Burn bartjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Hoewel.. Maakt mij niets uit, want ik doe er toch niks mee
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar niet 1 waar je meiden bij kan vinden.
Of althans ik niet denk
Behalve snarf dan
sorry wilde dg beetje pesten, ben weer normaal.... zen enzoquote:
Ik hoop het voor je. Volgens de benzin theorie heb jij in ieder geval 3 goede kanten danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed gelukkig voor een ander dan
Ja, ik zat wel op een andere plek helaas.quote:
En die kanten zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Volgens de benzin theorie heb jij in ieder geval 3 goede kanten danDat moet genoeg zijn
What goes in must come out hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar ik blijf gewoon zitten, niet persen hoor... En dan komt het vanzelf
Ja al die mannen die zitten op te scheppen over de grote van de piemol. Maar eigenlijk willen de meeste vrouwen helemaal niet zo grote piemol...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed gelukkig voor een ander dan
Getrouwde vrouw, kom op, als dan denkt überhaupt een kans te maken doe je het echt jezelf aan hoorquote:
Neeehhh, hij weet dat ik bezet benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Burn bartje
[..]
Daar heb je een punt
Maar dan zit je, met je gemiddelde pener, in die grot te pielen en hoor je een echo als je klaarkomt (als er uberhaupt al wrijving is) omdat een van de vorige bezoekers even wat extra ruimte heeft gemaakt met zijn olifantenslurf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja al die mannen die zitten op te scheppen over de grote van de piemol. Maar eigenlijk willen de meeste vrouwen helemaal niet zo grote piemol...
Denk ik dan
snarf is singlequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Getrouwde vrouw, kom op, als dan denkt überhaupt een kans te maken doe je het echt jezelf aan hoor
En die derde dan?quote:
Je bent op de chat hopelijk boeiender dan je hier laat overkomen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef kree het volgende:
Owh mn facebook gesprekje is een beetje dood nu.
Nouja wacht het maar even af, heb geen zin om steeds te blijven vragen.
Niet dat die andere meiden niet gezellig waren.quote:
Als je nu gaat slapen, dan heb je ook weer een paar minuten meer slaap..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
oef 7.15 de wekker ipv 7.30... scheelt weer n kwartier slaap....
Ligt eraan hoe snel je bent met wassen en opstaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
oef 7.15 de wekker ipv 7.30... scheelt weer n kwartier slaap....
Daarom. Ik kom niks tekort (phun intended) en evengoed ook niks extreemsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja al die mannen die zitten op te scheppen over de grote van de piemol. Maar eigenlijk willen de meeste vrouwen helemaal niet zo grote piemol...
Denk ik dan
je 20cm...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
snarf is single
[..]
En die derde dan?
Nog gehosseld dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
Niet dat die andere meiden niet gezellig waren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan zit je, met je gemiddelde pener, in die grot te pielen en hoor je een echo als je klaarkomt (als er uberhaupt al wrijving is) omdat een van de vorige bezoekers even wat extra ruimte heeft gemaakt met zijn olifantenslurf.
Ik heb ook nog een tongquote:
Jawel, omdat ik over gemeenschappelijke onderwerpen praat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je bent op de chat hopelijk boeiender dan je hier laat overkomen?
Oprechte vraag
mja steeds sneller dus anders nog een kwartier eerder op....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je bent met wassen en opstaan?
Helicopteren in een tunnel is ook een ervaring.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan zit je, met je gemiddelde pener, in die grot te pielen en hoor je een echo als je klaarkomt (als er uberhaupt al wrijving is) omdat een van de vorige bezoekers even wat extra ruimte heeft gemaakt met zijn olifantenslurf.
tja... om je 3 kanten te moeten houden, zul je toch echt 1 hand moeten afstaan dcenk ik...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer weg bij mijn vent. Krijg al 2 keer een glas drinken gebracht
Van de boodschappen die je zelf hebt gehaald. Jij bent cheap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer weg bij mijn vent. Krijg al 2 keer een glas drinken gebracht
Weltrusten dan straksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja steeds sneller dus anders nog een kwartier eerder op....
nog niet moe, ff pilletjes innemen en dan zal ik over half uurtje wel beginnen te dommelen...
Het is een dichterlijke overdrijving.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]gemiddeld heb ik liever dan mega groot hoor.
Echodoe niet zo gek
Dan heb ik 4 goeie kantenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... om je 3 kanten te moeten houden, zul je toch echt 1 hand moeten afstaan dcenk ik...
aaaaaahw een vriend die daadwerkelijk drinken komt brengen, waar vind je die tegenwoordig nogquote:
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Van de boodschappen die je zelf hebt gehaald. Jij bent cheap.
Kwestie van opvoeden. Mannen zijn net hondjes kwestie van goed africhtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaaahw een vriend die daadwerkelijk drinken komt brengen, waar vind je die tegenwoordig nog
Jij wou geen achterhoekerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaaahw een vriend die daadwerkelijk drinken komt brengen, waar vind je die tegenwoordig nog
En zo snel rekt dat allemaal niet uit hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een dichterlijke overdrijving.
Maar goed, ik ga slapen denk ik.
Ik hoor dat mijn buurman net een meisje mee naar binnen neemt. Good for him.
Sommige mannen zijn niet op te voeden helaasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeden. Mannen zijn net hondjes kwestie van goed africhten
Dat is wel jammer terug naar het asiel met zulke mannen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn niet op te voeden helaas
Point taken. Alleen die is al bezetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die vind je ook in de randstad hoor
mn oudste kan deuren voor me open en dicht maken op commando.... zooo handig als ik tassen boodschappe draag hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Het is ineens heel duidelijk waarom ze een labrador wil.
Apport!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |