Geen kakkerlakken topic.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Voetbal International #433: 3 Feyenoorders in de top 5
Kijk eens naar topicnr.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee. Die van jou is een flutttquote:Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Voor Johan is het natuurlijk 10x zo makkelijk. Iedereen lacht toch wel, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat Johan het echt gelezen heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als hij zo loopt te bashen
Ja als zelfs prominente leden van de harde kern dit accepteren. Dit topic dus! Andere graag verwijderen mod.quote:
En dan volhouden dat die eerder wasquote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo fucking sneu, twee topics tegelijk
Had ik tot nu toe met Bert van Oranje nog beste TT.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo fucking sneu, twee topics tegelijk
Inderdaad, al zal Bert van Oranje nooit worden overtroffen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Topshowtje weer
Hopelijk straks nog een nummer van de CD.
Erik nogwat van de KNVBquote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie was die man met die baard? Heeft hij soms verdedigende middenvelder gespeeld? Wat een blaag.
Boulahrouz kan daar prima spelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
ik maak me meer zorgen om de man naast Heitinga dan de linksback positie
Geen idee, wel jammer eigenlijk. Heeft zich prima ontwikkeld in België. Ik had hem centraal liever erbij gezien ipv Bouma.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is Donk eigenlijk niet opgeroepen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef Rens-Reith het volgende:
Kan dat kakkerlakken topic gesloten worden. Mods aan het slapen?
Het is wachten op Gijp, hij is nu opvallend stilquote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef tech4u het volgende:
Wanneer worden er eens wat kritieke vragen gesteld aan Bert. Was al bang dat het een kontkruiperige aflevering zou worden
Hier zit ook op te wachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef tech4u het volgende:
Wanneer worden er eens wat kritieke vragen gesteld aan Bert. Was al bang dat het een kontkruiperige aflevering zou worden
Al het kruit vrijdag al verschotenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is wachten op Gijp, hij is nu opvallend stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |