ok.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:50 schreef Rens-Reith het volgende:
Waar Edwin boos op Johan is.
Had ik als TT, is tenminste een originele nieuwe. WTF MAN!
Inderdaad zeg wat een negatieve mensen bestaan er toch, begrijp er niks van.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:49 schreef Anno2012 het volgende:
alle negatieve mensen een stadionverbod geven. Zo'n uitzending paar keer per jaar niks mis mee
begint gelijk al te ontsporenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze scheids moet naar het EK, er is nog nooit een wedstrijd ontspoord onder zijn leiding.
Ja en dan hele tijd fluiten voor de tegenpartij omdat hij bang was om als thuisfluiter uitgescholden te worden. Tenminste daar hadden wij altijd last van.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Leuk, mijn vader deed dit ookScheidsrechteren of grensrechteren, net wat er nodig was.
Nee, ze waren al blij als er überhaupt een scheids WAS! Anders moest er iemand uit de kantine worden getrokken.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:53 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja en dan hele tijd fluiten voor de tegenpartij omdat hij bang was om als thuisfluiter uitgescholden te worden. Tenminste daar hadden wij altijd last van.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef SergeantPeper het volgende:
Waardeloze uitzending. Bert is de meest saaie gast ooit. Niets dan voorspelbare onzin.(N)
Van wie is deze account?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef SergeantPeper het volgende:
Waardeloze uitzending. Bert is de meest saaie gast ooit. Niets dan voorspelbare onzin.
Of hebben amateurclubs dit soort mensen nodigquote:Op maandag 7 mei 2012 21:53 schreef Yuhina het volgende:
Hulde, dit soort mensen hebben amateurclubs nodig
Jij hebt de uitzending met Theo Bos niet gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef SergeantPeper het volgende:
Waardeloze uitzending. Bert is de meest saaie gast ooit. Niets dan voorspelbare onzin.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef SergeantPeper het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef SergeantPeper het volgende:
Jammer dat Vd Gijp niet zo provoceerde als vrijdag. Hij houdt zich erg in vanavond.
Ditquote:
Dit... erg lafjes allemaal en geen enkele discussie die serieus gevoerd kan worden ontpopt zich tot een echte discussie. Zowel Gijp als Derksen blijkbaar toch teveel respect voor BvMquote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef SergeantPeper het volgende:
Jammer dat Vd Gijp niet zo provoceerde als vrijdag. Hij houdt zich erg in vanavond.
Die grote bedoelde hijquote:Op maandag 7 mei 2012 22:00 schreef Jivis het volgende:
Zei Gijpie nou dat die niet op de markt komt?
De kleine wel, alleen die grote niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:00 schreef Jivis het volgende:
Zei Gijpie nou dat die niet op de markt komt?
Nee want dan ga je er 's nachts gekke dingen mee doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Zou die grote ook ergens te koop zijn? Echt geweldig om als accessoire mee op je rug te nemen naar de kroeg.
En er rare dingen mee doen in de nacht!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Zou die grote ook ergens te koop zijn? Echt geweldig om als accessoire mee op je rug te nemen naar de kroeg.
OMFG ik zag dat ff voor me en moet nu een schoon onderbroekje aanquote:Op maandag 7 mei 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij pas over drie weken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
Is die echt vanaf morgen verkrijgbaar bij de kruidvat?
Let maar op:quote:Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Marwijk slaat een grote flater vanavond, op de moeilijke vragen kwam hij niet eens uit de woorden. Ik zie het zo voor mij dat Afellay en Kuyt die gezamenlijk 90 minuten hebben gespeeld in 6 maanden tijd op het EK in de basis gaan spelen en Van Der Vaart en Huntelaar op de bank moeten plaatsvinden.
Hij let gewoon op z'n woorden, doet die altijd. Niks nieuws.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Marwijk slaat een grote flater vanavond, op de moeilijke vragen kwam hij niet eens uit de woorden. Ik zie het zo voor mij dat Afellay en Kuyt die gezamenlijk 90 minuten hebben gespeeld in 6 maanden tijd op het EK in de basis gaan spelen en Van Der Vaart en Huntelaar op de bank moeten plaatsvinden.
Goede vraag. Ik wil ook wel meer informatie over die actie, bijv. over hoeveel hij moet kosten, al speelt geld geen rol in deze.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
Is die echt vanaf morgen verkrijgbaar bij de kruidvat?
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wil ook wel meer informatie over die actie, bijv. over hoeveel hij moet kosten, al speelt geld geen rol in deze.
29 mei pas manquote:
In de nacht massaal voor de deuren liggen voor de opening en dan keihard rennen naar binnen om hem te halen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op=op. Nou dat wordt rennen naar de Kruidvat.
In mijn slaapzak voor de deur.quote:
Hij kan het wel, maar wil het niet. Hij moet nog met die jongens werken he en gemotiveerd houden om een EK te winnen, kan tie moeilijk voor het trainingskamp al zijn favo-opstelling prijsgevenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Marwijk kan zelfs niet uitleggen waarom hij van plan is Huntelaar en Van Persie niet samen op te stellen.
Van Marwijk kan zelfs niet uitleggen waarom hij Kuyt maar blijft opstellen
Van Marwijk kan zelfs niet uitleggen waarom Jetro Willems een uitnodiging heeft gekregen
Van Marwijk kan zelfs niet uitleggen waarom Lens er bij zit maar Van Wolfswinkel of Dost niet.
Kosten 7,50, en daarvan gaat 0,25 naar het goede doel.... Zakken vullen dus voor die bolland.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:04 schreef Evertjan het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)T87q8CFQGHDgodgDrf1A
7,50 voor 11 nummers? Het is dat ik een fanatieke fan ben anders had ik hem gewoon gedownload (en misschien doe ik dat alsnogquote:Op maandag 7 mei 2012 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Indd, mensen die dit niet snappenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar wil het niet. Hij moet nog met die jongens werken he en gemotiveerd houden om een EK te winnen, kan tie moeilijk voor het trainingskamp al zijn favo-opstelling prijsgeven
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Volledige opbrengst gaat naar het goede doel, daar bovenop doneert de Lidl nog 25 cent per verkochte cd.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kosten 7,50, en daarvan gaat 0,25 naar het goede doel.... Zakken vullen dus voor die bolland.
Ohhhh, okee.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:06 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Volledige opbrengst gaat naar het goede doel, daar bovenop doneert de Lidl nog 25 cent per verkochte cd.
En massaal de poppetjes laten lachen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:04 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
In de nacht massaal voor de deuren liggen voor de opening en dan keihard rennen naar binnen om hem te halen.
Was weer eens een nutteloze uitnodiging, heeft absoluut geen zin om trainers, bestuursleden of andere mensen die met een club of bond verbonden zijn uit te nodigen, ze antwoorden toch niet op de vragen die er zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar wil het niet. Hij moet nog met die jongens werken he en gemotiveerd houden om een EK te winnen, kan tie moeilijk voor het trainingskamp al zijn favo-opstelling prijsgeven
Boskamp !!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand wie er vrijdag te gast is?
Vond 't een waardeloze uitzending eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Redelijke uitzending, had meer vragen over de selectie willen hebben. Niet eens Fredje Bouma afgekraakt.
Ik snap het, hossen met je vrienden op de CD die je morgen gaat kopen, ik ook waarschijnlijk.quote:
Boskamp trouwens daar in de uitzending.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Op het gemakje extra time kijken nu.
Luuk de Jong is beter, simpel.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ging teveel over dat bullshit album dan dat er inhoudelijk over de selectie werd gepraat.
Werd Dost/Van Wolfswinkel besproken?
Nee, alleen linksback (niet over BMIquote:Op maandag 7 mei 2012 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ging teveel over dat bullshit album dan dat er inhoudelijk over de selectie werd gepraat.
Werd Dost/Van Wolfswinkel besproken?
Die denkt nu meteen dat ie Mr Bigstar is.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
SigaarSnor is meer dan 100 keer geretweet.
landverraad.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef Micson het volgende:
Als Bert niet Persie en Huntelaar samen opstelt op het EK, dan heeft ie 't voor mij afgedaan.
Dat zou eigenlijk gewoon landverraad zijn.
Net voor de Gilette klassement.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanner was dat? Ik heb dat gemist denk ik.
Maar Bert vond het dus duidelijk een topshow.
Info:quote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is nou eigenlijk de naam van die EK CD en is deze al te koop/download?
bij de LIDL! top!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Info:
Of het te downloaden is weet ik niet, vast wel als ze willen cashen.
Johan zei dat Bert wel volschiet als hij de CD hoort.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Welke grap lachte onze chagerijnige bondscoach zo hard om?
Morgen wil ik foto's zien!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...alle VI hooligans morgen dus naar de LIDL
Dat ga ik morgen idd gelijk doen voordat hij niet meer te krijgen isquote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...alle VI hooligans morgen dus naar de LIDL
Zoals bekend heeft Jan ook een manier om René te temmen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef Hippos het volgende:
Gijpvogel is top, maar was Rene nu zo tam of lag dat aan mij? Vrijdag is Jan er weer, benieuwd of het dan weer ouderwets leuk is...
Dan moet je de webshop van de Kruidvat zoeken, bij de LIDL ligt alleen die CDquote:Op maandag 7 mei 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Heeft die LIDL ook een webshop? Zoals jullie weten houd ik liever de gordijntjes dicht en kom ik de deur niet uit, ik wil toch wat vrolijkheid brengen met die Gijpvogel.
Haha, ja ik ook, zo ver uit het centrum.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Een echte VI hooligan gaat 1 keer in z'n leven op pelgrimstocht naar de Lidl.
We raiden gewoon het hoofdkantoor van Lidl.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik moet die Gijpvogel hebben trouwens, waarom tot 29 mei wachten? Ik wil 'm nu, zet ik 'm op de TV. Is toch prima, zo'n vogeltje? Maakt het uit.
Kruidvatje.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We raiden gewoon het hoofdkantoor van Lidl.
Funniest Home Videos kijken is toch een stuk leuker als je de Gijpvogel aanzet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik moet die Gijpvogel hebben trouwens, waarom tot 29 mei wachten? Ik wil 'm nu, zet ik 'm op de TV. Is toch prima, zo'n vogeltje? Maakt het uit.
Inderdaad, wat denken die gozers nou?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen probleem ouwe reus. Wij als alom gerespecteerde VI Hooligans begrijpen elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Oliver23 het volgende:
Voor alle VI Hooligans, voor alle Liefhebbers ... ...OLIVER! SCHIJT AAN RTL! DOORGAAN TOT HET EINDE. JE BENT EEN ECKTE ECKTE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
OLIVER! SCHIJT AAN RTL! DOORGAAN TOT HET EINDE. JE BENT EEN ECKTE ECKTE!
Waarom moet die gast dan door zo'n uitzending dan weer zijn mening geven terwijl Johan een verhaal verteld over de ernstig zieke Hugo Camps? Hou dan ff je grafbek dicht.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Die opmerking van Johan kan ook eigenlijk niet hoor. Als hij het werk van die schrijvers niks vindt, dan moet hij het niet publiceren onder de naam van zijn uitgever. Zo simpel is het en op zich heeft die schrijver daar wel gelijk in.
Omdat Johan zoveel zegt als dat die schrijvers er niets van kunnen (sowieso al vreemd als je zelf de uitgever bent en je dan alleen werk publiceert dat je de moeite waard vindt). Dat in combinatie met het feit dat hij tegen die schrijver had gezegd dat hij het boek überhaupt nog niet gelezen had vind ik wel genoeg reden om er iets van te zeggen, al pakte het voor die man wat ongelukkig uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Waarom moet die gast dan door zo'n uitzending dan weer zijn mening geven terwijl Johan een verhaal verteld over de ernstig zieke Hugo Camps? Hou dan ff je grafbek dicht.
Het pakt eigenlijk voor niemand goed uit een discussie met Derksen. Ook al heb je gelijk je verliest het toch wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het feit dat hij tegen die schrijver had gezegd dat hij het boek überhaupt nog niet gelezen had vind ik wel genoeg reden om er iets van te zeggen, al pakte het voor die man wat ongelukkig uit.
Je eerste schooldag? Waar is mama?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Kan iemand Ajacied422 of PizzaGeit even waarschuwen dat dit topic gaat sluiten over 5 posts?
Beetje voorbarig dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Kan iemand Ajacied422 of PizzaGeit even waarschuwen dat dit topic gaat sluiten over 5 posts?
Hele uitzending leek het wel, hij negeerde hem gewoonquote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef tjoptjop het volgende:
haha mooie uitzending, die baardmans die interessant wilde doen (en verkeerd begrepen werd) en even goed op z'n plaats gezet. v. Marwijk die aan het einde de schurft aan Genee kreeg.
Ben die oranjeliedjes wel al weer beu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |