Dit is een serie waarin ze nog jong zijn, wat verwacht je danquote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Echte mannen worden in dit topic niet gepost zie ik.
tis mij ook net iets te glad hoor... maar post jij eens een foto van een echte man dan...!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Echte mannen worden in dit topic niet gepost zie ik.
donkere wenkbrauwen en een stoppelbAard !!! luv it!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] die is gewoonniets aan te doen
Post geen foto's op fok.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis mij ook net iets te glad hoor... maar post jij eens een foto van een echte man dan...!
Neeeeequote:Op zondag 6 mei 2012 00:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt serieus een stappenplan...![]()
weet niet of ik t geniaal of een beetje eng vind hahaha
sorry misbverstand... maar zou jou niet onder "echte man"schalen als ik zo je reacties leesquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] die is gewoonniets aan te doen
ghehequote:
Het ging om foto's... heh.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry misbverstand... maar zou jou niet onder "echte man"schalen als ik zo je reacties lees
De username helpt ook niet echt hequote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry misbverstand... maar zou jou niet onder "echte man"schalen als ik zo je reacties lees
Wie weet is er achter die man wel een bosquote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe
edit: houthakken in een weiland... heus
Ian in Vampire diariesquote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Jeffrey dean Morgen, Gerard Butler, Jensen Ackles, Matthew Davis, Ian Somerhaulder, mmmm
Ja denk ik wel, het is simpel, maar voor het eerste contact handig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |