Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die meiden leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef kree het volgende:
ghehehe ik heb het gesprekje weer op gang geholpen.
Tip: vragen naar dingen die je weet van die meiden waarvan jij weer weet dat hun er een hoop vanaf weten.
en nu normaal nederlands?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef kree het volgende:
ghehehe ik heb het gesprekje weer op gang geholpen.
Tip: vragen naar dingen die je weet van die meiden waarvan jij weer weet dat hun er een hoop vanaf weten.
scherp!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die meiden leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die mensen leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.
Je mag ook lopen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit morgen in een stoere grafbak trouwens
Vragen naar dingen waarvan je weet dat de ander er graag over praat.quote:
Nee, ze waren tof, niet leuk.quote:
Ohnee dat was de audi van onze buurman hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag ook lopen hoor
[..]
Vragen naar dingen waarvan je weet dat de ander er graag over praat.
Oh dat deed ik dus altijd verkeerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die meiden leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.
Hangt van de meid af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
ja sommige mensen vinden t leuk om te praten over dingen waar ze zich aan ergerenquote:
Lease een Labrador, het klinkt nu al geschikt om hier commercieel gewin uit te halen.quote:
Hoezo datquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Het gaat niet om praten met vrouwen. Ik ken zelfs iemand die een vrouw zonder dat hij haar kende binnen een minuut kon gaan vingeren.
/firefly
jij bent goed!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gewoon met cash betaald.... Je weet zelluf
Ja het was een rare zin iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou na de vertaling welMaar ik had even van huh?
LeLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lease een Labrador, het klinkt nu al geschikt om hier commercieel gewin uit te halen.
Vreemde vrouwen vingeren kan altijd en overal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Het gaat niet om praten met vrouwen. Ik ken zelfs iemand die een vrouw zonder dat hij haar kende binnen een minuut kon gaan vingeren.
/firefly
Ben jij een beetje goed in luisteren dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het was een rare zin idd
Maar hij klopt wel opzich.
Alsof ik te koop of verhandelbaar benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
weet ik tMoest toch wat
Andere optie was, gratiesj labrador uit achterhoek
Tsja als ik zeg dat jij te duur bent dan wordt je weer boos omdat dat overtrokken isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alsof ik te koop of verhandelbaar ben
Gewoon lekker gaan slapen, het is nu letterlijk de hoogste tijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga slapen... Wil eigenlijk nog 1 aflevering kijken
of ze is erg eenzaamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
Owh aanbod om mee te gaan naar soldaat van oranje musical
Ghehehe doe ik toch nog iets goed blijkbaar
Kree heeft een date, kree heeft een datequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
OMG ZE VROEG HEM MEE OMGquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
eensch hoogste haha goed bedacht gozertquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan slapen, het is nu letterlijk de hoogste tijd.
Ja best moe eigenlijk... Maar zo verslavendquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan slapen, het is nu letterlijk de hoogste tijd.
35 bioklok die rinkeltquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ze is erg eenzaam(aaaahw nee gemeen grapje ghehehe)
No shit.quote:
En wanneer gaan jullie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
Nee is met een groepje, dus geen date setting, maar wel heel gezellig denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree heeft een date, kree heeft een date
Ik ook, dat wil ik ook kunnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de tactiek van kree
over onzin praten waar alleen ja/nee/ok opgezegd kan worden werkt duidelijk goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de tactiek van kree
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is met een groepje, dus geen date setting, maar wel heel gezellig denk ik
m-f-n?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit mijn perspectief, en al dat ik kan zeggen is, hoe danquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over onzin praten waar alleen ja/nee/ok opgezegd kan worden werkt duidelijk goed!
Ik had laast het volgende gesprek met een studiegenoot. Hij zei dat hij die middag naar de film zou gaan met een meisje, dus ik vroeg:quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
31 mei is het plan.quote:
Die is toch geen 35 musical meisjequote:
Goed gesprekquote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had laast het volgende gesprek met een studiegenoot. Hij zei dat hij die middag naar de film zou gaan met een meisje, dus ik vroeg:
"Heb je een date?"
-"Nee."
"Hoezo niet?"
-"Ik ben homo."
"Ok."
*verder werken
Wombats zijn leuk, black keys nietquote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
"De Black Keys altijd [ afbeelding ] "
Dit is een black key.
[ afbeelding ]
GRAPPIG JOH
quote:
Dat duurt nog effequote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
31 mei is het plan.
Maaaar ik zou met familie gaan eigenlijk, maar dat plannen lukt maar niet, nu aanbod om met haar + groepje ook van die musical, mee te gaan.
Denk dat ik dat maar doe dan
Ik zou ook niet weg kunnen gaan bij chuck en natequote:
wie die homo?quote:
Een groepje, dat is altijd zo'n automatic cockblock.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
31 mei is het plan.
Maaaar ik zou met familie gaan eigenlijk, maar dat plannen lukt maar niet, nu aanbod om met haar + groepje ook van die musical, mee te gaan.
Denk dat ik dat maar doe dan
Is goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kom morgen om 3 uur naar het schoolplein, als je durft.
Zorgen dat die andere ook dates hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een groepje, dat is altijd zo'n automatic cockblock.
en morgen niet te lang op bed dan... savonds een vrouw, sochtends absentquote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, nou, vooruit.
Maar alleen deze ene keer hoor!
of je doet heel subtiel iedereen met 1 been aan elkaar vastbinden... jij uiteraard aan je eigen date en de rest willekeurig....quote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zorgen dat die andere ook dates hebben
Ik ben er nog niet uit wie ik leuk vindquote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weg kunnen gaan bij chuck en nate
Vooral chuck niet
Alleen in seizoen 1 wel denk ik
Ik lig inmiddels in bedquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan morgen relatief gezien uitslapen, wordt toch pas om half 12 opgehaald
's Avonds een vent, 's morgens... lekker uitslapenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en morgen niet te lang op bed dan... savonds een vrouw, sochtends absent
Goed planquote:Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of je doet heel subtiel iedereen met 1 been aan elkaar vastbinden... jij uiteraard aan je eigen date en de rest willekeurig....
fotos ik oordeel!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wie ik leuk vind
Ik neig ook naar chuck... Hoewel Dan ook wel leuk is soms
Een groepje is nooit goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zorgen dat die andere ook dates hebben
Dat maakt niet uit, ze wil maandag kaarten bestellen.quote:
Okquote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, nou, vooruit.
Maar alleen deze ene keer hoor!
Kutkloon is een chicken.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
O, ik kijk net in mijn agenda en zie dat ik dan helemaal niet kan. Mijn excuses.
Gaat niet om dat ik wil neuken gelijk. Ook met een groepje kan het juist makkelijker zijn om met elkaar te praten en het valt ook niet stil omdat er andere mensen bij zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een groepje, dat is altijd zo'n automatic cockblock.
Wat een slechte grap.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutkloon is een chicken.
Dit is een chicken:
[ afbeelding ]
Ik neig echt naar chuckquote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wie ik leuk vind
Ik neig ook naar chuck... Hoewel Dan ook wel leuk is soms
Ik had het ook niet over neuken mijn vriend.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat niet om dat ik wil neuken gelijk. Ook met een groepje kan het juist makkelijker zijn om met elkaar te praten en het valt ook niet stil omdat er andere mensen bij zijn.
Maar... als er dan één poepen moet?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of je doet heel subtiel iedereen met 1 been aan elkaar vastbinden... jij uiteraard aan je eigen date en de rest willekeurig....
Of gewoon naast haar gaan zitten en dan ....quote:Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
So truequote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Een groepje is nooit goed.
Er zijn meestal bij mij twee scenario's.
Een stel en nog wat vrienden.
Awkward moments als die twee met elkaar bezig zijn. Gelukkig kan je nog praten met elkaar.
Een stel en nog een meisje.
Je staat er extreem ongemakkelijk bij met zijn tweeën als dat stelletje klef doet.
moeten je dus alle meisjes aan elkaar binden, want die poepen nooit tochquote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar... als er dan één poepen moet?
Hah, je trapte in mijn vermommingquote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutkloon is een chicken.
Dit is een chicken:
[ afbeelding ]
Ach elkaar beter leren kennen in een gezellige omgeving kan ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over neuken mijn vriend.
Mmm dat vind ik eigenlijk nog best lastig leuk te praten met meisjesquote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ze wil maandag kaarten bestellen.
Haha ik ga gewoon mee.
En over tactiek want daar wordt nu naar gevraagd.
Die heb ik niet, denk er niet over na, probeer gewoon leuk te praten (of chatten).
En blijkbaar werkt het toch wel.
Alleen in dit topic niet soms, waarom niet?
Ik weet het wel, het is vaak van ik wil gelijk hebben. (ben ik ook schuldig aan trouwens)
Maargoed ik heb een semi-date nutoch leuk
Vandaag zat er een grietje dat minstens zo enigmatisch uit haar ogen keek.quote:
Met mannen is dat wel makkelijk, je loopt gewoon 10 meter verder en gaat lullen over voetbal.quote:
Ik zie die gozers al met z'n tweeën naast elkaar op één pot in zo'n toch al te krap pleehokkie zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeten je dus alle meisjes aan elkaar binden, want die poepen nooit toch(Ca en ik zijn vast genetisch mislukt)
Nu ben ik benieuwd, ga heel de week kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik neig echt naar chuckMaar ik heb alle seizoenen al gezien
Wacht maar meisje, you're in for a treat
dn moet hij maar staand, bij de urinoirsquote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie die gozers al met z'n tweeën naast elkaar op één pot in zo'n toch al te krap pleehokkie zitten![]()
Inderdaad 1 date te gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ach elkaar beter leren kennen in een gezellige omgeving kan ook.
Ik hoef niet gelijk om haar nek te hangen.
Rustig aan allemaal
Ik ben daar anders in, oppervlakkig contact met vrouwen heb ik genoeg. Ik heb liever redelijk snel een nee of een ja. Of een ik ben lesbisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ach elkaar beter leren kennen in een gezellige omgeving kan ook.
Ik hoef niet gelijk om haar nek te hangen.
Rustig aan allemaal
Wel makkelijk inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mannen is dat wel makkelijk, je loopt gewoon 10 meter verder en gaat lullen over voetbal.
Amen.
Poepen he?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dn moet hij maar staand, bij de urinoirs
dan nate.... die wenkbrauwenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
Nate wow hier issie wel
[ afbeelding ]
Is het niet en zeker niet via internet.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik eigenlijk nog best lastig leuk te praten met meisjes
Dat gaat niet goedkomen hoor in een urinoirquote:
Ieuwquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] in het laatste seizoen is ie echt lelijk
Zij stond daar ook echt met een blik van "hmmm zal ik wat zeggen?"quote:
je hebt serieus een stappenplan...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet en zeker niet via internet.
Stap 1 probeer wat te weten te komen over wat ze doet hobby's etc.
(ondertussen vertel je over jezelf natuurlijk)
Stap 2 Je hebt info over haar inmiddels, nou genoeg vragen die je kunt bedenken, over werk hobbys etc.
Stap 3 Ze zal wel vragen naar dingen over jezelf.. Ok lekker antwoord op geven.
Stap 4 het gesprekje gaat vanzelf.
Nouja einde advies, dit werkt altijd en met iedereen (behalve MFN of SH)
Hahahaha
Grapje hoor, probeer het een keer.
Volgende meisje ga ik dat proberenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet en zeker niet via internet.
Stap 1 probeer wat te weten te komen over wat ze doet hobby's etc.
(ondertussen vertel je over jezelf natuurlijk)
Stap 2 Je hebt info over haar inmiddels, nou genoeg vragen die je kunt bedenken, over werk hobbys etc.
Stap 3 Ze zal wel vragen naar dingen over jezelf.. Ok lekker antwoord op geven.
Stap 4 het gesprekje gaat vanzelf.
Nouja einde advies, dit werkt altijd en met iedereen (behalve MFN of SH)
Hahahaha
Grapje hoor, probeer het een keer.
Dit is een serie waarin ze nog jong zijn, wat verwacht je danquote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Echte mannen worden in dit topic niet gepost zie ik.
tis mij ook net iets te glad hoor... maar post jij eens een foto van een echte man dan...!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Echte mannen worden in dit topic niet gepost zie ik.
donkere wenkbrauwen en een stoppelbAard !!! luv it!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] die is gewoonniets aan te doen
Post geen foto's op fok.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis mij ook net iets te glad hoor... maar post jij eens een foto van een echte man dan...!
Neeeeequote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt serieus een stappenplan...![]()
weet niet of ik t geniaal of een beetje eng vind hahaha
sorry misbverstand... maar zou jou niet onder "echte man"schalen als ik zo je reacties leesquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] die is gewoonniets aan te doen
ghehequote:
Het ging om foto's... heh.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry misbverstand... maar zou jou niet onder "echte man"schalen als ik zo je reacties lees
De username helpt ook niet echt hequote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry misbverstand... maar zou jou niet onder "echte man"schalen als ik zo je reacties lees
Wie weet is er achter die man wel een bosquote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe
edit: houthakken in een weiland... heus
Ian in Vampire diariesquote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Jeffrey dean Morgen, Gerard Butler, Jensen Ackles, Matthew Davis, Ian Somerhaulder, mmmm
Ja denk ik wel, het is simpel, maar voor het eerste contact handig.quote:
hm.. sommige fotos idd leuk, maar op andere is t net een junie (heel mager en veel te lange kin)quote:
vind t niets, die kin.. wordt dr beetje bang vanquote:
Ik volg het wel maar ik sta er gewoon niet bij stil.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk ik wel, het is simpel, maar voor het eerste contact handig.
En dat is zowel op internet als in het echt.
Die ogenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t niets, die kin.. wordt dr beetje bang van
Je pikt er wel de slechtste foto's uit is het niet.quote:
In de serie is ie zoooquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t niets, die kin.. wordt dr beetje bang van
Nee das dezequote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je pikt er wel de slechtste foto's uit is het niet.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
De dames hebben weer hun sopuurtje zo te zien.
Je moet er ook niet teveel over denken, doe ik ook niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik volg het wel maar ik sta er gewoon niet bij stil.
Helemaal bijquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In de serie is ie zooo
Wie kijkt er nog meer vampire diaries, c_a hoe ver ben jij daar mee?
hm... wil binnenkort die dvds wel lenen hahaquote:
De 9 oclock shaddow die ik ook rockquote:Op zondag 6 mei 2012 00:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee das dezehttp://images2.fanpop.com(...)8966119-1024-768.jpg
Ik haat deze zin maar toch "het gaat gewoon vanzelf"quote:Op zondag 6 mei 2012 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet er ook niet teveel over denken, doe ik ook niet.
Niet het stap voor stap afgaan, het is een richtlijn die je een beetje in je achterhoofd kunt houden.
Zeg niet dat je het stap voor stap moet afkruisen etc.
Het kan namelijk ook heel anders gaan, daar moet je op inspelen dan.
Maargoed neem maar niet te veel van me aan, want ik heb ook nog maar 1 vriendinnetje gehad natuurlijk
Maar dit werkt zie ik nu gewoon.
Welkom, vertel maarquote:
Ik heb alleen blu-rayquote:Op zondag 6 mei 2012 00:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... wil binnenkort die dvds wel lenen haha
Ik heb niet echt verhaal of iets waar ik mee zit.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Welkom, vertel maar
Wat is jou verhaal en waar zit je mee etc;)
Okquote:Op zondag 6 mei 2012 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb niet echt verhaal of iets waar ik mee zit.
Ik wou alleen zeggen dat het me opviel dat sinds ik mijn kop heel kort heb laten tondeuzen, de aanspraak veel makkelijker gaat.
nu al van je standpunt geweken... je postte toch geen fotosquote:
Welterustenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:29 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga honden uitlaten enproberen te slapen, wekker gaat vroeg
have fun...!! jammer jemmaer net nu t over leuke mannen gaat
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is ook een gifje waar hij aan het dansen is
Kan ik nergens vinden
Ik geef hem af en toe wat hossel tips, ik moet toch een beetje op die jongen passen tochquote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ok
"Heloef is mijn zoon"
daar nog wat over te vertellen?
Niet van mezelf...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu al van je standpunt geweken... je postte toch geen fotos
Hij is mijn FOK! vader.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ok
"Heloef is mijn zoon"
daar nog wat over te vertellen?
Ok dan, en jij?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geef hem af en toe wat hossel tips, ik moet toch een beetje op die jongen passen toch
again: stoppelbaardjesquote:
Nee, helaas niet. Ik ben niet zo'n relatie man.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ok dan, en jij?
Je zit gebakken met relaties of weet ik veel wat?
Leeftijd?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben niet zo'n relatie man.
Ik wil het wel, maar nog even wachten tot school voorbij is volgend jaar zomer. Dan wil ik wel serieuze relatie hebben.
Vragen mag altijd ! Niets mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijd?
Relaties gehad?
Hehe beetje vragen maargoed, maakt niet uit heb ik een beetje beeld van je.
idd... was nog steeds iderweg om af te sluiten... maar tis buiten koud... brr en stiekem toch al wel beetje aan t dommelen... lang leve slaapmeds! alleen opstaan is nu zo rot ghehequote:
Gaat ie lekker ?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd... was nog steeds iderweg om af te sluiten... maar tis buiten koud... brr en stiekem toch al wel beetje aan t dommelen... lang leve slaapmeds! alleen opstaan is nu zo rot ghehe
ja t gaat heerlijk zelfs haha,... spiertjes lekker ontspannen, warm onder dekentje...quote:
Ideale moment voor massage. Bij deze heb je gratis coupon van mij voor één gratis massage!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja t gaat heerlijk zelfs haha,... spiertjes lekker ontspannen, warm onder dekentje...
Best netjes en nu?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vragen mag altijd ! Niets mis mee.
Ben 25, heb 3 "vaste" relaties gehad
1e keer 3 jaar
2e keer 4 jaar
3e keer 1 jaar
coupons zijn altijd gratisquote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ideale moment voor massage. Bij deze heb je gratis coupon van mij voor één gratis massage!
Single, omdat school en stage veel aandacht vraagt.quote:
stinkertquote:
Ghehe ok, nouja ik ben niet van de extra dingetjes maargoed.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Single, omdat school en stage veel aandacht vraagt.
Gelukkig wel wat "vriendinnen met wat extra". Puur voor de fun.
truste CA ik hijs me ook van de bank 9en moeten van de week ff roddelenquote:
Uiteraard. Daar word ik warm van.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stinkert![]()
je houdt vooral van overbodig dingen dubbel venoemenden pleonasme's ..?
Ik zoek nooit, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Als je naar iets specifieks zoekt heb je oogkleppen op voor alles om je heen behalve je doel.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe ok, nouja ik ben niet van de extra dingetjes maargoed.
Ieder zn ding.
Zoek je nog naar iets vasters?
Soms is roddelen leukquote:Op zondag 6 mei 2012 00:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
truste CA ik hijs me ook van de bank 9en moeten van de week ff roddelen)
WEJO DEZE MAN HIJ IS FUCKING YODA ZO WIJSquote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek nooit, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Als je naar iets specifieks zoekt heb je oogkleppen op voor alles om je heen behalve je doel.
Volg eerst maar eens het stappen plan van je oompje kreequote:
oompje kree, klinkt engquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
Volg eerst maar eens het stappen plan van je oompje kree
ghehehe
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon relax in het leven staan, en doe wat je graag wilt.
Ga je bijna weer terug denken aan 15 +quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gegluurd en ik kom tot de conclusie dat je een aantrekkelijke jongedame bent.
dat zie ik graagquote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben recht-toe-recht-aan
Ik weet niet wat er te vertellen valt, wat wil je wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt goed uit.
Vertel eens wat over jezelf
Hoe zou je je eigen karakter verwoorden ?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er te vertellen valt, wat wil je weten
Nog steeds zoekendequote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe zou je je eigen karakter verwoorden ?
Daar is niets mis mee. Weten dat je zoekend bent is een goed teken.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog steeds zoekende
Ik ben vrij direct in zeggen wat ik denk, behulpzaam en lief, maar nog erg zoekende tussen te lief en een grens trekken voor mijzelf
ja ben ook blij dat ik daar op mijn 24e achter ben en niet op mijn 44equote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Weten dat je zoekend bent is een goed teken.
Absoluut, dat is heel goedquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ben ook blij dat ik daar op mijn 24e achter ben en niet op mijn 44e
Heel in t kort de eerste 22 jaar altijd aan andermans verwachtingen moeten voldoen en nu besloten dat ik daar mee stop, maar ondertussen kwijt wat ik van mijzelf verwachtquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut, dat is heel goed
Hoe kom je er bij dat je zoekend ben dan ?
Mindere ervaringen mee gemaakt ofzo ?
Diep diep!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel in t kort de eerste 22 jaar altijd aan andermans verwachtingen moeten voldoen en nu besloten dat ik daar mee stop, maar ondertussen kwijt wat ik van mijzelf verwacht
Dat is ook goed. Maar als je geen ander referentiekader hebt, door ouders bijv. gaat dat wat lastiger. Maar ik kom er welquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Diep diep!
Mijn levensdraad is dat ik leef zoals ik het zelf wil. Ik geef echt niets om wat mensen "verwachten". Dat straal ik ook wel uit, dus stel mensen daar nooit mee teleur, omdat ze dit door hebben als ze me leren kennen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook goed. Maar als je geen ander referentiekader hebt, door ouders bijv. gaat dat wat lastiger. Maar ik kom er wel
Te beginnen door maar eens te gaan slapen
Welterusten allen!
En die is al op inmiddels?quote:
Haha ja proostquote:
Het helpt niet echt, haha iedereen is weg of dood.quote:
Nee dat nummer zal ook niet echt helpenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Het helpt niet echt, haha iedereen is weg of dood.
Nouja ga ik er ook maar een eind aan breien denk.
saaiste avond ever hier volgens mij, normaal komt het na 1 uur wel op gang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee dat nummer zal ook niet echt helpen
Je bedoelt man?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
OKé levendiger dan ?
Vertel eens wat over de ideale vrouw!
Maar voor de goede orde, je bent een homosexuele man of ben je een heterosexuele vrouw ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik je dat moet uit gaan leggen![]()
Oost-Europees is de minimale eis
Homo, maar ben wel een beetje anders als de meeste homo'squote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar voor de goede orde, je bent een homosexuele man of ben je een heterosexuele vrouw ?
Hoe anders? Wat moet ik me er bij voorstellen ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Homo, maar ben wel een beetje anders als de meeste homo's
Mijn interesses liggen nogal anders mag je stellen, en dat vinden de meeste andere flikkers niet zo leuk. Schelden met flikker bijvoorbeeld heb ik geen moeite mee las ik dat krijg te horen. Vecht graag als het nodig is.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe anders? Wat moet ik me er bij voorstellen ?
Interessant, eigenlijk ben je dus een gewone normale man, alleen val je op mannen. Niets mis mee, zo zouden meer homo's moeten zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn interesses liggen nogal anders mag je stellen, en dat vinden de meeste andere flikkers niet zo leuk. Schelden met flikker bijvoorbeeld heb ik geen moeite mee las ik dat krijg te horen. Vecht graag als het nodig is.
Kleding boeit me niks net als de starbucks en al die troep...
Slaap lekker en niet te veel fappen ondertussen..quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef kree het volgende:
gezellig 1-2' tje hier
Lol
het is gewoon dood.
Ik ga ook maar slapen truste iedereen die nog wakker is dan.
Heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Slaap lekker en niet te veel fappen ondertussen..
Slaapze man!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er de kracht niet meer voor.
Maar tot morgen en slaapse wanneer dat ook mag zijn
Ik ben wel heel zorgzaam en verzamel dan wel weer poppen maar waar ik me heel erg aan kan ergeren is het stemmetje dat de meeste homo's hebben. Echt als ik zo eerlijk mag zijn dan wil ik gewoon een paar meppen gaan verkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Interessant, eigenlijk ben je dus een gewone normale man, alleen val je op mannen. Niets mis mee, zo zouden meer homo's moeten zijn in mijn ogen.
Ik heb het niet zo op nichten, echt van die aanstellerij enzo
Niets mis mee. Gewoon recht toe recht aan. Dat zijn goede karaktereigenschappen!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben overigens meestal te grof te lomp voor de meesten
Is ook zo maar ja... Genoeg vrouwen die me willen maar homomannen nou neequote:Op zondag 6 mei 2012 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee. Gewoon recht toe recht aan. Dat zijn goede karaktereigenschappen!
Oja dat is een formule voor succesquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon relax in het leven staan, en doe wat je graag wilt.
Nou vertel ik ben nog net wakker.quote:
geen sjansquote:Op zondag 6 mei 2012 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertel ik ben nog net wakker.
Hoe ging het in de kroeg?
neej toch, waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
geen sjans ze vonden me een kneus
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tjaquote:Op zondag 6 mei 2012 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nooit opgeven. Blauwtje lopen leert je ietsLeren van de fout en door gaan
ben je dominee ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef kree het volgende:
hehe ik zie de klok tikken 3 uur slaap nog als ik 4 uur ga liggen.
Oepssss en dan morgen weer voor een volle kerk staan met 500 man
Ik zal er wel niet al te best uit zien.
Waardoor komt dat dan denk je zelf?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tja
Nee speel in een bandje voor die kerk dus 8:15 spullen neerzetten alweer.quote:
ik ben onaantrekkelijk,yes i said itquote:Op zondag 6 mei 2012 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan denk je zelf?
Ik ga dit morgen lezen hoor anders ben ik echt helemaal naar de klote.
Dat is toch niets bijzonders ? Als ik dronken ben gaat het ook lastiger dan normaal. Vind de gulden middenweg met drank en moedquote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tja
waarom? je kunt toch leuk praten?quote:
nogal,een (mooie) vrouw trekt mannen aan als ik initiatief toon en het werkt niet,ligt dat dus duidelijk aan mij.Aangezien bezopen mannen nog makkelijker zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch niets bijzonders ? Als ik dronken ben gaat het ook lastiger dan normaal. Vind de gulden middenweg met drank en moed
ugh kree verslaat me,ik faal als vrouwquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
waarom? je kunt toch leuk praten?
Geen idee hoe je eruit ziet maar het zal best meevallen.
Ik ben ook niet moeders mooiste maar heb wel een semi-date nu
Zo zwart wit is het nietquote:Op zondag 6 mei 2012 03:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nogal,een (mooie) vrouw trekt mannen aan als ik initiatief toon en het werkt niet,ligt dat dus duidelijk aan mij.Aangezien bezopen mannen nog makkelijker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |