Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die meiden leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef kree het volgende:
ghehehe ik heb het gesprekje weer op gang geholpen.
Tip: vragen naar dingen die je weet van die meiden waarvan jij weer weet dat hun er een hoop vanaf weten.
en nu normaal nederlands?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef kree het volgende:
ghehehe ik heb het gesprekje weer op gang geholpen.
Tip: vragen naar dingen die je weet van die meiden waarvan jij weer weet dat hun er een hoop vanaf weten.
scherp!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die meiden leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die mensen leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.
Je mag ook lopen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit morgen in een stoere grafbak trouwens
Vragen naar dingen waarvan je weet dat de ander er graag over praat.quote:
Nee, ze waren tof, niet leuk.quote:
Ohnee dat was de audi van onze buurman hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag ook lopen hoor
[..]
Vragen naar dingen waarvan je weet dat de ander er graag over praat.
Oh dat deed ik dus altijd verkeerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je moet dus gewoon gaan praten over dingen die meiden leuk vinden, in plaats van maar blijven doorzagen over dingen waar ze zich aan ergeren? Leermomentje.
Hangt van de meid af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
ja sommige mensen vinden t leuk om te praten over dingen waar ze zich aan ergerenquote:
Lease een Labrador, het klinkt nu al geschikt om hier commercieel gewin uit te halen.quote:
Hoezo datquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Het gaat niet om praten met vrouwen. Ik ken zelfs iemand die een vrouw zonder dat hij haar kende binnen een minuut kon gaan vingeren.
/firefly
jij bent goed!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gewoon met cash betaald.... Je weet zelluf
Ja het was een rare zin iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou na de vertaling welMaar ik had even van huh?
LeLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lease een Labrador, het klinkt nu al geschikt om hier commercieel gewin uit te halen.
Vreemde vrouwen vingeren kan altijd en overal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Het gaat niet om praten met vrouwen. Ik ken zelfs iemand die een vrouw zonder dat hij haar kende binnen een minuut kon gaan vingeren.
/firefly
Ben jij een beetje goed in luisteren dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het was een rare zin idd
Maar hij klopt wel opzich.
Alsof ik te koop of verhandelbaar benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
weet ik tMoest toch wat
Andere optie was, gratiesj labrador uit achterhoek
Tsja als ik zeg dat jij te duur bent dan wordt je weer boos omdat dat overtrokken isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alsof ik te koop of verhandelbaar ben
Gewoon lekker gaan slapen, het is nu letterlijk de hoogste tijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga slapen... Wil eigenlijk nog 1 aflevering kijken
of ze is erg eenzaamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
Owh aanbod om mee te gaan naar soldaat van oranje musical
Ghehehe doe ik toch nog iets goed blijkbaar
Kree heeft een date, kree heeft een datequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
OMG ZE VROEG HEM MEE OMGquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
eensch hoogste haha goed bedacht gozertquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan slapen, het is nu letterlijk de hoogste tijd.
Ja best moe eigenlijk... Maar zo verslavendquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan slapen, het is nu letterlijk de hoogste tijd.
35 bioklok die rinkeltquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ze is erg eenzaam(aaaahw nee gemeen grapje ghehehe)
No shit.quote:
En wanneer gaan jullie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef kree het volgende:
Nee is met een groepje, dus geen date setting, maar wel heel gezellig denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree heeft een date, kree heeft een date
Ik ook, dat wil ik ook kunnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de tactiek van kree
over onzin praten waar alleen ja/nee/ok opgezegd kan worden werkt duidelijk goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de tactiek van kree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |