Ik ben wel heel zorgzaam en verzamel dan wel weer poppen maar waar ik me heel erg aan kan ergeren is het stemmetje dat de meeste homo's hebben. Echt als ik zo eerlijk mag zijn dan wil ik gewoon een paar meppen gaan verkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Interessant, eigenlijk ben je dus een gewone normale man, alleen val je op mannen. Niets mis mee, zo zouden meer homo's moeten zijn in mijn ogen.
Ik heb het niet zo op nichten, echt van die aanstellerij enzo
Niets mis mee. Gewoon recht toe recht aan. Dat zijn goede karaktereigenschappen!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben overigens meestal te grof te lomp voor de meesten
Is ook zo maar ja... Genoeg vrouwen die me willen maar homomannen nou neequote:Op zondag 6 mei 2012 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee. Gewoon recht toe recht aan. Dat zijn goede karaktereigenschappen!
Oja dat is een formule voor succesquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon relax in het leven staan, en doe wat je graag wilt.
Nou vertel ik ben nog net wakker.quote:
geen sjansquote:Op zondag 6 mei 2012 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertel ik ben nog net wakker.
Hoe ging het in de kroeg?
neej toch, waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
geen sjans ze vonden me een kneus
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tjaquote:Op zondag 6 mei 2012 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nooit opgeven. Blauwtje lopen leert je ietsLeren van de fout en door gaan
ben je dominee ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef kree het volgende:
hehe ik zie de klok tikken 3 uur slaap nog als ik 4 uur ga liggen.
Oepssss en dan morgen weer voor een volle kerk staan met 500 man
Ik zal er wel niet al te best uit zien.
Waardoor komt dat dan denk je zelf?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tja
Nee speel in een bandje voor die kerk dus 8:15 spullen neerzetten alweer.quote:
ik ben onaantrekkelijk,yes i said itquote:Op zondag 6 mei 2012 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan denk je zelf?
Ik ga dit morgen lezen hoor anders ben ik echt helemaal naar de klote.
Dat is toch niets bijzonders ? Als ik dronken ben gaat het ook lastiger dan normaal. Vind de gulden middenweg met drank en moedquote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tja
waarom? je kunt toch leuk praten?quote:
nogal,een (mooie) vrouw trekt mannen aan als ik initiatief toon en het werkt niet,ligt dat dus duidelijk aan mij.Aangezien bezopen mannen nog makkelijker zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch niets bijzonders ? Als ik dronken ben gaat het ook lastiger dan normaal. Vind de gulden middenweg met drank en moed
ugh kree verslaat me,ik faal als vrouwquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
waarom? je kunt toch leuk praten?
Geen idee hoe je eruit ziet maar het zal best meevallen.
Ik ben ook niet moeders mooiste maar heb wel een semi-date nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |