik, maar het is al even geleden dus ik weet het niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
Zou een schande zijn en een belediging naar de vaste bezoekersquote:
Ik ga het ook maar via papier doen, online gaat niet lukken ivm ideal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Een stuk of 5 maten van mij zaten op Vak S, toen ik ook een SK wilde. Formulieren samengevoegd (dat moest schijnbaar toentertijd opgestuurd worden per post) en ik kwam er direct op. Gewoon geen tweede keus aangemerkt.
Hmmm is dat zo? Misschien toch wel een poging wagen danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Een stuk of 5 maten van mij zaten op Vak S, toen ik ook een SK wilde. Formulieren samengevoegd (dat moest schijnbaar toentertijd opgestuurd worden per post) en ik kwam er direct op. Gewoon geen tweede keus aangemerkt.
De club spuugt ons wel vaker in het gezichtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou een schande zijn en een belediging naar de vaste bezoekers
Jaartje of vier geleden is het zo gelukt. Maar als die vriendjes het al hebben aangevraagd ben je te laat, dus dan moet je minimaal een jaar wachten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm is dat zo? Misschien toch wel een poging wagen dan![]()
Is wel leuker om bij mijn vriendinnetje te zitten
Ja maar wil wel gewoon zeker zijn van me plekkie, alleen naar de kuip vind ik zo saaiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef Muto het volgende:
En anders een SK nemen voor vak T ofzo en de grote wisseltruc uitvoeren. Keer op keer zit Vak S gewoon veel te vol, zeker bij bekerwedstrijden waar losse kaarten gekocht moeten worden. Dan wordt de wisseltruc zoveel toegepast
Ik ga eens navragenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Jaartje of vier geleden is het zo gelukt. Maar als die vriendjes het al hebben aangevraagd ben je te laat, dus dan moet je minimaal een jaar wachten.
Kom bij mij, Kapiteintje, Mikey en Happel danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wil wel gewoon zeker zijn van me plekkie, alleen naar de kuip vind ik zo saai
Noesss! Ik vind fokkers engquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom bij mij, Kapiteintje, Mikey en Happel dan
Kijk, je gaat met een hele groep naar De Kuip. Tegelijk naar binnen. Met zn allen naar de tribune-gedeelte van vakken S, T, R, X en weet ik veel wat nog meer. Je vrienden gaan naar boven. Jij wacht beneden. Dan komt er eentje naar beneden met zijn eigen SK en die van een ander. De andere SK krijg jij en jullie twee gaan dan met z'n 2'en vak S op. Opgelost.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wil wel gewoon zeker zijn van me plekkie, alleen naar de kuip vind ik zo saai
Daarom voetbal ik ook op zaterdagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga haast nooit naar de KuipZo lang ik nog zelf voetbal zal dat ook niet veranderen. Heel af en toe doordeweeks of zaterdagavond.
Zit er geen pasfoto meer op danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Kijk, je gaat met een hele groep naar De Kuip. Tegelijk naar binnen. Met zn allen naar de tribune-gedeelte van vakken S, T, R, X en weet ik veel wat nog meer. Je vrienden gaan naar boven. Jij wacht beneden. Dan komt er eentje naar beneden met zijn eigen SK en die van een ander. De andere SK krijg jij en jullie twee gaan dan met z'n 2'en vak S op. Opgelost.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eens navragenThx voor de tip
quote:Vak niet beschikbaar?
Dat is mogelijk. Inmiddels is de voorrangsperiode verstreken, deze liep tot 16 april. De onderstaande vakken zijn inmiddels uitverkocht. Het is niet mogelijk om je seizoenkaart voor een van deze vakken te verlengen of een verplaatsing daar naar toe aan te vragen. Ook nieuwe aanvragen zijn uiteraard niet mogelijk. De volgende vakken zijn uitverkocht: Q, R, S, T, U, X1-4.
quote:Groepen
Zit je nog niet als groep bij elkaar en/of wil je met meerdere supporters verplaatsen, wijs dan iemand aan die als hoofdboeker voor iedereen de verlenging/verplaatsing uitvoert. Dat kan alleen voor bestaande seizoenkaarthouders (supporters met een seizoenkaart 2011/’12). De hoofdboeker kan namens alle groepsleden de verlenging/verplaatsing online verrichten. Let wel dat de hoofdboeker ook direct per iDeal voor alle groepsleden dient te betalen. Een groep bestaat uit maximaal 9 personen.
De hoofdboeker dient in het bezit te zijn van de relatienummers (8-cijferig nummer rechtsboven op de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcodes van alle groepsleden. Als groepslid machtig je de hoofdboeker om de verlenging voor jou uit te voeren door het afgeven van jouw gegevens (relatienummer en postcode). Daarmee ga je akkoord met de Feyenoord Seizoenkaartvoorwaarden en de KNVB Standaardvoorwaarden. Om de groep te kunnen creëren dien je als hoofdboeker een verplaatsing aan te vragen. Ook als je niet naar een ander vak wil verplaatsen, vraag je een verplaatsing aan. Dit is de enige manier om jouw verlenging samen met die van een ander te bundelen. Door het relatienummer (8-cijferig nummer rechtsboven op de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcode in te voeren van een groepslid, bundel je jullie aanvragen.
Pasfoto is op de silvercard. Maar daar letten ze niet op, vandaar dat als je niet kan je een vriend op je kaart kan laten gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom voetbal ik ook op zaterdag
[..]
Zit er geen pasfoto meer op dan
Ik voetbal vaak op zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom voetbal ik ook op zaterdag
[..]
Zit er geen pasfoto meer op dan
Kijken die stewards niet naar. SCC is sowieso overdraagbaar bij thuiswedstrijden.quote:
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Muto het volgende:
Maar zit ik nou een vrouw te helpen om een SCC te nemen?
Een gamende Feyenoordsterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar wel eentje die altijd een seizoenkaart heeft gehad hoor![]()
Hmzzz dan toch maar E dan... godver maar die heeft verplichte stoelnummering gekregenEn mijn pa heeft alles al opgestuurd
![]()
Een kampioenschap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Een gamende Feyenoordster
Wat wilt een man nog meer
Dat het eten klaar staat als je van de Kuip af komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Een gamende Feyenoordster
Wat wilt een man nog meer
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het eten klaar staat als je van de Kuip af komt.
Was je zondag nog naar het feestje? Buiten op de bus gewacht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het eten klaar staat als je van de Kuip af komt.
Jup. Was nog best mooi uiteindelijk ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Was je zondag nog naar het feestje? Buiten op de bus gewacht?
Ja, inderdaad. Al vond ik het wachten op de bus nog het mooist. En daarna even bij Guidetti staan, om vervolgens bijna geen vak met op te kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Was nog best mooi uiteindelijk ook.
Vooral de totale gekte.
quote:Marcelo kan actie Cissé met PSV-shirt niet waarderen: 'Idioot!'
Dol van vreugde liet Sekou Cissé zich zondagavond even gaan. De aanvaller bereikte met Feyenoord de derde voorronde van de Champions League door op de tweede plaats te eindigen. Door de zege werd PSV veroordeeld tot de derde plaats en deelname aan het toernooi om de Europa League.
Eenmaal in De Kuip aangekomen, kreeg Cissé een shirt van PSV in zijn handen. De aanvaller vertrapte het PSV-shirt al dansend en op Twitter verwees men direct naar Ronald Koeman. De oefenmeester van Feyenoord veegde op het EK van 1988 zijn achterste af met een shirt van het Duitse elftal, dat met 2-1 was verslagen.
Marcelo heeft geen begrip voor de actie van Cissé. "Idioot", zegt de verdediger van PSV op Twitter. "In de voetballerij weet je nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren, dus enig respect zou op zijn plaats zijn."
Ik vond het wachten op de bus nog mooier, dan wat er in de Kuip gebeurdequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Al vond ik het wachten op de bus nog het mooist. En daarna even bij Guidetti staan, om vervolgens bijna geen vak met op te kunnen.
Trolololololololol. Ik heb al jaren een scc dus tata.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dat is wel echt kansloos hoor, sorry.
Dat vroeg ik mij gister ook al af, welke Feyenoorder koopt/ruilt er nou een PSV shirt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Vraag me nog steeds af wat zo'n shirt in de Kuip doet.
Dus we zijn bij elkaar in de buurt geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Muto het volgende:
Eerst S op willen, vol. Daarna TT opklimmen, bijna boven gekomen zie je allemaal mensen weer naar beneden. Dus uiteindelijk op QQ of RR gestaan.
Wij deden dat wel eens op zomervakantie 's nachts. Allemaal clubspullen van de balkons afjatten . Maar dan nog, waarom zou je het meenemen naar de Kuip?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gister ook al af, welke Feyenoorder koopt/ruilt er nou een PSV shirt?
quote:
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:43:47IDIOTA!!!!!!! http://t.co/UHMHn7Pa reageer retweet
twitter:
twitter:theboiler twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 11:07:47@MarceloGuedes02 He propable hurted his big toe again and needed it to be bandaged !! #cisse reageer retweet
Precies om wat er nu gebeurd is denk ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij deden dat wel eens op zomervakantie 's nachts. Allemaal clubspullen van de balkons afjatten . Maar dan nog, waarom zou je het meenemen naar de Kuip?
En dat roept zo'n tweederangs broodvoetballer...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:32 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:43:47IDIOTA!!!!!!! http://t.co/UHMHn7Pa reageer retweet
twitter:
Je weet nooit wat er nog met zijn talent kan gebeuren he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat roept zo'n tweederangs broodvoetballer...
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:54:19in football you never know what will happen in the future, so a little respect would be nice! reageer retweet
Echt een handige actie was het natuurlijk niet, je zou het andersom ook niet leuk vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat roept zo'n tweederangs broodvoetballer...
De Teen is een held, en ik denk niet dat Koeman hem over shirts veel kwalijk kan nemen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er nog met zijn talent kan gebeuren he.twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:54:19in football you never know what will happen in the future, so a little respect would be nice! reageer retweet
Who f*cking cares?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een handige actie was het natuurlijk niet, je zou het andersom ook niet leuk vinden
Marcelo blijkbaarquote:
En schadevergoedingen? Moeten wij al uitgesloten worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:38 schreef Caland het volgende:
Op psv netwerk spreken ze er uiteraard weer schande van en janken ze dat de knvb geen vooronderzoek start
Vooronderzoek ? Hij schopt op die foto een shirt geen mensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:38 schreef Caland het volgende:
Op psv netwerk spreken ze er uiteraard weer schande van en janken ze dat de knvb geen vooronderzoek start
Kon de KNVB wel eens in onderzoekje naar gaan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
@MarceloGuedes02 Vengeance next year! Cisse is an idiot, we will offer him a warm welcome for him in #eindhoven next season! #psv #feyenoord
Gaan ze weer een zing actie doen dat onderbroken wordt door een tegendoelpunt
Nee joh, is makkelijk scoren bij de fans: ZE HEBBEN OP ONS SHIRT GEDANST, 3000 EURO GEJAT EN ONZE WIJVEN AFGEPAKT. THIS MEANS WAR, WE GAAN EEN LIED ZINGEN IN DE 19e MINUUT!!!quote:
19:37 ofzoietsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, is makkelijk scoren bij de fans: ZE HEBBEN OP ONS SHIRT GEDANST, 3000 EURO GEJAT EN ONZE WIJVEN AFGEPAKT. THIS MEANS WAR, WE GAAN EEN LIED ZINGEN IN DE 19e MINUUT!!!
Ze gaan massaal de schoenen wave doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, is makkelijk scoren bij de fans: ZE HEBBEN OP ONS SHIRT GEDANST, 3000 EURO GEJAT EN ONZE WIJVEN AFGEPAKT. THIS MEANS WAR, WE GAAN EEN LIED ZINGEN IN DE 19e MINUUT!!!
Oh ja, vandaar dat die klojo's niet terugzwaaiden vanuit de busquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze gaan massaal de schoenen wave doen
Nee ze waren nog niet toe aan dat stukjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat die klojo's niet terugzwaaiden vanuit de bus
Het is dat ik niks van twitter snap want anders had ik het wel gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie gaat er een Teen troll account maken??
twitter:DeTeen twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 14:45:57@MarceloGuedes02 Groetjes uit de Champions League. reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef Zoonlief het volgende:
twitter:DeTeen twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 14:45:57@MarceloGuedes02 Groetjes uit de Champions League. reageer retweet
Wordt niet gespeeld bij de voorrondes toch?quote:
Alleen de laatste. Dan heb je ook de CL-reclamebordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt niet gespeeld bij de voorrondes toch?
Jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Alleen de laatste. Dan heb je ook de CL-reclameborden.
Als PSV'er zo wanhopig te zijn dat je er haakneusfilmpjes bijhaaltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh wat waren ze toen toch op hun teentjes getrapt, lekker hypocriet jongens
Dan horen we hem toch in de volgende ronde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had me er vanaf de eerste wedstrijd al op verheugd.
Hou op man, heb me kapot gelachen toen om die reactie van Jol aan het einde van dat filmpjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
voel me op geen enkele manier aangesproken door die gast hoor..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit. En jullie lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Het zijn toch ook gewoon kut kakkerlakken
Ja en we zijn joden, lekker boeiendquote:
Op het gevaar af dat ik huillie/lafaard/pessimist/doemdenker ben... Ik heb geen goede ervaringen met Feyenoord en Europese voorrondes, en ik heb het kaartje van Gent-Feyenoord en een nooit gedragen geel europees uitshirt to prove itquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan horen we hem toch in de volgende ronde.
Daar zijn wij havenslaven geen minuut mee bezig. Sowieso geen tijd voor omdat we anders met dat karige loon de SCC niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en we zijn joden, lekker boeiend
Met de schaal in de handenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zijn wij havenslaven geen minuut mee bezig. Sowieso geen tijd voor omdat we anders met dat karige loon de SCC niet kunnen betalen.
Denken dat je Feyenoorder bent zonder uitkeringquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zijn wij havenslaven geen minuut mee bezig. Sowieso geen tijd voor omdat we anders met dat karige loon de SCC niet kunnen betalen.
Niemand trapt op de teentjes van Cisse.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat je Feyenoorder bent zonder uitkering
Tot 2x aan toequote:
Nee nee, is een lening die ze echt nog gaan terugbetalen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]Feyenoorders krijgen geen uitkering, dat is iets voor PSV-ers alleen noemen ze het dan subsidie.
Wat is er precies hypocriet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat wij lachen om De Tenendans op een PSVshirt en niet om het filmpje van Vertonghen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er precies hypocriet?Volgens mij mis ik iets...
Dat is een foto. Weten wij veel in welke 'beweging' die foto is gemaakt? Voor hetzelfde geldt stapt hij er per ongeluk op en wil hij net dat shirt oprapen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wij lachen om De Tenendans op een PSVshirt en niet om het filmpje van Vertonghen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een foto. Weten wij veel in welke 'beweging' die foto is gemaakt? Voor hetzelfde geldt stapt hij er per ongeluk op en wil hij net dat shirt oprapen.
Een beetje hetzelfde verhaal als met Dirk, als ze écht willen moeten ze gewoon fors inleveren en anders menen ze er beide niet heel veel van.quote:Drenthe wil graag terug naar Feyenoord
Royston Drenthe wil komend seizoen terugkeren bij Feyenoord. De 25-jarige Rotterdammer vertelde dat dinsdag exclusief tegenover RTV Rijnmond. 'Ik wil weer doen wat ik leuk vind en dat is voetballen, bovendien is Rotterdam mijn stad', aldus Drenthe.
Drenthe is komende zomer transfervrij en wil het liefst terug naar zijn oude liefde. 'Feyenoord heeft mij nog niet gebeld, maar natuurlijk zou ik dat niet erg vinden. Misschien bel ik ze zelf wel op', aldus Drenthe.
De multifunctionele speler koos vijf jaar geleden voor een avontuur bij Real Madrid. Ondanks dat hij kampioen werd met de Spaanse grootmacht kwam hij nooit uit de verf bij Madrid. De club verhuurde hem onder meer aan Hercules Alicante en Everton. Bij de Engelse club kwam hij onlangs in botsing met zijn trainer en werd uit de selectie gezet.
Verder zei Drenthe, die aanwezig was bij de presentatie van het magazine 'Helden', dat hij verwacht nooit meer voor het Nederlands Elftal uit te komen. 'Ik ben wie ik ben. Als dat nu niet goed is weet ik niet waardoor dat in de toekomst zou veranderen', aldus de Rotterdammer.
denk dat hij met zijn verhaal wel aangeeft dat hij serieus is..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde verhaal als met Dirk, als ze écht willen moeten ze gewoon fors inleveren en anders menen ze er beide niet heel veel van.
Als dit waar is dan vreet ik m'n schoen op. Ik ben echt fan van Drenthe man...ik weet niet wat 't is maar ik hou van dat mannetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde verhaal als met Dirk, als ze écht willen moeten ze gewoon fors inleveren en anders menen ze er beide niet heel veel van.
Allemaal alweer op waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
denk dat hij met zijn verhaal wel aangeeft dat hij serieus is..
hij is immers al redelijk binnen na 5 jaar madrileens salaris
Dat lukt alleen een Van Geel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom starten we geen petitie voor Royston. In mijn ogen heb je aan zo'n Drenthe veel meer dan aan een uitgebluste Kuyt. Drenthe kan nog 3 jaar van waarde zijn en dan alsnog z'n toptransfer maken. Hebben we er gvd 2 keer aan verdiend! Moet je je voorstellen. Dezelfde speler 2x voor 12 miljoen verkopen.
Ja als Blokland en Co slim zijn maken ze een constructie voor Drenthe en wordt hij na 2 jaar verkocht voor 5 miljoen of meer. Het is nog een jonge speler.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom starten we geen petitie voor Royston. In mijn ogen heb je aan zo'n Drenthe veel meer dan aan een uitgebluste Kuyt. Drenthe kan nog 3 jaar van waarde zijn en dan alsnog z'n toptransfer maken. Hebben we er gvd 2 keer aan verdiend! Moet je je voorstellen. Dezelfde speler 2x voor 12 miljoen verkopen.
Kan je er een heel team aan psychologen op loslaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
Mocht hij komen lijkt het me ook beter als Guidetti wegblijft.
Manu, Guidetti en Drenthe.
Dan wordt me een gekkenhuis manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dat en biedt hem 10% van zijn transfer indien we een hoofdprijs pakken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja als Blokland en Co slim zijn maken ze een constructie voor Drenthe en wordt hij na 2 jaar verkocht voor 5 miljoen of meer. Het is nog een jonge speler.
En dan mis je BMI nog..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
Bakkal blijft!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Drenthe als vervanger van Bakkal is niks mis mee. Of gewoon op de flank.Alleen waar zet je de teen dan neer.
in de spits..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Drenthe als vervanger van Bakkal is niks mis mee. Of gewoon op de flank.Alleen waar zet je de teen dan neer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Ons bazenmiddenveld + voorhoede Drenthe - Guidetti - Kuyt
Nee, dat is juist mooi man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
Dit dus. Dit is gewoon een risicoloze investering. Blessures daargelaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja als Blokland en Co slim zijn maken ze een constructie voor Drenthe en wordt hij na 2 jaar verkocht voor 5 miljoen of meer. Het is nog een jonge speler.
Desnoods 25%, wat maakt ons dat nou uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat en biedt hem 10% van zijn transfer indien we een hoofdprijs pakken.
De Teen gewoon op rechts he. Zijn we gelijk van Schaken af ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Zo rollen we man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
Maar ik snap Drenthe wel, wil gewoon weer een beetje chillen met z'n homies op zuid. Op een zomerdag beetje rondhangen op het doelenplein, beetje hosselen links en rechts.
Met een Feyenoord salaris kun je ook een zwembad en sauna betalen hoor...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Yesse het volgende:
Ja.. maar Drenthe heeft al zijn geld al uitgegeven en leeft sindsdien op grote voetHij heeft volgens mij zelfs een zwembad en een sauna in laten bouwen in zijn huis
en dan weer terug naar een Feyenoord salaris?
Oeh, een zwembad en saunaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Yesse het volgende:
Ja.. maar Drenthe heeft al zijn geld al uitgegeven en leeft sindsdien op grote voetHij heeft volgens mij zelfs een zwembad en een sauna in laten bouwen in zijn huis
alsof dat zo weinig is manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Yesse het volgende:
Het eerste wat hij deed in Madrid is heel z'n familie financieel onafhankelijk maken. Levensdoel voltooid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat Drenthe al 6 jaar in topcompetities voetbalt. Die gast heeft echt wel een miljoentje of 6 reserve staan op z'n bank hoor.
Eyo Maaartin. Ik speel volgend jaar in Feyenoord-truitje no?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens wel echt benieuwd hoe zo'n telefoongesprek tussen Drenthe en Van Geel dan gaat, als Drenthe het initiatief toont.
Faka, Meneer van Geel met Roystonquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens wel echt benieuwd hoe zo'n telefoongesprek tussen Drenthe en Van Geel dan gaat, als Drenthe het initiatief toont.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een Feyenoord salaris kun je ook een zwembad en sauna betalen hoor...
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oeh, een zwembad en saunaDan zal alles wel op zijn inderdaad
Zwembad en sauna is misschien een slecht voorbeeld. Ik kan me alleen het artikel niet meer voor me halen, maar daarin liet hij zelf weten niet echt veel geld over te houden.quote:
' Rare gurl zeg.'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Er zit gewoon een stukje stift op mn truitje
Dit moet je gewoon ALTIJD DOEN man. Als ik 37 miljoen had gewonnen in de staatsloterij had ik 'm van m'n eigen geld gehaald. Je investeert er 5 en je krijgt er 10 voor terug. Op zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Dat is zaken doen. De speler eerst voor 13 miljoen verkopen en dan voor noppes terughalen
whahahahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eyo Maaartin. Ik speel volgend jaar in Feyenoord-truitje no?
In de bloei van zijn leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Dat is zaken doen. De speler eerst voor 13 miljoen verkopen en dan voor noppes terughalen
Mister Yellow.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
whahahaha![]()
vervang Maaartin met meneer van Geel en het zou zomaar eens kunnen kloppen
Dit lijkt ook gewoon te mooi om waar te zijn. Maar even serieus: Royston is niet iemand die liegt. Hij zegt gewoon wat hij wil en vindt. Als hij zegt dat hij naar Feyenoord wilt en er aan vast plakt dat hij ze misschien zelf wel belt, dan kun je er van uit gaan dat hij redelijk serieus erover is. Het is dan ook gewoon aan Martin van Geel om alles op alles te zetten om zo'n jongen te halen.quote:
- Dus meneer Van Geel luister noh, die KFC bij de Kuip staat die er nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
Ja, totdat Van Geel zegt dat Feyenoord tegenwoordig met een salarisgemiddelde werkt van 5 ton.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit lijkt ook gewoon te mooi om waar te zijn. Maar even serieus: Royston is niet iemand die liegt. Hij zegt gewoon wat hij wil en vindt. Als hij zegt dat hij naar Feyenoord wilt en er aan vast plakt dat hij ze misschien zelf wel belt, dan kun je er van uit gaan dat hij redelijk serieus erover is. Het is dan ook gewoon aan Martin van Geel om alles op alles te zetten om zo'n jongen te halen.
Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
whahahaha![]()
vervang Maaartin met meneer van Geel en het zou zomaar eens kunnen kloppen
Royston komt hier elk jaar in de zomer chillen op het zwembad, meestal met rapper U-niq en nog zo'n maatje van hem. Met hem wel eens een balletje getrapt daar, U-niq wilde niet mee doen ''dan ga ik zweten en word ik moe man, is niet goed voor me''.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
Maar ik snap Drenthe wel, wil gewoon weer een beetje chillen met z'n homies op zuid. Op een zomerdag beetje rondhangen op het doelenplein, beetje hosselen links en rechts.
Wordt lastig als je ook zo'n Guidetti en El Ahmadi wilt behouden. Zo'n Bakkal zal ook redelijk wat willen hebben vrees ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat Van Geel zegt dat Feyenoord tegenwoordig met een salarisgemiddelde werkt van 5 ton.
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt lastig als je ook zo'n Guidetti en El Ahmadi wilt behouden. Zo'n Bakkal zal ook redelijk wat willen hebben vrees ik.
Hij zal zeker terug willen maar ik denk toch dat als hij het contract ziet wat hij hier max. kan krijgen hij nog wel een paar jaartjes wacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Sta er niet van te kijken. Die jongen komt onwijs vaak weer terug naar Rotterdam als het ff kan. Zijn familie heeft nu ook genoeg doekoe, dus nu kan die eindelijk weer voetballen zonder zorgen. Nou waar kan je dat beter bij de mooiste club van NL. Die tovallig ook nog in zijn stadje zit...
Guidetti behouden ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.
Ach, een mens mag dromen. Overigens ben ik ook tevreden met alleen Drenthe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti behouden ookWe hebben hem nooit gehad..
Het is wel een échte échte jongen van Rotterdam he. Die wil niks liever dan in Rotterdam zijn. Klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Sta er niet van te kijken. Die jongen komt onwijs vaak weer terug naar Rotterdam als het ff kan. Zijn familie heeft nu ook genoeg doekoe, dus nu kan die eindelijk weer voetballen zonder zorgen. Nou waar kan je dat beter bij de mooiste club van NL. Die tovallig ook nog in zijn stadje zit...
Tsja, als je maar vaak genoeg iets roept komt er vanzelf wel een keer iets uit he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.
Het kan ook een klein marketingoffensiefje van kamp-Royston zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ondanks die problemen bij Everton heeft hij daar gewoon laten zien nog absoluut in de Europese subtop mee te kunnen als hij de knop omzet. Gok dat er heel wat clubs zich gaan melden.
Ik denk dat Guidetti best zou willen hoor. Die gast heeft de afgelopen 2 weken non-stop met tranen in z'n ogen gelopen omdat hij het allemaal zo mooi vond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Dat is nu net zo'n speler bij wie je dat niet moet doen volgens mij. Sowieso krijg je Vlaar en El Ahmadi nog voor hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Guidetti het volgende:
Als je Royston haalt moet je hem de aanvoerdersband geven. Dat zal positief op hem werken. Hij kan het dan niet maken om te verzaken, te laat te komen of wat dan ook.
Denk je? Zouden clubs dat nog niet gedaan hebben dan? Ik bedoel, hij is bij Real, Everton én Hercules toch uiteindelijk uit de wedstrijd selectie gezet vanwege zijn gedrag (elke keer wat anders volgens mij, maar goed). Al zou ik als ik een Sunderland was gewoon het risico nemen, de wedstrijden die ik van hem gezien heb bij Everton was hij echt een van de beste op het veld. Hij blijft maar gaan die gozer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ondanks die problemen bij Everton heeft hij daar gewoon laten zien nog absoluut in de Europese subtop mee te kunnen als hij de knop omzet. Gok dat er heel wat clubs zich gaan melden.
Klopt. Daarom acht ik de kans ook echt wel reeel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een échte échte jongen van Rotterdam he. Die wil niks liever dan in Rotterdam zijn. Klaar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je maar vaak genoeg iets roept komt er vanzelf wel een keer iets uit he.
Ronald Koeman pakt hem gewoon aan als het moet. Wees daar maar niet bang voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dat is nu net zo'n speler bij wie je dat niet moet doen volgens mij. Sowieso krijg je Vlaar en El Ahmadi nog voor hem.
Ik denk niet dat het aanbod van Sunderland dan ZO veel beter zou zijn dan dat van Feyenoord, zeker omdat het toch een gokje blijft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je? Zouden clubs dat nog niet gedaan hebben dan? Ik bedoel, hij is bij Real, Everton én Hercules toch uiteindelijk uit de wedstrijd selectie gezet vanwege zijn gedrag (elke keer wat anders volgens mij, maar goed). Al zou ik als ik een Sunderland was gewoon het risico nemen, de wedstrijden die ik van hem gezien heb bij Everton was hij echt een van de beste op het veld. Hij blijft maar gaan die gozer.
Hij heeft zelf letterlijk aangegeven nog eens terug te willen komen bij Feyenoord, dat hij nu volledig voor zijn kans bij City gaat en klaar is voor een sportieve stap hogerop. Die speelt het komende seizoen echt niet in het heilige rood/wit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Roep het al vanaf het begin. En het zal ook uitkomen.
Tsja. Niet alles kan je goed hebben hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?
Je hebt nog helemaal niks goed hoor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tsja. Niet alles kan je goed hebben he
Guidetti tegen AZ riep ik ook (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?
Veel geblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Of kan je het niet hebben dat ik het allemaal net ff wat beter zie dan jou?![]()
Daarom is het ook zo'n luxe dat je een trainer hebt die echt wereldtop geweest is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Klopt. Daarom acht ik de kans ook echt wel reeel.
[..]Roep het al vanaf het begin. En het zal ook uitkomen.
[..]
Ronald Koeman pakt hem gewoon aan als het moet. Wees daar maar niet bang voor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Of kan je het niet hebben dat ik het allemaal net ff wat beter zie dan jou?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik proef je frustratie. Heerlijk zoet
Waar gaat ie dan heen? Bij man city zal ie amper speelminuten krijgen. Aguero, tevez, balotelli, en ze willen zelfs v. Persie kopen. Plus hij is nog 19.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. TheGreathood is het zielige mannetje van de middelbare school die alleen stoer was in de nabijheid van zijn grote voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je roept 10 dingen dan kunnen er vast wel 2 of 3 waarheid worden. Maar grotendeels praat je alleen maar bullcrap en probeer je HMF gewoon een beetje te imiteren. Best triest eigenlijk.
Hij gaat in de voorbereiding bij City meetrainen. Ergens midden augustus zal hij wel te horen krijgen dat hij aan een Wigan wordt verhuurd ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Waar gaat ie dan heen? Bij man city zal ie amper speelminuten krijgen. Aguero, tevez, balotelli, en ze willen zelfs v. Persie kopen. Plus hij is nog 19.
Jaa vooraf zat ik er goed naast. Met RK dacht ik, gaat echt niet goed komen. Maar ik zat er aaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo'n luxe dat je een trainer hebt die echt wereldtop geweest is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je roept 10 dingen dan kunnen er vast wel 2 of 3 waarheid worden. Maar grotendeels praat je alleen maar bullcrap en probeer je HMF gewoon een beetje te imiteren. Best triest eigenlijk.
Boelers, doe s ff lief tegen elkaar ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Prima speler voor op de bank. We zullen iedereen hard genoeg nodig hebben volgend jaar. Hoort gewoon bij het doorgroeien richting de top op voetbaltechnisch gebied.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef Bonkers. het volgende:
Wel zonde van Goossens, mocht Drenthe echt komen (kans acht ik niet zo heel groot).
Misschien een domme vraag, maar heeft hij zelf al aangegeven nu al hogerop te willen en niet nog een seizoen feyenoorde te overwegen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat in de voorbereiding bij City meetrainen. Ergens midden augustus zal hij wel te horen krijgen dat hij aan een Wigan wordt verhuurd ofzo.
Niet zo direct, maar hij is al wel vanaf het begin eerlijk geweest dat hij verder wil en stappen wil maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar heeft hij zelf al aangegeven nu al hogerop te willen en niet nog een seizoen feyenoorde te overwegen?
Hij heeft aangegeven te willen spelen. Waar dat is maakt hem niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar heeft hij zelf al aangegeven nu al hogerop te willen en niet nog een seizoen feyenoorde te overwegen?
Kom maar jongen, gooi je frustratie eruit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit. TheGreathood is het zielige mannetje van de middelbare school die alleen stoer was in de nabijheid van zijn grote voorbeeld.
Dat bedoel ik dus, alles wat jij zegt komt toch niet uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jaa vooraf zat ik er goed naast. Met RK dacht ik, gaat echt niet goed komen. Maar ik zat er aa
Niet letterlijk, want zoveel mediatraining heeft hij inmiddels wel gehad. Maar je proeft het in elk interview, hij hemelt de club/supporters/medespelers op, maar gaat ervan uit dat hij met zijn kwaliteiten bij City zal slagen komend seizoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Wij gaan daar niet van uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet letterlijk, want zoveel mediatraining heeft hij inmiddels wel gehad. Maar je proeft het in elk interview, hij hemelt de club/supporters/medespelers op, maar gaat ervan uit dat hij met zijn kwaliteiten bij City zal slagen komend seizoen.
Dit. Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van Goossens geraakt, mooie trap maar verder nog niks bijzonders aan gezien. Drenthe is 3 klasses beter zoals ik het nu in kan schatten. Overigens denk ik dat je volgend seizoen er naar toe moet gewon wat spelers te verhuren tot sowieso de winterstop. Achahbar, misschien Manu als Drenthe (en nog een spits komt) en zo'n Van Huijgevort (oid) kan ook wel wat ervaring gebruiken. Tegen VVV speelde hij niet zijn beste wedstrijd uit zijn leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Prima speler voor op de bank. We zullen iedereen hard genoeg nodig hebben volgend jaar. Hoort gewoon bij het doorgroeien richting de top op voetbaltechnisch gebied.
Het zit echt heel diep he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, alles wat jij zegt komt toch niet uit
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het zit echt heel diep he?
Wat heb ik gedaan, je moeder geneukt
Ach grote jongen, nog een je moeder "grap" erbijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het zit echt heel diep he?
Wat heb ik gedaan, je moeder geneukt
Dat gaat echt een hels karwei worden, guidetti is echt goed maar om te concurreren met tevez, balotelli, aguero etc. lijkt me bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet letterlijk, want zoveel mediatraining heeft hij inmiddels wel gehad. Maar je proeft het in elk interview, hij hemelt de club/supporters/medespelers op, maar gaat ervan uit dat hij met zijn kwaliteiten bij City zal slagen komend seizoen.
Misschien wil hij gewoon meetrainen. Maar als ik hem was zou ik zsm vertreken daar, richting Arsenal, Bayern Munchen of een stapje lager waar je gewoon een contract tekent en kan groeien. City blijft toch kopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat gaat echt een hels karwei worden, guidetti is echt goed maar om te concurreren met tevez, balotelli, aguero etc. lijkt me bijna onmogelijk.
Daarom. Of hij wordt verhuurd aan een PL club of hij wordt verkocht. Vaste waarde bij City is veel te vroeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat gaat echt een hels karwei worden, guidetti is echt goed maar om te concurreren met tevez, balotelli, aguero etc. lijkt me bijna onmogelijk.
Ja dat lijkt mij ook, maar hij lijkt mij te trots om na een mislukte voorbereiding bij City terug te komen naar Feyenoord. Daarnaast hebben wij niet de tijd om te wachten met het aantrekken van een nieuwe spits totdat City eindelijk een beslissing over Guidetti heeft genomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat niveau zal ook nog te hoog zijn hoor. Kijk eens wat daar in de aanval rondloopt aub.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon meetrainen. Maar als ik hem was zou ik zsm vertreken daar, richting Arsenal, Bayern Munchen of een stapje lager waar je gewoon een contract tekent en kan groeien. City blijft toch kopen.
Van Persie zal wel weg gaan en Wenger koopt liever spelers die het nog moeten maken dan spelers die het al gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat niveau zal ook nog te hoog zijn hoor. Kijk eens wat daar in de aanval rondloopt aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |