oompje kree, klinkt engquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
Volg eerst maar eens het stappen plan van je oompje kree
ghehehe
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon relax in het leven staan, en doe wat je graag wilt.
Ga je bijna weer terug denken aan 15 +quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gegluurd en ik kom tot de conclusie dat je een aantrekkelijke jongedame bent.
dat zie ik graagquote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben recht-toe-recht-aan
Ik weet niet wat er te vertellen valt, wat wil je wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt goed uit.
Vertel eens wat over jezelf
Hoe zou je je eigen karakter verwoorden ?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er te vertellen valt, wat wil je weten
Nog steeds zoekendequote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe zou je je eigen karakter verwoorden ?
Daar is niets mis mee. Weten dat je zoekend bent is een goed teken.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog steeds zoekende
Ik ben vrij direct in zeggen wat ik denk, behulpzaam en lief, maar nog erg zoekende tussen te lief en een grens trekken voor mijzelf
ja ben ook blij dat ik daar op mijn 24e achter ben en niet op mijn 44equote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Weten dat je zoekend bent is een goed teken.
Absoluut, dat is heel goedquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ben ook blij dat ik daar op mijn 24e achter ben en niet op mijn 44e
Heel in t kort de eerste 22 jaar altijd aan andermans verwachtingen moeten voldoen en nu besloten dat ik daar mee stop, maar ondertussen kwijt wat ik van mijzelf verwachtquote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut, dat is heel goed
Hoe kom je er bij dat je zoekend ben dan ?
Mindere ervaringen mee gemaakt ofzo ?
Diep diep!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel in t kort de eerste 22 jaar altijd aan andermans verwachtingen moeten voldoen en nu besloten dat ik daar mee stop, maar ondertussen kwijt wat ik van mijzelf verwacht
Dat is ook goed. Maar als je geen ander referentiekader hebt, door ouders bijv. gaat dat wat lastiger. Maar ik kom er welquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Diep diep!
Mijn levensdraad is dat ik leef zoals ik het zelf wil. Ik geef echt niets om wat mensen "verwachten". Dat straal ik ook wel uit, dus stel mensen daar nooit mee teleur, omdat ze dit door hebben als ze me leren kennen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook goed. Maar als je geen ander referentiekader hebt, door ouders bijv. gaat dat wat lastiger. Maar ik kom er wel
Te beginnen door maar eens te gaan slapen
Welterusten allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |