En die is al op inmiddels?quote:
Haha ja proostquote:
Het helpt niet echt, haha iedereen is weg of dood.quote:
Nee dat nummer zal ook niet echt helpenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Het helpt niet echt, haha iedereen is weg of dood.
Nouja ga ik er ook maar een eind aan breien denk.
saaiste avond ever hier volgens mij, normaal komt het na 1 uur wel op gang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee dat nummer zal ook niet echt helpen
Je bedoelt man?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
OKι levendiger dan ?
Vertel eens wat over de ideale vrouw!
Maar voor de goede orde, je bent een homosexuele man of ben je een heterosexuele vrouw ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik je dat moet uit gaan leggen![]()
Oost-Europees is de minimale eis
Homo, maar ben wel een beetje anders als de meeste homo'squote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar voor de goede orde, je bent een homosexuele man of ben je een heterosexuele vrouw ?
Hoe anders? Wat moet ik me er bij voorstellen ?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Homo, maar ben wel een beetje anders als de meeste homo's
Mijn interesses liggen nogal anders mag je stellen, en dat vinden de meeste andere flikkers niet zo leuk. Schelden met flikker bijvoorbeeld heb ik geen moeite mee las ik dat krijg te horen. Vecht graag als het nodig is.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe anders? Wat moet ik me er bij voorstellen ?
Interessant, eigenlijk ben je dus een gewone normale man, alleen val je op mannen. Niets mis mee, zo zouden meer homo's moeten zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn interesses liggen nogal anders mag je stellen, en dat vinden de meeste andere flikkers niet zo leuk. Schelden met flikker bijvoorbeeld heb ik geen moeite mee las ik dat krijg te horen. Vecht graag als het nodig is.
Kleding boeit me niks net als de starbucks en al die troep...
Slaap lekker en niet te veel fappen ondertussen..quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef kree het volgende:
gezellig 1-2' tje hier
Lol
het is gewoon dood.
Ik ga ook maar slapen truste iedereen die nog wakker is dan.
Heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Slaap lekker en niet te veel fappen ondertussen..
Slaapze man!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er de kracht niet meer voor.
Maar tot morgen en slaapse wanneer dat ook mag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |