Vandaag zat er een grietje dat minstens zo enigmatisch uit haar ogen keek.quote:
Met mannen is dat wel makkelijk, je loopt gewoon 10 meter verder en gaat lullen over voetbal.quote:
Ik zie die gozers al met z'n tweeën naast elkaar op één pot in zo'n toch al te krap pleehokkie zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeten je dus alle meisjes aan elkaar binden, want die poepen nooit toch(Ca en ik zijn vast genetisch mislukt)
Nu ben ik benieuwd, ga heel de week kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik neig echt naar chuckMaar ik heb alle seizoenen al gezien
Wacht maar meisje, you're in for a treat
dn moet hij maar staand, bij de urinoirsquote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie die gozers al met z'n tweeën naast elkaar op één pot in zo'n toch al te krap pleehokkie zitten![]()
Inderdaad 1 date te gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ach elkaar beter leren kennen in een gezellige omgeving kan ook.
Ik hoef niet gelijk om haar nek te hangen.
Rustig aan allemaal
Ik ben daar anders in, oppervlakkig contact met vrouwen heb ik genoeg. Ik heb liever redelijk snel een nee of een ja. Of een ik ben lesbisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ach elkaar beter leren kennen in een gezellige omgeving kan ook.
Ik hoef niet gelijk om haar nek te hangen.
Rustig aan allemaal
Wel makkelijk inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mannen is dat wel makkelijk, je loopt gewoon 10 meter verder en gaat lullen over voetbal.
Amen.
Poepen he?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dn moet hij maar staand, bij de urinoirs
dan nate.... die wenkbrauwenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
Nate wow hier issie wel
[ afbeelding ]
Is het niet en zeker niet via internet.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm dat vind ik eigenlijk nog best lastig leuk te praten met meisjes
Dat gaat niet goedkomen hoor in een urinoirquote:
Ieuwquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] in het laatste seizoen is ie echt lelijk
Zij stond daar ook echt met een blik van "hmmm zal ik wat zeggen?"quote:
je hebt serieus een stappenplan...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet en zeker niet via internet.
Stap 1 probeer wat te weten te komen over wat ze doet hobby's etc.
(ondertussen vertel je over jezelf natuurlijk)
Stap 2 Je hebt info over haar inmiddels, nou genoeg vragen die je kunt bedenken, over werk hobbys etc.
Stap 3 Ze zal wel vragen naar dingen over jezelf.. Ok lekker antwoord op geven.
Stap 4 het gesprekje gaat vanzelf.
Nouja einde advies, dit werkt altijd en met iedereen (behalve MFN of SH)
Hahahaha
Grapje hoor, probeer het een keer.
Volgende meisje ga ik dat proberenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet en zeker niet via internet.
Stap 1 probeer wat te weten te komen over wat ze doet hobby's etc.
(ondertussen vertel je over jezelf natuurlijk)
Stap 2 Je hebt info over haar inmiddels, nou genoeg vragen die je kunt bedenken, over werk hobbys etc.
Stap 3 Ze zal wel vragen naar dingen over jezelf.. Ok lekker antwoord op geven.
Stap 4 het gesprekje gaat vanzelf.
Nouja einde advies, dit werkt altijd en met iedereen (behalve MFN of SH)
Hahahaha
Grapje hoor, probeer het een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |