Leeftijd?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben niet zo'n relatie man.
Ik wil het wel, maar nog even wachten tot school voorbij is volgend jaar zomer. Dan wil ik wel serieuze relatie hebben.
Vragen mag altijd ! Niets mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Leeftijd?
Relaties gehad?
Hehe beetje vragen maargoed, maakt niet uit heb ik een beetje beeld van je.
idd... was nog steeds iderweg om af te sluiten... maar tis buiten koud... brr en stiekem toch al wel beetje aan t dommelen... lang leve slaapmeds! alleen opstaan is nu zo rot ghehequote:
Gaat ie lekker ?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd... was nog steeds iderweg om af te sluiten... maar tis buiten koud... brr en stiekem toch al wel beetje aan t dommelen... lang leve slaapmeds! alleen opstaan is nu zo rot ghehe
ja t gaat heerlijk zelfs haha,... spiertjes lekker ontspannen, warm onder dekentje...quote:
Ideale moment voor massage. Bij deze heb je gratis coupon van mij voor één gratis massage!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja t gaat heerlijk zelfs haha,... spiertjes lekker ontspannen, warm onder dekentje...
Best netjes en nu?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vragen mag altijd ! Niets mis mee.
Ben 25, heb 3 "vaste" relaties gehad
1e keer 3 jaar
2e keer 4 jaar
3e keer 1 jaar
coupons zijn altijd gratisquote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ideale moment voor massage. Bij deze heb je gratis coupon van mij voor één gratis massage!
Single, omdat school en stage veel aandacht vraagt.quote:
stinkertquote:
Ghehe ok, nouja ik ben niet van de extra dingetjes maargoed.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Single, omdat school en stage veel aandacht vraagt.
Gelukkig wel wat "vriendinnen met wat extra". Puur voor de fun.
truste CA ik hijs me ook van de bank 9en moeten van de week ff roddelenquote:
Uiteraard. Daar word ik warm van.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stinkert![]()
je houdt vooral van overbodig dingen dubbel venoemenden pleonasme's ..?
Ik zoek nooit, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Als je naar iets specifieks zoekt heb je oogkleppen op voor alles om je heen behalve je doel.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe ok, nouja ik ben niet van de extra dingetjes maargoed.
Ieder zn ding.
Zoek je nog naar iets vasters?
Soms is roddelen leukquote:Op zondag 6 mei 2012 00:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
truste CA ik hijs me ook van de bank 9en moeten van de week ff roddelen)
WEJO DEZE MAN HIJ IS FUCKING YODA ZO WIJSquote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek nooit, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Als je naar iets specifieks zoekt heb je oogkleppen op voor alles om je heen behalve je doel.
Volg eerst maar eens het stappen plan van je oompje kreequote:
oompje kree, klinkt engquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
Volg eerst maar eens het stappen plan van je oompje kree
ghehehe
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon relax in het leven staan, en doe wat je graag wilt.
Ga je bijna weer terug denken aan 15 +quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gegluurd en ik kom tot de conclusie dat je een aantrekkelijke jongedame bent.
dat zie ik graagquote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben recht-toe-recht-aan
Ik weet niet wat er te vertellen valt, wat wil je wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt goed uit.
Vertel eens wat over jezelf
Hoe zou je je eigen karakter verwoorden ?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er te vertellen valt, wat wil je weten
Nog steeds zoekendequote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe zou je je eigen karakter verwoorden ?
Daar is niets mis mee. Weten dat je zoekend bent is een goed teken.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog steeds zoekende
Ik ben vrij direct in zeggen wat ik denk, behulpzaam en lief, maar nog erg zoekende tussen te lief en een grens trekken voor mijzelf
ja ben ook blij dat ik daar op mijn 24e achter ben en niet op mijn 44equote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Weten dat je zoekend bent is een goed teken.
Absoluut, dat is heel goedquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ben ook blij dat ik daar op mijn 24e achter ben en niet op mijn 44e
Heel in t kort de eerste 22 jaar altijd aan andermans verwachtingen moeten voldoen en nu besloten dat ik daar mee stop, maar ondertussen kwijt wat ik van mijzelf verwachtquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut, dat is heel goed
Hoe kom je er bij dat je zoekend ben dan ?
Mindere ervaringen mee gemaakt ofzo ?
Diep diep!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel in t kort de eerste 22 jaar altijd aan andermans verwachtingen moeten voldoen en nu besloten dat ik daar mee stop, maar ondertussen kwijt wat ik van mijzelf verwacht
Dat is ook goed. Maar als je geen ander referentiekader hebt, door ouders bijv. gaat dat wat lastiger. Maar ik kom er welquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Diep diep!
Mijn levensdraad is dat ik leef zoals ik het zelf wil. Ik geef echt niets om wat mensen "verwachten". Dat straal ik ook wel uit, dus stel mensen daar nooit mee teleur, omdat ze dit door hebben als ze me leren kennen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook goed. Maar als je geen ander referentiekader hebt, door ouders bijv. gaat dat wat lastiger. Maar ik kom er wel
Te beginnen door maar eens te gaan slapen
Welterusten allen!
En die is al op inmiddels?quote:
Haha ja proostquote:
Het helpt niet echt, haha iedereen is weg of dood.quote:
Nee dat nummer zal ook niet echt helpenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Het helpt niet echt, haha iedereen is weg of dood.
Nouja ga ik er ook maar een eind aan breien denk.
saaiste avond ever hier volgens mij, normaal komt het na 1 uur wel op gang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee dat nummer zal ook niet echt helpen
Je bedoelt man?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
OKé levendiger dan ?
Vertel eens wat over de ideale vrouw!
Maar voor de goede orde, je bent een homosexuele man of ben je een heterosexuele vrouw ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik je dat moet uit gaan leggen![]()
Oost-Europees is de minimale eis
Homo, maar ben wel een beetje anders als de meeste homo'squote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar voor de goede orde, je bent een homosexuele man of ben je een heterosexuele vrouw ?
Hoe anders? Wat moet ik me er bij voorstellen ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Homo, maar ben wel een beetje anders als de meeste homo's
Mijn interesses liggen nogal anders mag je stellen, en dat vinden de meeste andere flikkers niet zo leuk. Schelden met flikker bijvoorbeeld heb ik geen moeite mee las ik dat krijg te horen. Vecht graag als het nodig is.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe anders? Wat moet ik me er bij voorstellen ?
Interessant, eigenlijk ben je dus een gewone normale man, alleen val je op mannen. Niets mis mee, zo zouden meer homo's moeten zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn interesses liggen nogal anders mag je stellen, en dat vinden de meeste andere flikkers niet zo leuk. Schelden met flikker bijvoorbeeld heb ik geen moeite mee las ik dat krijg te horen. Vecht graag als het nodig is.
Kleding boeit me niks net als de starbucks en al die troep...
Slaap lekker en niet te veel fappen ondertussen..quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef kree het volgende:
gezellig 1-2' tje hier
Lol
het is gewoon dood.
Ik ga ook maar slapen truste iedereen die nog wakker is dan.
Heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Slaap lekker en niet te veel fappen ondertussen..
Slaapze man!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er de kracht niet meer voor.
Maar tot morgen en slaapse wanneer dat ook mag zijn
Ik ben wel heel zorgzaam en verzamel dan wel weer poppen maar waar ik me heel erg aan kan ergeren is het stemmetje dat de meeste homo's hebben. Echt als ik zo eerlijk mag zijn dan wil ik gewoon een paar meppen gaan verkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Interessant, eigenlijk ben je dus een gewone normale man, alleen val je op mannen. Niets mis mee, zo zouden meer homo's moeten zijn in mijn ogen.
Ik heb het niet zo op nichten, echt van die aanstellerij enzo
Niets mis mee. Gewoon recht toe recht aan. Dat zijn goede karaktereigenschappen!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben overigens meestal te grof te lomp voor de meesten
Is ook zo maar ja... Genoeg vrouwen die me willen maar homomannen nou neequote:Op zondag 6 mei 2012 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee. Gewoon recht toe recht aan. Dat zijn goede karaktereigenschappen!
Oja dat is een formule voor succesquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon relax in het leven staan, en doe wat je graag wilt.
Nou vertel ik ben nog net wakker.quote:
geen sjansquote:Op zondag 6 mei 2012 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertel ik ben nog net wakker.
Hoe ging het in de kroeg?
neej toch, waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
geen sjans ze vonden me een kneus
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tjaquote:Op zondag 6 mei 2012 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nooit opgeven. Blauwtje lopen leert je ietsLeren van de fout en door gaan
ben je dominee ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef kree het volgende:
hehe ik zie de klok tikken 3 uur slaap nog als ik 4 uur ga liggen.
Oepssss en dan morgen weer voor een volle kerk staan met 500 man
Ik zal er wel niet al te best uit zien.
Waardoor komt dat dan denk je zelf?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tja
Nee speel in een bandje voor die kerk dus 8:15 spullen neerzetten alweer.quote:
ik ben onaantrekkelijk,yes i said itquote:Op zondag 6 mei 2012 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan denk je zelf?
Ik ga dit morgen lezen hoor anders ben ik echt helemaal naar de klote.
Dat is toch niets bijzonders ? Als ik dronken ben gaat het ook lastiger dan normaal. Vind de gulden middenweg met drank en moedquote:Op zondag 6 mei 2012 03:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een vrouw als het niet eens lukt als ik op dronken mannen afstap ..tja
waarom? je kunt toch leuk praten?quote:
nogal,een (mooie) vrouw trekt mannen aan als ik initiatief toon en het werkt niet,ligt dat dus duidelijk aan mij.Aangezien bezopen mannen nog makkelijker zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch niets bijzonders ? Als ik dronken ben gaat het ook lastiger dan normaal. Vind de gulden middenweg met drank en moed
ugh kree verslaat me,ik faal als vrouwquote:Op zondag 6 mei 2012 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
waarom? je kunt toch leuk praten?
Geen idee hoe je eruit ziet maar het zal best meevallen.
Ik ben ook niet moeders mooiste maar heb wel een semi-date nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |