Ik ga het ook maar via papier doen, online gaat niet lukken ivm ideal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Een stuk of 5 maten van mij zaten op Vak S, toen ik ook een SK wilde. Formulieren samengevoegd (dat moest schijnbaar toentertijd opgestuurd worden per post) en ik kwam er direct op. Gewoon geen tweede keus aangemerkt.
Hmmm is dat zo? Misschien toch wel een poging wagen danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Een stuk of 5 maten van mij zaten op Vak S, toen ik ook een SK wilde. Formulieren samengevoegd (dat moest schijnbaar toentertijd opgestuurd worden per post) en ik kwam er direct op. Gewoon geen tweede keus aangemerkt.
De club spuugt ons wel vaker in het gezichtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou een schande zijn en een belediging naar de vaste bezoekers
Jaartje of vier geleden is het zo gelukt. Maar als die vriendjes het al hebben aangevraagd ben je te laat, dus dan moet je minimaal een jaar wachten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm is dat zo? Misschien toch wel een poging wagen dan![]()
Is wel leuker om bij mijn vriendinnetje te zitten
Ja maar wil wel gewoon zeker zijn van me plekkie, alleen naar de kuip vind ik zo saaiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef Muto het volgende:
En anders een SK nemen voor vak T ofzo en de grote wisseltruc uitvoeren. Keer op keer zit Vak S gewoon veel te vol, zeker bij bekerwedstrijden waar losse kaarten gekocht moeten worden. Dan wordt de wisseltruc zoveel toegepast
Ik ga eens navragenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Jaartje of vier geleden is het zo gelukt. Maar als die vriendjes het al hebben aangevraagd ben je te laat, dus dan moet je minimaal een jaar wachten.
Kom bij mij, Kapiteintje, Mikey en Happel danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wil wel gewoon zeker zijn van me plekkie, alleen naar de kuip vind ik zo saai
Noesss! Ik vind fokkers engquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom bij mij, Kapiteintje, Mikey en Happel dan
Kijk, je gaat met een hele groep naar De Kuip. Tegelijk naar binnen. Met zn allen naar de tribune-gedeelte van vakken S, T, R, X en weet ik veel wat nog meer. Je vrienden gaan naar boven. Jij wacht beneden. Dan komt er eentje naar beneden met zijn eigen SK en die van een ander. De andere SK krijg jij en jullie twee gaan dan met z'n 2'en vak S op. Opgelost.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wil wel gewoon zeker zijn van me plekkie, alleen naar de kuip vind ik zo saai
Daarom voetbal ik ook op zaterdagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga haast nooit naar de KuipZo lang ik nog zelf voetbal zal dat ook niet veranderen. Heel af en toe doordeweeks of zaterdagavond.
Zit er geen pasfoto meer op danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Kijk, je gaat met een hele groep naar De Kuip. Tegelijk naar binnen. Met zn allen naar de tribune-gedeelte van vakken S, T, R, X en weet ik veel wat nog meer. Je vrienden gaan naar boven. Jij wacht beneden. Dan komt er eentje naar beneden met zijn eigen SK en die van een ander. De andere SK krijg jij en jullie twee gaan dan met z'n 2'en vak S op. Opgelost.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eens navragenThx voor de tip
quote:Vak niet beschikbaar?
Dat is mogelijk. Inmiddels is de voorrangsperiode verstreken, deze liep tot 16 april. De onderstaande vakken zijn inmiddels uitverkocht. Het is niet mogelijk om je seizoenkaart voor een van deze vakken te verlengen of een verplaatsing daar naar toe aan te vragen. Ook nieuwe aanvragen zijn uiteraard niet mogelijk. De volgende vakken zijn uitverkocht: Q, R, S, T, U, X1-4.
quote:Groepen
Zit je nog niet als groep bij elkaar en/of wil je met meerdere supporters verplaatsen, wijs dan iemand aan die als hoofdboeker voor iedereen de verlenging/verplaatsing uitvoert. Dat kan alleen voor bestaande seizoenkaarthouders (supporters met een seizoenkaart 2011/’12). De hoofdboeker kan namens alle groepsleden de verlenging/verplaatsing online verrichten. Let wel dat de hoofdboeker ook direct per iDeal voor alle groepsleden dient te betalen. Een groep bestaat uit maximaal 9 personen.
De hoofdboeker dient in het bezit te zijn van de relatienummers (8-cijferig nummer rechtsboven op de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcodes van alle groepsleden. Als groepslid machtig je de hoofdboeker om de verlenging voor jou uit te voeren door het afgeven van jouw gegevens (relatienummer en postcode). Daarmee ga je akkoord met de Feyenoord Seizoenkaartvoorwaarden en de KNVB Standaardvoorwaarden. Om de groep te kunnen creëren dien je als hoofdboeker een verplaatsing aan te vragen. Ook als je niet naar een ander vak wil verplaatsen, vraag je een verplaatsing aan. Dit is de enige manier om jouw verlenging samen met die van een ander te bundelen. Door het relatienummer (8-cijferig nummer rechtsboven op de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcode in te voeren van een groepslid, bundel je jullie aanvragen.
Pasfoto is op de silvercard. Maar daar letten ze niet op, vandaar dat als je niet kan je een vriend op je kaart kan laten gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom voetbal ik ook op zaterdag
[..]
Zit er geen pasfoto meer op dan
Ik voetbal vaak op zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom voetbal ik ook op zaterdag
[..]
Zit er geen pasfoto meer op dan
Kijken die stewards niet naar. SCC is sowieso overdraagbaar bij thuiswedstrijden.quote:
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Muto het volgende:
Maar zit ik nou een vrouw te helpen om een SCC te nemen?
Een gamende Feyenoordsterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar wel eentje die altijd een seizoenkaart heeft gehad hoor![]()
Hmzzz dan toch maar E dan... godver maar die heeft verplichte stoelnummering gekregenEn mijn pa heeft alles al opgestuurd
![]()
Een kampioenschap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Een gamende Feyenoordster
Wat wilt een man nog meer
Dat het eten klaar staat als je van de Kuip af komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Een gamende Feyenoordster
Wat wilt een man nog meer
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het eten klaar staat als je van de Kuip af komt.
Was je zondag nog naar het feestje? Buiten op de bus gewacht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het eten klaar staat als je van de Kuip af komt.
Jup. Was nog best mooi uiteindelijk ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Was je zondag nog naar het feestje? Buiten op de bus gewacht?
Ja, inderdaad. Al vond ik het wachten op de bus nog het mooist. En daarna even bij Guidetti staan, om vervolgens bijna geen vak met op te kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Was nog best mooi uiteindelijk ook.
Vooral de totale gekte.
quote:Marcelo kan actie Cissé met PSV-shirt niet waarderen: 'Idioot!'
Dol van vreugde liet Sekou Cissé zich zondagavond even gaan. De aanvaller bereikte met Feyenoord de derde voorronde van de Champions League door op de tweede plaats te eindigen. Door de zege werd PSV veroordeeld tot de derde plaats en deelname aan het toernooi om de Europa League.
Eenmaal in De Kuip aangekomen, kreeg Cissé een shirt van PSV in zijn handen. De aanvaller vertrapte het PSV-shirt al dansend en op Twitter verwees men direct naar Ronald Koeman. De oefenmeester van Feyenoord veegde op het EK van 1988 zijn achterste af met een shirt van het Duitse elftal, dat met 2-1 was verslagen.
Marcelo heeft geen begrip voor de actie van Cissé. "Idioot", zegt de verdediger van PSV op Twitter. "In de voetballerij weet je nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren, dus enig respect zou op zijn plaats zijn."
Ik vond het wachten op de bus nog mooier, dan wat er in de Kuip gebeurdequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Al vond ik het wachten op de bus nog het mooist. En daarna even bij Guidetti staan, om vervolgens bijna geen vak met op te kunnen.
Trolololololololol. Ik heb al jaren een scc dus tata.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dat is wel echt kansloos hoor, sorry.
Dat vroeg ik mij gister ook al af, welke Feyenoorder koopt/ruilt er nou een PSV shirt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Vraag me nog steeds af wat zo'n shirt in de Kuip doet.
Dus we zijn bij elkaar in de buurt geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Muto het volgende:
Eerst S op willen, vol. Daarna TT opklimmen, bijna boven gekomen zie je allemaal mensen weer naar beneden. Dus uiteindelijk op QQ of RR gestaan.
Wij deden dat wel eens op zomervakantie 's nachts. Allemaal clubspullen van de balkons afjatten . Maar dan nog, waarom zou je het meenemen naar de Kuip?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gister ook al af, welke Feyenoorder koopt/ruilt er nou een PSV shirt?
quote:
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:43:47IDIOTA!!!!!!! http://t.co/UHMHn7Pa reageer retweet
twitter:
twitter:theboiler twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 11:07:47@MarceloGuedes02 He propable hurted his big toe again and needed it to be bandaged !! #cisse reageer retweet
Precies om wat er nu gebeurd is denk ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij deden dat wel eens op zomervakantie 's nachts. Allemaal clubspullen van de balkons afjatten . Maar dan nog, waarom zou je het meenemen naar de Kuip?
En dat roept zo'n tweederangs broodvoetballer...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:32 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:43:47IDIOTA!!!!!!! http://t.co/UHMHn7Pa reageer retweet
twitter:
Je weet nooit wat er nog met zijn talent kan gebeuren he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat roept zo'n tweederangs broodvoetballer...
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 10:54:19in football you never know what will happen in the future, so a little respect would be nice! reageer retweet
Echt een handige actie was het natuurlijk niet, je zou het andersom ook niet leuk vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat roept zo'n tweederangs broodvoetballer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |