Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt lastig als je ook zo'n Guidetti en El Ahmadi wilt behouden. Zo'n Bakkal zal ook redelijk wat willen hebben vrees ik.
Hij zal zeker terug willen maar ik denk toch dat als hij het contract ziet wat hij hier max. kan krijgen hij nog wel een paar jaartjes wacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Sta er niet van te kijken. Die jongen komt onwijs vaak weer terug naar Rotterdam als het ff kan. Zijn familie heeft nu ook genoeg doekoe, dus nu kan die eindelijk weer voetballen zonder zorgen. Nou waar kan je dat beter bij de mooiste club van NL. Die tovallig ook nog in zijn stadje zit...
Guidetti behouden ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen nog op Guidetti hopen, dat is echt uitgesloten. De kans dat Drenthe komt is nog groter.
Ach, een mens mag dromen. Overigens ben ik ook tevreden met alleen Drenthe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti behouden ookWe hebben hem nooit gehad..
Het is wel een échte échte jongen van Rotterdam he. Die wil niks liever dan in Rotterdam zijn. Klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Sta er niet van te kijken. Die jongen komt onwijs vaak weer terug naar Rotterdam als het ff kan. Zijn familie heeft nu ook genoeg doekoe, dus nu kan die eindelijk weer voetballen zonder zorgen. Nou waar kan je dat beter bij de mooiste club van NL. Die tovallig ook nog in zijn stadje zit...
Tsja, als je maar vaak genoeg iets roept komt er vanzelf wel een keer iets uit he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.
Het kan ook een klein marketingoffensiefje van kamp-Royston zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ondanks die problemen bij Everton heeft hij daar gewoon laten zien nog absoluut in de Europese subtop mee te kunnen als hij de knop omzet. Gok dat er heel wat clubs zich gaan melden.
Ik denk dat Guidetti best zou willen hoor. Die gast heeft de afgelopen 2 weken non-stop met tranen in z'n ogen gelopen omdat hij het allemaal zo mooi vond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Dat is nu net zo'n speler bij wie je dat niet moet doen volgens mij. Sowieso krijg je Vlaar en El Ahmadi nog voor hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Guidetti het volgende:
Als je Royston haalt moet je hem de aanvoerdersband geven. Dat zal positief op hem werken. Hij kan het dan niet maken om te verzaken, te laat te komen of wat dan ook.
Denk je? Zouden clubs dat nog niet gedaan hebben dan? Ik bedoel, hij is bij Real, Everton én Hercules toch uiteindelijk uit de wedstrijd selectie gezet vanwege zijn gedrag (elke keer wat anders volgens mij, maar goed). Al zou ik als ik een Sunderland was gewoon het risico nemen, de wedstrijden die ik van hem gezien heb bij Everton was hij echt een van de beste op het veld. Hij blijft maar gaan die gozer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ondanks die problemen bij Everton heeft hij daar gewoon laten zien nog absoluut in de Europese subtop mee te kunnen als hij de knop omzet. Gok dat er heel wat clubs zich gaan melden.
Klopt. Daarom acht ik de kans ook echt wel reeel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een échte échte jongen van Rotterdam he. Die wil niks liever dan in Rotterdam zijn. Klaar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je maar vaak genoeg iets roept komt er vanzelf wel een keer iets uit he.
Ronald Koeman pakt hem gewoon aan als het moet. Wees daar maar niet bang voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dat is nu net zo'n speler bij wie je dat niet moet doen volgens mij. Sowieso krijg je Vlaar en El Ahmadi nog voor hem.
Ik denk niet dat het aanbod van Sunderland dan ZO veel beter zou zijn dan dat van Feyenoord, zeker omdat het toch een gokje blijft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je? Zouden clubs dat nog niet gedaan hebben dan? Ik bedoel, hij is bij Real, Everton én Hercules toch uiteindelijk uit de wedstrijd selectie gezet vanwege zijn gedrag (elke keer wat anders volgens mij, maar goed). Al zou ik als ik een Sunderland was gewoon het risico nemen, de wedstrijden die ik van hem gezien heb bij Everton was hij echt een van de beste op het veld. Hij blijft maar gaan die gozer.
Hij heeft zelf letterlijk aangegeven nog eens terug te willen komen bij Feyenoord, dat hij nu volledig voor zijn kans bij City gaat en klaar is voor een sportieve stap hogerop. Die speelt het komende seizoen echt niet in het heilige rood/wit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BS. Komt gewoon nog een jaartje hier ballen.
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Roep het al vanaf het begin. En het zal ook uitkomen.
Tsja. Niet alles kan je goed hebben hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?
Je hebt nog helemaal niks goed hoor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tsja. Niet alles kan je goed hebben he
Guidetti tegen AZ riep ik ook (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti speelde gewoon tegen AZ en Feyenoord is inmiddels kampioen ofniet?
Veel geblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Of kan je het niet hebben dat ik het allemaal net ff wat beter zie dan jou?![]()
Daarom is het ook zo'n luxe dat je een trainer hebt die echt wereldtop geweest is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Klopt. Daarom acht ik de kans ook echt wel reeel.
[..]Roep het al vanaf het begin. En het zal ook uitkomen.
[..]
Ronald Koeman pakt hem gewoon aan als het moet. Wees daar maar niet bang voor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Of kan je het niet hebben dat ik het allemaal net ff wat beter zie dan jou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |