Plus dat je nu zelf moest verlengen ipv dat het automatisch gebeurde. Dat zal heus wel door een aantal zijn vergeten.quote:
Ok, jij bent de minste gloryhunter, goed zo. Nu op naar de uni of de chipsfabriek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste SCC betaald de dag nadat Charisteas kwam.! Was toen 16. Heb ik gewoon 120 uur voor moeten zweten in de McDonalds, maar ik HAD HEM.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, jij bent de minste gloryhunter, goed zo. Nu op naar de uni of de chipsfabriek.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik zeg het je gast, 100.000 zakken @ 1.10 euro. Productiekosten 30 cent. 50/50 met Ahold: 4 ton binnen
.
Leg eens de vele spierblessures uit die je bij elk team ziet waar ze 2 x in de week een wedstrijd spelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voetbal is 90 minuten tot hooguit 180 minuten per week zware inspanning, maar nog niet eens continu. In een wedstrijd zitten ook nog zat rustmomenten. In vergelijking met sommige andere sporten is dat compleet peanuts. Ook qua trainingsarbeid is voetbal nauwelijks intensief te noemen. Als je ziet hoeveel uur per week ze staan te trainen, dan kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen.
Dit zijn van die boerenmongolen die één soort belasting als 'zwaar' zien. Ja, Vlaar zit na 20 kilometer fietsen waarschijnlijk helemaal stuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
Leg eens de vele spierblessures uit die je bij elk team ziet waar ze 2 x in de week een wedstrijd spelen?
Één schouderduw van BMI is al voldoende.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit zijn van die boerenmongolen die één soort belasting als 'zwaar' zien. Ja, Vlaar zit na 20 kilometer fietsen waarschijnlijk helemaal stuk.
Maar zet Armstrong in de basis bij Feijenoord en na 5 minuten valt ie dood neer met 20 blessures.
Het grote verschil tussen voetballen en wielrennen zit in de periodisering. Een voetballer heeft niet de luxe om midden in het seizoen eens 4 of 5 weken alleen maar rustig te trainen. Gesink doet nu al ruim een maand niks. Dan de Tour, weer wat rust, dan nog een paar weekjes rond het wk en de najaarskoersen en hop, het seizoen zit er alweer op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit zijn van die boerenmongolen die één soort belasting als 'zwaar' zien. Ja, Vlaar zit na 20 kilometer fietsen waarschijnlijk helemaal stuk.
Maar zet Armstrong in de basis bij Feijenoord en na 5 minuten valt ie dood neer met 20 blessures.
Exact hierom ben ik blij dat ze dus flink wat weekjes rust hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen voetballen en wielrennen zit in de periodisering. Een voetballer heeft niet de luxe om midden in het seizoen eens 4 of 5 weken alleen maar rustig te trainen. Gesink doet nu al ruim een maand niks. Dan de Tour, weer wat rust, dan nog een paar weekjes rond het wk en de najaarskoersen en hop, het seizoen zit er alweer op.
Ach, bijna iedereen is een beetje successupporterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
Hmm als je alleen naar de seizoenkaart kijkt ben ik ook een successupporter. Voorheen heb ik steeds losse kaarten gekocht.
quote:Feyenoord zegt niets te weten van verkoop Kalou en Kuijt
Van onze sportredactie − 09/08/05, 00:00
Even onrustig als het vorige seizoen eindigde, begint voor Feyenoord het nieuwe. De aanvallers Kuijt en Kalou worden in verband gebracht met nieuwe handelsvormen in het internationale voetbal. Twee maanden na het vertrek van trainer Gullit wisselen tot leedwezen van diens opvolger Erwin Koeman opnieuw speculaties en ontkenningen elkaar af in De Kuip. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord de transferrechten van Kalou en de nieuwe aanvoerder Kuijt (in zijn geval voor vijftig procent) verkocht aan een investeringsmaatschappij, Soccer Investments and Representations (SIR).
Feyenoord deed gisteren aangifte van valsheid in geschrifte bij de Rotterdamse politie. Volgens de club heeft het Algemeen Dagblad een contract in handen met daarop valse handtekeningen van leden van Feyenoord. Dat meldt de club op de website. De club zal een rectificatie eisen van de krant over de gesuggereerde verkoop van beide spelers. Kuijts zaakwaarnemer Jansen doet de berichtgeving af als ' honderd procent onzin'. De veronderstelde overeenkomst zou Feyenoord, de minst kapitaalkrachtige Nederlandse topclub, veertien miljoen euro opleveren - negen miljoen voor Kalou, vijf miljoen voor Kuijt. Bovendien zou Feyenoord bij transfers van de twee in de winst delen.
SIR zou Kalou willen verhuren aan Benfica om over een of twee jaar een grote transfer te kunnen afsluiten. Tottenham Hotspur is geïnteresseerd in Kuijt. Maar het betwiste akkoord met SIR is alleen rechtsgeldig als de spelers er met hun handtekening mee instemmen. Kalou reageerde verbijsterd en volgens Jansen zal Kuijt ' nooit aan een dergelijke constructie meewerken'.
Vorig seizoen werd het contract van Kuijt verlengd tot 2009. Kalou ligt nog twee jaar vast. Feyenoord zegt de Ivoriaan, die onlangs opzichtig met PSV flirtte, aan zijn contract te houden. Maar de club stemde er wel in toe dat de zaakwaarnemers van Kalou een vertegenwoordiger van de investeringsmaatschappij ontmoetten. Volgens technisch directeur Wotte was het bod van SIR vervolgens te laag.
Het is niet (meer) ongebruikelijk dat voor transfers naar alternatieve constructies wordt gezocht. Bij PSV is verdediger Alex als eigendom van Chelsea in Eindhoven gestald. Chelsea's Russische eigenaar Abramovitsj is een van de miljardairs achter de nieuwe, vaak duistere geldstromen.
Voetbal International schetste eind mei de praktijken van investeringsmaatschappijen waarmee spelers vaak in een kringetje van clubs worden verhandeld. Er lijkt zich een groeiend web af te tekenen van clubs die in meer of mindere mate hun voordeel met de nieuwe handelsvormen willen doen. Volledig opgekochte clubs als Chelsea, Corinthians en CSKA Moskou, waarin Abramovitsj belangen heeft, vormen de top van de piramide. Maar daaronder reconstrueerde VI ook lijnen naar Porto, PSV én Benfica, de Portugese kampioen waarmee Kalou in verband wordt gebracht en waarbij saillant genoeg Erwin Koemans broer Ronald de nieuwe trainer is.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef TN-FR het volgende:
Ik ben een gloryhunter in spe, ik ga alleen een scc halen als we in de groepsfase CL zitten.
ik denk dat hij niet de enige zal zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dat is wel echt kansloos hoor, sorry.
een gloryhunter, dat zegt ie ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ja maar serieus, wat voor supporter ben je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |