Geen kakkerlakken topic.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Voetbal International #433: 3 Feyenoorders in de top 5
Kijk eens naar topicnr.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee. Die van jou is een flutttquote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Voor Johan is het natuurlijk 10x zo makkelijk. Iedereen lacht toch wel, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat Johan het echt gelezen heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als hij zo loopt te bashen
Ja als zelfs prominente leden van de harde kern dit accepteren. Dit topic dus! Andere graag verwijderen mod.quote:
En dan volhouden dat die eerder wasquote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo fucking sneu, twee topics tegelijk
Had ik tot nu toe met Bert van Oranje nog beste TT.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo fucking sneu, twee topics tegelijk
Inderdaad, al zal Bert van Oranje nooit worden overtroffen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Topshowtje weer
Hopelijk straks nog een nummer van de CD.
Erik nogwat van de KNVBquote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie was die man met die baard? Heeft hij soms verdedigende middenvelder gespeeld? Wat een blaag.
Boulahrouz kan daar prima spelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
ik maak me meer zorgen om de man naast Heitinga dan de linksback positie
Geen idee, wel jammer eigenlijk. Heeft zich prima ontwikkeld in België. Ik had hem centraal liever erbij gezien ipv Bouma.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is Donk eigenlijk niet opgeroepen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Rens-Reith het volgende:
Kan dat kakkerlakken topic gesloten worden. Mods aan het slapen?
Het is wachten op Gijp, hij is nu opvallend stilquote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef tech4u het volgende:
Wanneer worden er eens wat kritieke vragen gesteld aan Bert. Was al bang dat het een kontkruiperige aflevering zou worden
Hier zit ook op te wachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef tech4u het volgende:
Wanneer worden er eens wat kritieke vragen gesteld aan Bert. Was al bang dat het een kontkruiperige aflevering zou worden
Al het kruit vrijdag al verschotenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is wachten op Gijp, hij is nu opvallend stil
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is een veel betere TT.Die andere is een kut tt
u mad bro?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is een veel betere TT.Die andere is een kut tt
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Braafheid in de selectie alleen al voor die briljante kopbal in de WK finale
Gijpie moet weer in actie komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef tech4u het volgende:
Leuk. Normaal hadden we alleen Genee die wilde vallen, nu hebben we er nog een.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
fuckin bitchesss
beetje andere topique sluiten. fuckerzzz
jaja ben er alquote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Rens-Reith het volgende:
Kan dat kakkerlakken topic gesloten worden. Mods aan het slapen?
MOTHAFUCLAAAAAZquote:Op maandag 7 mei 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Leuk. Normaal hadden we alleen Genee die wilde vallen, nu hebben we er nog een.
Zag er dom uit, maar is verklaarbaar en was onbedoeld briljantquote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Braafheid in de selectie alleen al voor die briljante kopbal in de WK finale
Totaal niet verwacht. Hij heeft ook helaas geen cabaret filmpje weten te vinden waar de gast wordt afgezeken.quote:
Ik heb liever Boulharouz in de centrale verdediging dan op de backpositie. Voor die positie komt hij voetballend echt tekort.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..], er moet iemand opbouwen he, oh wacht naast Hetinga kan wel
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BOOEOOOOEEOEOEOEM
I GOTTA A FUCKIN FEELING!!!
THAT NEXT YEAR WE PLAYING FUCKIN EL
zing eens;quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BOOEOOOOEEOEOEOEM
THAT NEXT YEAR WE PLAYING FUCKIN CL!!!
Het is hier altijd hetzelfde, nu valt pas op hoeveel werk ik verricht.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat viel toevallig ook samen met het kleuterspeelkwartier hier
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
BOOEOOOOEEOEOEOEM
THAT NEXT YEAR WE PLAYING FUCKIN CL!!!
eens, er komt geen lachje vanafquote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef J2T het volgende:
Gijpie vond 2 jaar geleden met VI oranje van Marwijk geen uitstraling hebben en maar een saaie man.
Wat een maffia baas hequote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Na 50x plaatsen vandaag blijft hij grappig.
Tsjah die 14-jarige kutkindjesquote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is hier altijd hetzelfde, nu valt pas op hoeveel werk ik verricht.
't zit 'm allemaal in de timing en ik hoop gewoon dat hij opgepikt wordt door de redactie.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Na 50x plaatsen vandaag blijft hij grappig.
Zo goed issie nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zit 'm allemaal in de timing en ik hoop gewoon dat hij opgepikt wordt door de redactie.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
JA HIJ IS GEWOON ECHT WEG DIE SCHRIJVERTOLD YOU SO
![]()
![]()
![]()
![]()
WE'RE FUCKIN GENIUSESquote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude...zeikertje Strootman die op een gay-ass scooter vóór de Kuip staat met 2 vingers opgestoken (Feyenoord werd 2e).quote:
Hij is er gewoon domboquote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
failquote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Ja maar die tekst is een beetje slecht geplaatstquote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...zeikertje Strootman die op een gay-ass scooter vóór de Kuip staat met 2 vingers opgestoken (Feyenoord werd 2e).
Dan jagen we hem persoonlijk Hilversum uit!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij zit er nog. De Barbaardmansjes nogantoe
Vrouwen die bier drinkenquote:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Die baardmans deelt een biertje met die chick naast hem
Oh nee, hoe heet dat dan, wat ik hier zo al doe?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Hij is er nog. Dit is geen journalistiek.
Echt?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HEEY JONGENS NIEMAND HEEFT HET NOG GEZEGD MAAR HIJ ZIT ER NOG HOOR
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze drinkt bier. Ze zal ook wel shag roken en harig zijn. De latente pot
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Kut op met je caps kaaskop.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HEEY JONGENS NIEMAND HEEFT HET NOG GEZEGD MAAR HIJ ZIT ER NOG HOOR
Wie aan Johan komt, komt aan ons!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
He kut...hij zit iig ongeïnteresseerd voor zich uit te staren en ontdekte ook al een grote gaap.
ALS HET NIET VRIJWILLIG IS DAN MAAR GEDWONGEN! OPEN DE AANVAL VI HOOLIGANS!
Lekker toch, dan heb je niet alleen kussentjes, maar zijn ze ook nog warm.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Hey kerel!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
12 miljoen voor John..ze zijn echt de weg kwijt bij Twente, denken dat ze een topclub zijn
En Babel.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
Guus Hiddink stapt in de voetstappen van Van der Wiel.
Rene ook..quote:
Zo is Bertje toch altijd ?quote:
Hij let ook altijd op zijn woorden, dan krijg je dat..quote:
Omdat hij dan minstens zoveel zou moeten verdienen als bij Ajax.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Wrom zou Heerenveen het contract niet willen verlengen
Soort De Boer-gast, beetje intelligent willen overkomen, alleen wordt dat bij De Boer nogal lastig.quote:
idd, daarom nodigen ze amper dit soort personen uitquote:Op maandag 7 mei 2012 21:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij let ook altijd op zijn woorden, dan krijg je dat..
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:19 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja je wilt toch niet als Boskamp eindigen? je weet toch wel hoe Johan er eerst uit zag hé?
Helemaal kort nadat je De Boer gehad hebtquote:Op maandag 7 mei 2012 21:19 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
idd, daarom nodigen ze amper dit soort personen uit
quote:
Davy opende ooit een topic dat Manolev een fantastische aankoop was van PSV.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
En de scouts van PSV die aankomen zetten met Vukovic en Manolev
Salcidoquote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
En de scouts van PSV die aankomen zetten met Vukovic en Manolev
Heeft die haar ook opgegeten dan? De tering die kopquote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen was zijn vrouw toch pas overleden?
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Yes people, thanks to me, the working floor is much more quiet now. But sometimes I get frustrated, and I kick some open doors in."
Hebben jullie die nog nooit gezien dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft die haar ook opgegeten dan? De tering die kop
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10
Die posts in dat topicquote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat over psv he..quote:
Nee, dat was in 1992. Deze foto is van Sport aan Tafel in 1999.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen was zijn vrouw toch pas overleden?
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef Bonobo11 het volgende:
Johan kan snel aankomen(zuipen vreten), maar ook snel afvallen (appel, cola light, cracker tegen het flauwvallen speed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |