Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt lastig als je ook zo'n Guidetti en El Ahmadi wilt behouden. Zo'n Bakkal zal ook redelijk wat willen hebben vrees ik.
Hij zal zeker terug willen maar ik denk toch dat als hij het contract ziet wat hij hier max. kan krijgen hij nog wel een paar jaartjes wacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Sta er niet van te kijken. Die jongen komt onwijs vaak weer terug naar Rotterdam als het ff kan. Zijn familie heeft nu ook genoeg doekoe, dus nu kan die eindelijk weer voetballen zonder zorgen. Nou waar kan je dat beter bij de mooiste club van NL. Die tovallig ook nog in zijn stadje zit...
Guidetti behouden ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.
Ach, een mens mag dromen. Overigens ben ik ook tevreden met alleen Drenthe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti behouden ookWe hebben hem nooit gehad..
Het is wel een échte échte jongen van Rotterdam he. Die wil niks liever dan in Rotterdam zijn. Klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Sta er niet van te kijken. Die jongen komt onwijs vaak weer terug naar Rotterdam als het ff kan. Zijn familie heeft nu ook genoeg doekoe, dus nu kan die eindelijk weer voetballen zonder zorgen. Nou waar kan je dat beter bij de mooiste club van NL. Die tovallig ook nog in zijn stadje zit...
Tsja, als je maar vaak genoeg iets roept komt er vanzelf wel een keer iets uit he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.
Het kan ook een klein marketingoffensiefje van kamp-Royston zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ondanks die problemen bij Everton heeft hij daar gewoon laten zien nog absoluut in de Europese subtop mee te kunnen als hij de knop omzet. Gok dat er heel wat clubs zich gaan melden.
Ik denk dat Guidetti best zou willen hoor. Die gast heeft de afgelopen 2 weken non-stop met tranen in z'n ogen gelopen omdat hij het allemaal zo mooi vond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Dat is nu net zo'n speler bij wie je dat niet moet doen volgens mij. Sowieso krijg je Vlaar en El Ahmadi nog voor hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Guidetti het volgende:
Als je Royston haalt moet je hem de aanvoerdersband geven. Dat zal positief op hem werken. Hij kan het dan niet maken om te verzaken, te laat te komen of wat dan ook.
Denk je? Zouden clubs dat nog niet gedaan hebben dan? Ik bedoel, hij is bij Real, Everton én Hercules toch uiteindelijk uit de wedstrijd selectie gezet vanwege zijn gedrag (elke keer wat anders volgens mij, maar goed). Al zou ik als ik een Sunderland was gewoon het risico nemen, de wedstrijden die ik van hem gezien heb bij Everton was hij echt een van de beste op het veld. Hij blijft maar gaan die gozer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ondanks die problemen bij Everton heeft hij daar gewoon laten zien nog absoluut in de Europese subtop mee te kunnen als hij de knop omzet. Gok dat er heel wat clubs zich gaan melden.
Klopt. Daarom acht ik de kans ook echt wel reeel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een échte échte jongen van Rotterdam he. Die wil niks liever dan in Rotterdam zijn. Klaar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je maar vaak genoeg iets roept komt er vanzelf wel een keer iets uit he.
Ronald Koeman pakt hem gewoon aan als het moet. Wees daar maar niet bang voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dat is nu net zo'n speler bij wie je dat niet moet doen volgens mij. Sowieso krijg je Vlaar en El Ahmadi nog voor hem.
Ik denk niet dat het aanbod van Sunderland dan ZO veel beter zou zijn dan dat van Feyenoord, zeker omdat het toch een gokje blijft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je? Zouden clubs dat nog niet gedaan hebben dan? Ik bedoel, hij is bij Real, Everton én Hercules toch uiteindelijk uit de wedstrijd selectie gezet vanwege zijn gedrag (elke keer wat anders volgens mij, maar goed). Al zou ik als ik een Sunderland was gewoon het risico nemen, de wedstrijden die ik van hem gezien heb bij Everton was hij echt een van de beste op het veld. Hij blijft maar gaan die gozer.
Hij heeft zelf letterlijk aangegeven nog eens terug te willen komen bij Feyenoord, dat hij nu volledig voor zijn kans bij City gaat en klaar is voor een sportieve stap hogerop. Die speelt het komende seizoen echt niet in het heilige rood/wit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Roep het al vanaf het begin. En het zal ook uitkomen.
Tsja. Niet alles kan je goed hebben hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?
Je hebt nog helemaal niks goed hoor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tsja. Niet alles kan je goed hebben he
Guidetti tegen AZ riep ik ook (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?
Veel geblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Of kan je het niet hebben dat ik het allemaal net ff wat beter zie dan jou?![]()
Daarom is het ook zo'n luxe dat je een trainer hebt die echt wereldtop geweest is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Klopt. Daarom acht ik de kans ook echt wel reeel.
[..]Roep het al vanaf het begin. En het zal ook uitkomen.
[..]
Ronald Koeman pakt hem gewoon aan als het moet. Wees daar maar niet bang voor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Of kan je het niet hebben dat ik het allemaal net ff wat beter zie dan jou?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik proef je frustratie. Heerlijk zoet
Waar gaat ie dan heen? Bij man city zal ie amper speelminuten krijgen. Aguero, tevez, balotelli, en ze willen zelfs v. Persie kopen. Plus hij is nog 19.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. TheGreathood is het zielige mannetje van de middelbare school die alleen stoer was in de nabijheid van zijn grote voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je roept 10 dingen dan kunnen er vast wel 2 of 3 waarheid worden. Maar grotendeels praat je alleen maar bullcrap en probeer je HMF gewoon een beetje te imiteren. Best triest eigenlijk.
Hij gaat in de voorbereiding bij City meetrainen. Ergens midden augustus zal hij wel te horen krijgen dat hij aan een Wigan wordt verhuurd ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Waar gaat ie dan heen? Bij man city zal ie amper speelminuten krijgen. Aguero, tevez, balotelli, en ze willen zelfs v. Persie kopen. Plus hij is nog 19.
Jaa vooraf zat ik er goed naast. Met RK dacht ik, gaat echt niet goed komen. Maar ik zat er aaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo'n luxe dat je een trainer hebt die echt wereldtop geweest is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je roept 10 dingen dan kunnen er vast wel 2 of 3 waarheid worden. Maar grotendeels praat je alleen maar bullcrap en probeer je HMF gewoon een beetje te imiteren. Best triest eigenlijk.
Boelers, doe s ff lief tegen elkaar ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Prima speler voor op de bank. We zullen iedereen hard genoeg nodig hebben volgend jaar. Hoort gewoon bij het doorgroeien richting de top op voetbaltechnisch gebied.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef Bonkers. het volgende:
Wel zonde van Goossens, mocht Drenthe echt komen (kans acht ik niet zo heel groot).
Misschien een domme vraag, maar heeft hij zelf al aangegeven nu al hogerop te willen en niet nog een seizoen feyenoorde te overwegen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat in de voorbereiding bij City meetrainen. Ergens midden augustus zal hij wel te horen krijgen dat hij aan een Wigan wordt verhuurd ofzo.
Niet zo direct, maar hij is al wel vanaf het begin eerlijk geweest dat hij verder wil en stappen wil maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar heeft hij zelf al aangegeven nu al hogerop te willen en niet nog een seizoen feyenoorde te overwegen?
Hij heeft aangegeven te willen spelen. Waar dat is maakt hem niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar heeft hij zelf al aangegeven nu al hogerop te willen en niet nog een seizoen feyenoorde te overwegen?
Kom maar jongen, gooi je frustratie eruit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit. TheGreathood is het zielige mannetje van de middelbare school die alleen stoer was in de nabijheid van zijn grote voorbeeld.
Dat bedoel ik dus, alles wat jij zegt komt toch niet uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jaa vooraf zat ik er goed naast. Met RK dacht ik, gaat echt niet goed komen. Maar ik zat er aa
Niet letterlijk, want zoveel mediatraining heeft hij inmiddels wel gehad. Maar je proeft het in elk interview, hij hemelt de club/supporters/medespelers op, maar gaat ervan uit dat hij met zijn kwaliteiten bij City zal slagen komend seizoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Wij gaan daar niet van uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet letterlijk, want zoveel mediatraining heeft hij inmiddels wel gehad. Maar je proeft het in elk interview, hij hemelt de club/supporters/medespelers op, maar gaat ervan uit dat hij met zijn kwaliteiten bij City zal slagen komend seizoen.
Dit. Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van Goossens geraakt, mooie trap maar verder nog niks bijzonders aan gezien. Drenthe is 3 klasses beter zoals ik het nu in kan schatten. Overigens denk ik dat je volgend seizoen er naar toe moet gewon wat spelers te verhuren tot sowieso de winterstop. Achahbar, misschien Manu als Drenthe (en nog een spits komt) en zo'n Van Huijgevort (oid) kan ook wel wat ervaring gebruiken. Tegen VVV speelde hij niet zijn beste wedstrijd uit zijn leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Prima speler voor op de bank. We zullen iedereen hard genoeg nodig hebben volgend jaar. Hoort gewoon bij het doorgroeien richting de top op voetbaltechnisch gebied.
Het zit echt heel diep he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, alles wat jij zegt komt toch niet uit
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het zit echt heel diep he?
Wat heb ik gedaan, je moeder geneukt
Ach grote jongen, nog een je moeder "grap" erbijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het zit echt heel diep he?
Wat heb ik gedaan, je moeder geneukt
Dat gaat echt een hels karwei worden, guidetti is echt goed maar om te concurreren met tevez, balotelli, aguero etc. lijkt me bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet letterlijk, want zoveel mediatraining heeft hij inmiddels wel gehad. Maar je proeft het in elk interview, hij hemelt de club/supporters/medespelers op, maar gaat ervan uit dat hij met zijn kwaliteiten bij City zal slagen komend seizoen.
Misschien wil hij gewoon meetrainen. Maar als ik hem was zou ik zsm vertreken daar, richting Arsenal, Bayern Munchen of een stapje lager waar je gewoon een contract tekent en kan groeien. City blijft toch kopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat gaat echt een hels karwei worden, guidetti is echt goed maar om te concurreren met tevez, balotelli, aguero etc. lijkt me bijna onmogelijk.
Daarom. Of hij wordt verhuurd aan een PL club of hij wordt verkocht. Vaste waarde bij City is veel te vroeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat gaat echt een hels karwei worden, guidetti is echt goed maar om te concurreren met tevez, balotelli, aguero etc. lijkt me bijna onmogelijk.
Ja dat lijkt mij ook, maar hij lijkt mij te trots om na een mislukte voorbereiding bij City terug te komen naar Feyenoord. Daarnaast hebben wij niet de tijd om te wachten met het aantrekken van een nieuwe spits totdat City eindelijk een beslissing over Guidetti heeft genomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat niveau zal ook nog te hoog zijn hoor. Kijk eens wat daar in de aanval rondloopt aub.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon meetrainen. Maar als ik hem was zou ik zsm vertreken daar, richting Arsenal, Bayern Munchen of een stapje lager waar je gewoon een contract tekent en kan groeien. City blijft toch kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |