Het eerste wat hij deed in Madrid is heel z'n familie financieel onafhankelijk maken. Levensdoel voltooid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat Drenthe al 6 jaar in topcompetities voetbalt. Die gast heeft echt wel een miljoentje of 6 reserve staan op z'n bank hoor.
Eyo Maaartin. Ik speel volgend jaar in Feyenoord-truitje no?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens wel echt benieuwd hoe zo'n telefoongesprek tussen Drenthe en Van Geel dan gaat, als Drenthe het initiatief toont.
Faka, Meneer van Geel met Roystonquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens wel echt benieuwd hoe zo'n telefoongesprek tussen Drenthe en Van Geel dan gaat, als Drenthe het initiatief toont.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een Feyenoord salaris kun je ook een zwembad en sauna betalen hoor...
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oeh, een zwembad en saunaDan zal alles wel op zijn inderdaad
Zwembad en sauna is misschien een slecht voorbeeld. Ik kan me alleen het artikel niet meer voor me halen, maar daarin liet hij zelf weten niet echt veel geld over te houden.quote:
' Rare gurl zeg.'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Er zit gewoon een stukje stift op mn truitje
Dit moet je gewoon ALTIJD DOEN man. Als ik 37 miljoen had gewonnen in de staatsloterij had ik 'm van m'n eigen geld gehaald. Je investeert er 5 en je krijgt er 10 voor terug. Op zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Dat is zaken doen. De speler eerst voor 13 miljoen verkopen en dan voor noppes terughalen
whahahahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eyo Maaartin. Ik speel volgend jaar in Feyenoord-truitje no?
In de bloei van zijn leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Dat is zaken doen. De speler eerst voor 13 miljoen verkopen en dan voor noppes terughalen
Mister Yellow.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
whahahaha![]()
vervang Maaartin met meneer van Geel en het zou zomaar eens kunnen kloppen
Dit lijkt ook gewoon te mooi om waar te zijn. Maar even serieus: Royston is niet iemand die liegt. Hij zegt gewoon wat hij wil en vindt. Als hij zegt dat hij naar Feyenoord wilt en er aan vast plakt dat hij ze misschien zelf wel belt, dan kun je er van uit gaan dat hij redelijk serieus erover is. Het is dan ook gewoon aan Martin van Geel om alles op alles te zetten om zo'n jongen te halen.quote:
- Dus meneer Van Geel luister noh, die KFC bij de Kuip staat die er nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
Ja, totdat Van Geel zegt dat Feyenoord tegenwoordig met een salarisgemiddelde werkt van 5 ton.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit lijkt ook gewoon te mooi om waar te zijn. Maar even serieus: Royston is niet iemand die liegt. Hij zegt gewoon wat hij wil en vindt. Als hij zegt dat hij naar Feyenoord wilt en er aan vast plakt dat hij ze misschien zelf wel belt, dan kun je er van uit gaan dat hij redelijk serieus erover is. Het is dan ook gewoon aan Martin van Geel om alles op alles te zetten om zo'n jongen te halen.
Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
whahahaha![]()
vervang Maaartin met meneer van Geel en het zou zomaar eens kunnen kloppen
Royston komt hier elk jaar in de zomer chillen op het zwembad, meestal met rapper U-niq en nog zo'n maatje van hem. Met hem wel eens een balletje getrapt daar, U-niq wilde niet mee doen ''dan ga ik zweten en word ik moe man, is niet goed voor me''.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
Maar ik snap Drenthe wel, wil gewoon weer een beetje chillen met z'n homies op zuid. Op een zomerdag beetje rondhangen op het doelenplein, beetje hosselen links en rechts.
Wordt lastig als je ook zo'n Guidetti en El Ahmadi wilt behouden. Zo'n Bakkal zal ook redelijk wat willen hebben vrees ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat Van Geel zegt dat Feyenoord tegenwoordig met een salarisgemiddelde werkt van 5 ton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |