Eind maart 2013 op de Goalsingelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, als we aan het begin van het seizoen de 'ingespeeldheid' hadden van het elftal zoals het er nu staat, waren we allang kampioen geweest.
Het mooie is dat dat KOMEND seizoen dus WEL het geval is.
Kampioen in Maart jongens..
Even geheel fucking offtopic maar dat boeit niet: als je centen wil pakken, doe een combo van winst Graafschap en winst Venlo.quote:
Als telt niet. Daarnaast zie je dat een goed team in een volgend jaar ook zomaar weer een terugval kan hebben. Maar als er een beetje een fatsoenlijke 10 komt, zie ik ons wel meedoen om het kampioenschap. Gevaarlijke uitspraak, ik weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, als we aan het begin van het seizoen de 'ingespeeldheid' hadden van het elftal zoals het er nu staat, waren we allang kampioen geweest.
Het mooie is dat dat KOMEND seizoen dus WEL het geval is.
Kampioen in Maart jongens..
Thanksquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even geheel fucking offtopic maar dat boeit niet: als je centen wil pakken, doe een combo van winst Graafschap en winst Venlo.
Odd is dan gewoon 9! Bizar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even geheel fucking offtopic maar dat boeit niet: als je centen wil pakken, doe een combo van winst Graafschap en winst Venlo.
Odd is dan gewoon 9! Bizar.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'ongekend' valt toch reuze mee jongens. Er is echt geen reden om aan te nemen dat deze ploegen 'zomaar' winnen.
Als je je realiseert dat Feijenoord eruit gaat tegen GAE (Ja is bekervoetbal heel anders bladiebla)... Nuff said.
Bakkal blijft misschien wel. Ahmadi gaat ook sowieso tekenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als telt niet. Daarnaast zie je dat een goed team in een volgend jaar ook zomaar weer een terugval kan hebben. Maar als er een beetje een fatsoenlijke 10 komt, zie ik ons wel meedoen om het kampioenschap. Gevaarlijke uitspraak, ik weet.
Ja ik weet dat ik dat gezegd heb. Dat maakt niet dat een odd van 9 nog steeds gewoon value draagt. Maar is hier nogal offtopic.quote:
Huh? O ik snap 'm al. Dan was Koeman in de voorbereiding gaan knallen bedoel je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Merkie het volgende:
Als Been er wat eerder uitgekieperd was hadden we kampioen geweest. Eerste 12 wedstrijden 1,5 punt per wedstrijd, in de 22 wedstrijden erna 2,36 punt per wedstrijd. 57% beter gepresteerd.
Alleen slechte spelers waar we niets aan hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:48 schreef Slobeend het volgende:
Welke spelers gaan er op dit moment weg komend seizoen? Alleen van Haaren?
Swerts en D.Fernandez ook zie ik. En denk toch dat Bakkal ook weggaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen slechte spelers waar we niets aan hebben.
Als Been wat eerder weg was gegaan was misschien Castaignos/Fer/Wijnaldum wel gebleven. Had Van Geel misschien wel voor een ander gekozen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Merkie het volgende:
Als Been er wat eerder uitgekieperd was hadden we kampioen geweest. Eerste 12 wedstrijden 1,5 punt per wedstrijd, in de 22 wedstrijden erna 2,36 punt per wedstrijd. 57% beter gepresteerd.
Laten we nou niet net gaan doen alsof voetballers het fysiek zo enorm zwaar hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een topsporter is het 'oppompen' van het lichaam naar écht 100% fit iets wat in zes weken tijd nauwelijks te redden is.
Kijk, als jij 10 kilometer rent, ben je over 2 dagen zover dat je dat niet meer in je poten voelt.
Het duurt echter wel ietsjes langer tot het lijf écht herstelt is.
Als je deze opmerking serieus meent:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Laten we nou niet net gaan doen alsof voetballers het fysiek zo enorm zwaar hebben.
Bakkal niet, ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
Driedetti en Bakkal komen nog gewoon een jaartje.
Toch valt het voor Feyenoord best mee dit jaar. Vroeg uit de beker, geen europees, amper internationals. Er zullen spelers zijn die het dubbele aantal wedstrijden hebben gespeeld van de meest spelende Feyenoorder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je deze opmerking serieus meent:.
Je begrijpt dan echt niets van de sport voetbal.
Klopt. Zo'n Maher bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch valt het voor Feyenoord best mee dit jaar. Vroeg uit de beker, geen europees, amper internationals. Er zullen spelers zijn die het dubbele aantal wedstrijden hebben gespeeld van de meest spelende Feyenoorder.
Kans op Guidetti is sowieso 0. Als hij verhuurd wordt door City zal dat weer last minute zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kans is echt veel groter dan nog een jaar Guidetti hoor
Iedereen blijft dat zeggen maar anders had City toch al BIJ VOORBAAT nee gezegd. Daarnaast geloof ik écht dat een speler - als hij het zelf aangeeft - invloed kan uitoefenen op zo'n club. Die zien zo'n jongen ook liever gelukkig, dan dat zo'n gast de pest erin heeft omdat hij bij QPR op de 18e plek staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans op Guidetti is sowieso 0. Als hij verhuurd wordt door City zal dat weer last minute zijn.
Daar hebben we sowieso geen tijd voor om op te wachten en City zal hem wel bij een PL club willen stallen.
Eens. Guidetti zien we niet meer terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kans op Guidetti is sowieso 0. Als hij verhuurd wordt door City zal dat weer last minute zijn.
Daar hebben we sowieso geen tijd voor om op te wachten en City zal hem wel bij een PL club willen stallen.
Als Guidetti loesoe is hebben we nog genoeg opties gek. Die itialiaan van de cityjeugd, Castaignos, Kuijt.... Komt goed man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Guidetti zien we niet meer terugHad tegen Heracles een hele mooie publiekswissel kunnen zijn...
City gaat hem een kans geven in de voorbereiding. Die garantie heeft hij gekregen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen blijft dat zeggen maar anders had City toch al BIJ VOORBAAT nee gezegd. Daarnaast geloof ik écht dat een speler - als hij het zelf aangeeft - invloed kan uitoefenen op zo'n club. Die zien zo'n jongen ook liever gelukkig, dan dat zo'n gast de pest erin heeft omdat hij bij QPR op de 18e plek staat.
We zullen hiet zien. Het is sowieso koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
City gaat hem een kans geven in de voorbereiding. Die garantie heeft hij gekregen.
We weten allemaal wel dat hij uiteindelijk die kans niet gaat grijpen, maar dan is het voor ons sowieso te laat. En City zal hem op een hogere weerstand willen verhuren dit keer.
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continu. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je deze opmerking serieus meent:.
Je begrijpt dan echt niets van de sport voetbal.
Ik mag toch hopen dat we op 1 juli (of iig voor die derde voorronde) vgewoon een spits hebben rondlopen op de eerste training waarmee we het gaan doen dat seizoen. Lijkt me ook wel dat dat een eis is van Koeman.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zullen hiet zien. Het is sowieso koffiedik kijken.
Als Feijenoord dalijk voorronde 3 door is, dan is onze kans op Guidetti eind Augustus zien verschijnen alweer een stuk groter.
Zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Guidetti loesoe is hebben we nog genoeg opties gek. Die itialiaan van de cityjeugd, Castaignos, Kuijt.... Komt goed man.
Je begrijpt er dus écht niets van. Ik zou zeggen: ga eens in gesprek met Kapiteintje want ik moet naar de universiteit en heb geen zin dit soort domme opmerkingen te weerleggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continue. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.
Noem eens een andere sport dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continu. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.
Laten we hopen dat dat Kuijt o.i.d. is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we op 1 juli (of iig voor die derde voorronde) vgewoon een spits hebben rondlopen op de eerste training waarmee we het gaan doen dat seizoen. Lijkt me ook wel dat dat een eis is van Koeman.
Één dag wielrennen is al een zwaardere belasting dan welk potje voetbal dan ook. En dat doen ze dan ook nog eens dagen achter elkaar.quote:
Wát goed beargumenteerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt er dus écht niets van. Ik zou zeggen: ga eens in gesprek met Kapiteintje want ik moet naar de universiteit en heb geen zin dit soort domme opmerkingen te weerleggen.
Gek hé, iedereen heeft al verlengd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Zijn nu al net zoveel SCC's verkocht als afgelopen seizoen. En we zitten pas in mei.
Wielrenners pieken naar 2 of 3x 3 weken per jaar, dat weet je zelf ook. Voetballers moeten behalve die 6 weken om de 3 dagen pieken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Één dag wielrennen is al een zwaardere belasting dan welk potje voetbal dan ook. En dat doen ze dan ook nog eens dagen achter elkaar.
ONWAAR. Het is een ANDER SOORT belasting, en vrijwel continue dezelfde soort belasting.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Één dag wielrennen is al een zwaardere belasting dan welk potje voetbal dan ook. En dat doen ze dan ook nog eens dagen achter elkaar.
Zo'n Schlek bijvoorbeeld. Die doet 49 weken per jaar geen flikker. Een beetje als peletonvulling meefietsen en wat trainen ja. Nou, poepoe. Zwaar hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wielrenners pieken naar 2 of 3x 3 weken per jaar, dat weet je zelf ook. Voetballers moeten behalve die 6 weken om de 3 dagen pieken.
Gek is het niet nee. Maar de laatste jaren was er elk seizoen een afname te zien. Positiefquote:
Feijenoord successupporters.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek is het niet nee. Maar de laatste jaren was er elk seizoen een afname te zien. Positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |