Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is met een groepje, dus geen date setting, maar wel heel gezellig denk ik
m-f-n?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree heeft een date, kree heeft een date
Ik bekijk het vanuit mijn perspectief, en al dat ik kan zeggen is, hoe danquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over onzin praten waar alleen ja/nee/ok opgezegd kan worden werkt duidelijk goed!
Ik had laast het volgende gesprek met een studiegenoot. Hij zei dat hij die middag naar de film zou gaan met een meisje, dus ik vroeg:quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree heeft een date, kree heeft een date
31 mei is het plan.quote:
Die is toch geen 35 musical meisjequote:
"
Goed gesprekquote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had laast het volgende gesprek met een studiegenoot. Hij zei dat hij die middag naar de film zou gaan met een meisje, dus ik vroeg:
"Heb je een date?"
-"Nee."
"Hoezo niet?"
-"Ik ben homo."
"Ok."
*verder werken
Wombats zijn leuk, black keys nietquote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
"De Black Keys altijd [ afbeelding ] "
Dit is een black key.
[ afbeelding ]
GRAPPIG JOH
quote:
Dat duurt nog effequote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
31 mei is het plan.
Maaaar ik zou met familie gaan eigenlijk, maar dat plannen lukt maar niet, nu aanbod om met haar + groepje ook van die musical, mee te gaan.
Denk dat ik dat maar doe dan
Ik zou ook niet weg kunnen gaan bij chuck en natequote:
wie die homo?quote:
Een groepje, dat is altijd zo'n automatic cockblock.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
31 mei is het plan.
Maaaar ik zou met familie gaan eigenlijk, maar dat plannen lukt maar niet, nu aanbod om met haar + groepje ook van die musical, mee te gaan.
Denk dat ik dat maar doe dan
Is goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kom morgen om 3 uur naar het schoolplein, als je durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |