Omdat hondenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Je wil dus een labradorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee wil even 3 weken balansen
Was even 4 kilo aangekomen en dat is niet de bedoeling
Ik dacht dat jij ook ooit zei dat je even niet zou drinken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.
4....! serieus?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, onder andere vanmiddag. Maar dat ga ik hier niet neerzetten. Want dan gaan jullie me pesten.quote:
quote:
quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook ooit zei dat je even niet zou drinken?
Succes,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wiewatwaarquote:
Nou het bot en lomp is vooral het afweergeschut hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)
Dan zou ik liever alleen blijven denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet mijn hele leven alleen zijn
Please, do tell me about it.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald ben
Nee dan beter iemand voor je geldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald ben
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
4....! serieus?!
ach, zag dr niets van, dus valt wel mee dan toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wiewatwaar
[..]
Nou het bot en lomp is vooral het afweergeschut hoor![]()
En lang leve auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Nee dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?
Een eehh vriendin van mij wil ehh zo iemand.. waar ehh kan ik ze die vinden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Of begrijp ik sarcasme niet goedquote:
en een die je besteld is per definitie leuk....?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bartje is een 1e klas klootzak
dutchmailorderpigs.nlquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een eehh vriendin van mij wil ehh zo iemand.. waar ehh kan ik ze die vinden?
Nee, ik kan het inmiddels wel dromen.quote:
Niet hatenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik kan het inmiddels wel dromen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bartje is een 1e klas klootzak
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Beetje slimme meid verkoopt zichzelf en houdt het geld zelf, na een paar jaar huwelijk kan ze hier blijven en heeft ze nog een som geld ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een die je besteld is per definitie leuk....?!
is een reden dat ze verkocht moet worden ipv dat ze zelf iemand kan vinden...
eigenlijk is ze dus een langetermijn hoer...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje slimme meid verkoopt zichzelf en houdt het geld zelf, na een paar jaar huwelijk kan ze hier blijven en heeft ze nog een som geld ook
Het was een gechargeerde opmerking lief.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een die je besteld is per definitie leuk....?!
is een reden dat ze verkocht moet worden ipv dat ze zelf iemand kan vinden...
Oke dan snap ik het, Bartje is een lompe achterhoeks boerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik denk t want ik was niet sarcastisch
quote:
?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het, Bartje is een lompe achterhoeks boer
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.quote:
Als ik dat kon dan zou ik dat doen jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eigenlijk is ze dus een langetermijn hoer...?
Dat zeg jij tochquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.
gastquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.
[..]
Als ik dat kon dan zou ik dat doen ja![]()
![]()
Ik wil geen aandacht, ik wil een vriendinnetjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
gast![]()
je krijgt wel weer de aandacht die je zo graag wil zo he?
Denken dat ik niet alleen ben...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil geen aandacht, ik wil een vriendinnetje
Het is voor jullie schijnbaar lastig om je het voor te stellen om nog jaren alleen te blijven.
lasdkjfkl;sjdfkl;ajsdklfjasl;dkfjasl;fjaskldfjaskldfja;sdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is voor jullie schijnbaar lastig om je het voor te stellen om nog jaren alleen te blijven.
Nee absoluut niet moeilijk voor te stellen maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra.. wij zijn dom.. wij begrijpen het gewoon niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet moeilijk voor te stellen maar je kunt het ook overdrijven
En je wilt niet dat je vriendinnetje je aandacht geeft?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ik draag hetzelfde t-shirt iedere dag opnieuw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo'n realdoll is dan wel handig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je wilt niet dat je vriendinnetje je aandacht geeft?
dezequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
lasdkjfkl;sjdfkl;ajsdklfjasl;dkfjasl;fjaskldfjaskldfja;sd
laat maar.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
als je toch iemand wil betalen om in je his te zijn en niet van je te houden (want ze kent jou immers ook niet bij de koop) kun je niet beter een schoonmaakster inhuren..?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé dat zouden we onder ons houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n realdoll is dan wel handig.
Heb ik van horen zeggen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n realdoll is dan wel handig.
Heb ik van horen zeggen.
Tussen stoppen met zelfmedelijden en een vrouw kopen wil ik t niet eens begrijpenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cassandra.. wij zijn dom.. wij begrijpen het gewoon niet!
Goed punt, die kan je nog ontslaan ook zonder dat je er een smak geld achteraan moet gooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je toch iemand wil betalen om in je his te zijn en niet van je te houden (want ze kent jou immers ook niet bij de koop) kun je niet beter een schoonmaakster inhuren..?
Ok, dat natuurlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Benzin zo'n realdoll is vast goedkoper dan mailorderbridequote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé dat zouden we onder ons houden
juist en dan weer een nieuwe inhuren (kun je nog afwisselen tussen spaanse vrouwen en blonde boerinnen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed punt, die kan je nog ontslaan ook zonder dat je er een smak geld achteraan moet gooien
En ook een stuk trouwer denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Benzin zo'n realdoll is vast goedkoper dan mailorderbride
Dan kan kunnen we nu afgeven op de Starbucks, denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga metnaar world press photo in Amsterdam hoor ik net
Maar morgen eerst starbucks. Geen idee wat jullie aan deze melding hebben
Mogen het ook brunette boerinnetjes zijn? Of gingers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist en dan weer een nieuwe inhuren (kun je nog afwisselen tussen spaanse vrouwen en blonde boerinnen)
Als ze maar schoonmaken met een happy end.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mogen het ook brunette boerinnetjes zijn? Of gingers?
Iets met kansen spreiden
Die komt uit de lucht vallen en blijft eeuwig bij hem en doet alles voor 'm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien denkt benzin dat zo'n buitenlands bruidje eeuwig bij hem blijft
Nou is niet te hopen dat het vliegtuig ook nog crasht, wel een hoop pechquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die komt uit de lucht vallen en blijft eeuwig bij hem en doet alles voor 'm.
Nja, ik wil geen pop, ik wil een echt meisje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Benzin zo'n realdoll is vast goedkoper dan mailorderbride
Waarom moet ik nou weer belachelijk gemaakt worden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou er valt van alles uit de lucht maar geen vrouwen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben allemaal dromen ja tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou is niet te hopen dat het vliegtuig ook nog crasht, wel een hoop pech
kans is vrij groot dat ze bij m blijft omdat ze gekocht (en dus bezit) isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom denken jullie dat zoiets niet stand kan houden, zou niet weten waarom het niet kan.
Lastig te controlerenquote:
Denk niet dat dit het geval is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kans is vrij groot dat ze bij m blijft omdat ze gekocht (en dus bezit) is
ze kijken wel alsof ze betrapt zijn! * oeps...*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig te controlerenze kan namelijk niet vertellen of dat zo is
Omdat het een verstandshuwelijk zou zijn. De kans dat je met iemand die bepaalde klik hebt is al klein, de kans dat je die klik hebt in een gedwongen situatie (ookal heb je die zelf gecreëerd) is nagenoeg nihil. Als je zoekt zul je vast een paar uitzonderingen vinden. Maar zoek ook even de faalverhalen opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom denken jullie dat zoiets niet stand kan houden, zou niet weten waarom het niet kan.
Ze blijft totdat ze de benodigde papieren en genoeg geld heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze kijken wel alsof ze betrapt zijn! * oeps...*
Mag je er wel op stampenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja en na 3,5 jaar mag ze naturaliseren, en is ze weg. Juist de wetenschap dat je afhankelijk bent van iemand lijkt me lastig om oprecht van iemand te houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik eet meestal gestaag door... (ben ik nu autistisch..?)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, zak chips bijna leeg en ik zit vol. Maar de zak is net te leeg om nog te bewaren.
Kennen jullie deze first world problems?
Heb je cijfers waaruit dit blijkt??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat het een verstandshuwelijk zou zijn. De kans dat je met iemand die bepaalde klik hebt is al klein, de kans dat je die klik hebt in een gedwongen situatie (ookal heb je die zelf gecreëerd) is nagenoeg nihil. Als je zoekt zul je vast een paar uitzonderingen vinden. Maar zoek ook even de faalverhalen op
Nee hoor, ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik eet meestal gestaag door... (ben ik nu autistisch..?)
juist!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb dat ook.
Dan moet die zak gewoon leeg.
Ik laat me toch zeker niet op de kop zitten door zo'n zak chips
Nee een autist telt hoe veel chips die eetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik eet meestal gestaag door... (ben ik nu autistisch..?)
Ik ken hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef debeterebob het volgende:
Zijn anders tering veel mensen die zo'n meid uit Thailand hebben
Vaak de net iets te dikke veel te dikke , sociaal wat minder vaardig, rondreizende, tamelijke vermogende vrijgezel.
Zijn de ingredienten die dat doen he!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zorgen er deze avond voor dat ik me niet alleen voel.quote:
serieus.... ik dacht dat hij dr tegen was gekomen ofzo tijdens zn vakantiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken het
Vandaag een vriend van mij, die heeft een relatie met een Thaise vrouw. Ik: heb je haar wel eens gezien? Hij: nee nog niet. Ik keek echt van
Was toenlaatst een reportage over op TV, google maar gewoon eens ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je cijfers waaruit dit blijkt??
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus.... ik dacht dat hij dr tegen was gekomen ofzo tijdens zn vakantie
Kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef geenvetzak het volgende:
single zijn is ook best coolje hoeft nooit te doen alsof het je interesseert als er iemand tegen je praat, je wordt niet gemanipuleerd, je kan altijd doen waar je zin in hebt, je bent gewoon vrij
Een reportage zegt natuurlijk niet zo veel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Was toenlaatst een reportage over op TV, google maar gewoon eens ofzo
pff.... snap dat niet... kan hij toch ook gewoon een relatie hebben met iemand die hij niet kent die in NL woont... heeft hij nog kans haar ooit te ontmoeten...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Is een nicht van de vrouw van zijn baas
Serieus
En die hoef je minder geld te sturen omdat opeens haar halve familie ziek isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff.... snap dat niet... kan hij toch ook gewoon een relatie hebben met iemand die hij niet kent die in NL woont... heeft hij nog kans haar ooit te ontmoeten...
Ze komt naar nl. Ik zei nog tegen hem, je kent haar amper. Nog nooit gezien, dan kan je toch geen relatie hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff.... snap dat niet... kan hij toch ook gewoon een relatie hebben met iemand die hij niet kent die in NL woont... heeft hij nog kans haar ooit te ontmoeten...
gekocht of tegengekomen op vakantie...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
Overigens zie ik mij nog wel eindigen met een buitenlandse vrouw
Nou, kom maar op dan met die succesverhalen en dito statistiekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een reportage zegt natuurlijk niet zo veel.
Niet gekocht en ook niet per se opgehaald tijdens vakantie. Maar gewoon omdat buitenlanders best leuk zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gekocht of tegengekomen op vakantie...?
zag trouwens eerst een docu van oude mannen die op zon koop-een-vrouw vakantie gingen... werd er gewoon misselijk vam..
Ah, ik snap al van wie jij het hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef kree het volgende:
hey zo ben ik weer, dacht ik eindelijk weer eens wat fatsoenlijks te eten bij moeders thuis, laat ze het aanbranden
Verder wel gezellig hoor.
mja.. als hij zo weinig eisen stelt (bedoel... hij kent dr niet en elk gedrag keurt hij nu goed) kan hij toch ook wel iemand in de buurt vinden...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komt naar nl. Ik zei nog tegen hem, je kent haar amper. Nog nooit gezien, dan kan je toch geen relatie hebben?
Sorry hoor..... Maar vind het gewoon vaag
Ik ken er ook 1. Kerel had via internet een meisje leren kennen uit Colombia. Waren vriendje vriendinnetje dit dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komt naar nl. Ik zei nog tegen hem, je kent haar amper. Nog nooit gezien, dan kan je toch geen relatie hebben?
Sorry hoor..... Maar vind het gewoon vaag
His point exactlyquote:
Dat klinkt best wel goed toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1. Kerel had via internet een meisje leren kennen uit Colombia. Waren vriendje vriendinnetje dit dat.
Na een jaar ofzo is ze een keer een paar weken hier gekomen voor de zomervakantie. Naar mijn weten gaat het nog steeds goed en komt ze binnenkort voor langere tijd hier heen.
haha, nee helemaal niet m'n moeder kan goed koken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ik snap al van wie jij het hebt.
Ja is ook zo, maar je kent hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. als hij zo weinig eisen stelt (bedoel... hij kent dr niet en elk gedrag keurt hij nu goed) kan hij toch ook wel iemand in de buurt vinden...?
ik ken iemand die via second life een relatie had (nooit in t echt gezien enzo)... en toen was haar karakter (in het spel dus) gaan zoenen met een trol en toen hadden ze flinke ruzie en heel dramaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1. Kerel had via internet een meisje leren kennen uit Colombia. Waren vriendje vriendinnetje dit dat.
Na een jaar ofzo is ze een keer een paar weken hier gekomen voor de zomervakantie. Naar mijn weten gaat het nog steeds goed en komt ze binnenkort voor langere tijd hier heen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken iemand die via second life een relatie had (nooit in t echt gezien enzo)... en toen was haar karakter (in het spel dus) gaan zoenen met een trol en toen hadden ze flinke ruzie en heel drama
kreee...!!!! zet de tv aan , "echt waar" is bezig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha, nee helemaal niet m'n moeder kan goed koken.
En ik ook wel (als ik het wil)
Maar we waren een beetje aan de praat dus vandaar
Ja en dan gaan ze trouwen, en na 5 jaar weer scheiden, want dan heeft ze haar verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
...Wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken iemand die via second life een relatie had (nooit in t echt gezien enzo)... en toen was haar karakter (in het spel dus) gaan zoenen met een trol en toen hadden ze flinke ruzie en heel drama
mja, misschien ook wel gefotoshopt, stata hij ff raar te kijken als hij ticket voor dr koopt om haar naar NL te halen ghehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar je kent hemAltijd beetje vreemd geweest
Maar is wel een knap meisje overigens
[..]
Hey dat is een goede!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, misschien ook wel gefotoshopt, stata hij ff raar te kijken als hij ticket voor dr koopt om haar naar NL te halen ghehe
She's lying! Potentieel gevaarlijk object in haar bezit!quote:
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze trouwen, en na 5 jaar weer scheiden, want dan heeft ze haar verblijfsvergunning
mja en ik kreeg die ellende over me heen "hoe hij ooooooit nog iemand kon vertrouwen"ik had echt zo iets "gast... ze heeft met een trol gezoend en t was haar karakter.... niet zijzelf" en daarnaast.... je kent dr niet...quote:
Ja, maar verhalen van "ik ben iemand tegengekomen op dinsdagavond bij mijn favoriete snackbar en sindsdien zijn we getrouwd en 30 jaar samen" ook.quote:
Sssstquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
She's lying! Potentieel gevaarlijk object in haar bezit!
[..]
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Maar ik had al weer in bed moeten liggen.
Stomme gezellige mensen hier.
Ik ga kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kreee...!!!! zet de tv aan , "echt waar" is bezig!
Als ze de code intikt zegt ie *boem*?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
Blijkt ze geen 21 maar 48 te zijn, een stel kinderen daar te hebben en heeft ze nog maar 1 arm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, misschien ook wel gefotoshopt, stata hij ff raar te kijken als hij ticket voor dr koopt om haar naar NL te halen ghehe
Ik kom elke dag weer vrouwen tegen in de bus enzo en dat is ook nog nooit wat gewordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar verhalen van "ik ben iemand tegengekomen op dinsdagavond bij mijn favoriete snackbar en sindsdien zijn we getrouwd en 30 jaar samen" ook.
Sowieso vrouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
WTFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja en ik kreeg die ellende over me heen "hoe hij ooooooit nog iemand kon vertrouwen"ik had echt zo iets "gast... ze heeft met een trol gezoend en t was haar karakter.... niet zijzelf" en daarnaast.... je kent dr niet...
"ja maar ze hadden seks gehad in t spel 9en kreeg daar natuurlijk hoop printscreentjes vanen dat betekende heus wel iets
Doe jij maar een stap naar achteren morgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ze de code intikt zegt ie *boem*?
misschien moet je vragen of ze voor 100 euro een week met je mee wil naar huis...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kom elke dag weer vrouwen tegen in de bus enzo en dat is ook nog nooit wat geworden
Maar dat is dan opeens anders in Colombia?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kom elke dag weer vrouwen tegen in de bus enzo en dat is ook nog nooit wat geworden
En dan spat er groene verf vanaf die pas na 5 maanden loslaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ze de code intikt zegt ie *boem*?
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijkt ze geen 21 maar 48 te zijn, een stel kinderen daar te hebben en heeft ze nog maar 1 arm.
Sowieso succes hebben is een hoax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebben
quote:
Vrouwen bestaan toch ook niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso succes hebben is een hoax.
Sommige mensen....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja en ik kreeg die ellende over me heen "hoe hij ooooooit nog iemand kon vertrouwen"ik had echt zo iets "gast... ze heeft met een trol gezoend en t was haar karakter.... niet zijzelf" en daarnaast.... je kent dr niet...
"ja maar ze hadden seks gehad in t spel 9en kreeg daar natuurlijk hoop printscreentjes vanen dat betekende heus wel iets
Oeh, yeah. Talk dirty to me.quote:
Thanks for the heads upquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Detroit het volgende:
[..]
En dan spat er groene verf vanaf die pas na 5 maanden loslaat..
Geen fut voorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen....
[..]
Oeh, yeah. Talk dirty to me.
dat komt door m'n genen...!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat had jij nou meneer want als het goed is zou jij niet zonder kunnen
Jullie zitten wat, anderhalve meter van elkaar?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat had jij nou meneer want als het goed is zou jij niet zonder kunnen
Denk dat dit wel meevalt... grotendeels een vooroordeelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan met die succesverhalen en dito statistieken
1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jullie zitten wat, anderhalve meter van elkaar?
trouwens.... week erna (19e) zou ik evt ook mmshow kunnen doen.... heb ovderdag wedstrijd, dus geen idee hoe fit ik nog ben, maar misschien heb je dan niets te doen...? =Dquote:
Voortplanten... Brrrr.quote:
Jullie ook autistischquote:
Waarschijnlijk wel, omdat ik daar ineens de blanke, rijke, slimme man ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat is dan opeens anders in Colombia?
Sommige mensen lijken het te kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebben
Zelfs als ik dat zou willen doen denk ik niet dat veel vrouwen blij zijn met dat aanbod. Vrouwen geld bieden maakt ze denk ik nogal kwaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
misschien moet je vragen of ze voor 100 euro een week met je mee wil naar huis...?
Nee wij msnen en fokken enkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie ook autistischof praten jullie wel gewoon?
We kijken elkaar niet aan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie ook autistischof praten jullie wel gewoon?
Volgens mij heb ik dan een etentjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trouwens.... week erna (19e) zou ik evt ook mmshow kunnen doen.... heb ovderdag wedstrijd, dus geen idee hoe fit ik nog ben, maar misschien heb je dan niets te doen...? =D
Gedeeltelijk een vooroordeel, absoluut. Alleen hebben vooroordelen de vervelende neiging een kern van waarheid te bevatten, de ene keer meer als de andere keer, maar toch. De waarheid is gewoon dat het merendeel van dit soort huwelijken geen stand houd, afgezien van de reden van de breuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat dit wel meevalt... grotendeels een vooroordeel
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een etentje
Ik oefen graag! Maar dan niet met als doel te hé... *bibbert alweer.quote:
Doe mensen dat serieusquote:
mja daarna bedoel ik... ik ben ook pas 6 uur - half 7 thuis schat ik, en dan nog douchen en etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een etentje
Geen fut om agenda te pakken
we zijn autistisch of we zijn het niet!quote:
Welke serie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Kut geen beeld bij een serie die ik NU wil kijken
je hebt alleen geluid...? op dvd of liggen je kabels eruit>quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Knopje aan de voorkant van je TV aan zetten. Meestal degene bij het rode lampje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
En anders doen we het tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
we zijn autistisch of we zijn het niet!.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Knopje aan de voorkant van je TV aan zetten. Meestal degene bij het rode lampje.
Ik ga met Spaanse familiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja daarna bedoel ik... ik ben ook pas 6 uur - half 7 thuis schat ik, en dan nog douchen en eten
Ik bedoel mijn gedownloade afl...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Knopje aan de voorkant van je TV aan zetten. Meestal degene bij het rode lampje.
Echt wel 3 knopjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Werkt niet altijd hoor. Wij hebben geen knopjes aan de voorkant
oh ghehehe, dus voor 11 uur ben je niet klaar =D nou laat maar wetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met Spaanse familieDie eten pas laat
Rond 8 uur geloof ik... Maar zal morgen even agenda checken
ggquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn gedownloade afl...
Naja dan maar gossip Girl
Kut! Maar zag een ou collega vandaag met veel connecties, dus ik ga me cv mailen naar haarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
C_A hoe gaat het met je sollicitaties?
Ik ben pas bij seizoen 1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
gg
Die schijnt echt wtf te zijn, laatste afleverng
Alsjeblieft, je Tia Maria! *speciaal voor Tijn via dit medium een melding van dat heuglijke feit!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En anders doen we het toch
Maar geen whiskey dus? Jammer, anders had je gelijk een likeurtje voor mij kunnen pakken
Geen ideequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ghehehe, dus voor 11 uur ben je niet klaar =D nou laat maar weten
En dan niet eens een biertje voor mij mee brengenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef Detroit het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je Tia Maria! *speciaal voor Tijn via dit medium een melding van dat heuglijke feit!
Als het deze week was ben je te laatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Ow en ik heb ook nog een bruiloft in mei.... Maar weet niet wanneer
Ik zit naast hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet eens een biertje voor mij mee brengen
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavondquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet eens een biertje voor mij mee brengen
je gaat solliciteren naar je oude baan...? dat is lef! tof!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut! Maar zag een ou collega vandaag met veel connecties, dus ik ga me cv mailen naar haar
Dat is op zich niet zo interessant er zijn zoveel "traditionele" huwelijken die geen stand houden, de vraag is of het meer of minder is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk een vooroordeel, absoluut. Alleen hebben vooroordelen de vervelende neiging een kern van waarheid te bevatten, de ene keer meer als de andere keer, maar toch. De waarheid is gewoon dat het merendeel van dit soort huwelijken geen stand houd, afgezien van de reden van de breuk.
Dan loop ik zelf wel evenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit naast hemJij wat verder
dankjewel schatje, lekker drankje
Ok, bij deze is Detroit ook weer vrijgezel. En ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef Detroit het volgende:
[..]
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavond.
Typisch autistisch die opmerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef Detroit het volgende:
[..]
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavond.
Jaloers?quote:
Je spreekt uit ervaring.quote:
Afgezien van dat ben ik heel lief hoorquote:
Meer, dus. By the mile, aldus die reportage. Nou zal daar vast niet alles perfect aan kloppen, maar als jij het tegendeel wil beweren mag je van mij ook wel met wat beargumentering komen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo interessant er zijn zoveel "traditionele" huwelijken die geen stand houden, de vraag is of het meer of minder is.
Dat verdient een biertje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien van dat ben ik heel lief hoor
Nee was in de 10 geloof ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het deze week was ben je te laat
benzin waarom denk je zelf dat t niet lukt....?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je nou niet zo verdrinkt in je zelfmedelijden krijg je dat misschien ook wel
Die kende ik alquote:
Alleen dan bij een andere Rabo of ABNquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gaat solliciteren naar je oude baan...? dat is lef! tof!!
weekend of doordeweeks of weet je ook niet meer...?quote:
zelfde baas..?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen dan bij een andere Rabo of ABN
En een andere functie
Nee mei... Op een vrijdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weekend of doordeweeks of weet je ook niet meer...?
en de maand ben je wel zeker van... of kan t ook nog 10 september zijn>
ghehe zou wel ultiem zijn als je gewoon met een strak gezicht gaat solliciteren bij je oude baas... en blijven volhouden dat je hem niet kentquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe zou wel ultiem zijn als je gewoon met een strak gezicht gaat solliciteren bij je oude baas... en blijven volhouden dat je hem niet kent
dan was t gisterquote:
Hmmm nu ben ik nieuwsgierig! Momentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan was t gister
of 11, 18, 25.... =D
Dank jequote:
11 of 18 danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan was t gister
of 11, 18, 25.... =D
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
benzin waarom denk je zelf dat t niet lukt....?
ohja want t was in de 10....quote:
Wil jij ook nog iets? ijsje? wijntje? knuffel?quote:
Hoho, jij bent degene die beweert het leidt tot scheidingen... mijn vraag was waar baseer je dat op? Waarop je antwoord was een reportage, een reportage is natuurlijk van weinig waarde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meer, dus. By the mile, aldus die reportage. Nou zal daar vast niet alles perfect aan kloppen, maar als jij het tegendeel wil beweren mag je van mij ook wel met wat beargumentering komen...
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.
Hij moet gewoon ballen groeien. En gauw
Ik hoop het, maar die kans lijkt niet echt heel groot. Ik was laatst echt heel dichtbij en ik twijfel of ik nog een ander meisje kan vinden die me mag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je nou niet zo verdrinkt in je zelfmedelijden krijg je dat misschien ook wel
Dat zijn ook uitersten he...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.
je bent zon soort BBT...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
wijn en een knuffel ajbquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil jij ook nog iets? ijsje? wijntje? knuffel?
18 lijkt mij het waarschijnlijkst lekker lang weekendquote:
Ja maar je twijfelde nu ook al of je dat zou vinden en je had het bijna gevonden, oftewel, alles is mogelijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar die kans lijkt niet echt heel groot. Ik was laatst echt heel dichtbij en ik twijfel of ik nog een ander meisje kan vinden die me mag.
nou idd... ik kan ook met mn camera de straat op en mn docu verkopen aan sbs6.... dat controleren ze namelijk helemaal niet of de feiten die ik noem kloppenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoho, jij bent degene die beweert het leidt tot scheidingen... mijn vraag was waar baseer je dat op? Waarop je antwoord was een reportage, een reportage is natuurlijk van weinig waarde.
Kom maar halenquote:
juist, ik noem dat volgende weekquote:
Jij vraagt waarom de postorderbruiden in het belachelijke getrokken worden, ik geef je antwoord op basis van informatie die ik niet uit m'n dikke duim gezogen heb. Wie ben jij om op voorhand te besluiten dat een reportage geen gelijk kan hebben? Iets met vooroordelen misschien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoho, jij bent degene die beweert het leidt tot scheidingen... mijn vraag was waar baseer je dat op? Waarop je antwoord was een reportage, een reportage is natuurlijk van weinig waarde.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, ik noem dat volgende weekom t overzichtelijk te houden enzo ghehe
Ik weet toch niet waar je woontquote:
Een "intellectueel superieur brein"?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Geen idee, ik ben gewoon heel nerveus rond vrouwen. (En ik ontmoet ook heel weinig vrouwen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
benzin waarom denk je zelf dat t niet lukt....?
BBT?quote:
ze hebben bij jou altijd zon rare naamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
hihi ik vindt musical meisje wel leuk worden, steeds meer eigenlijk
Inderdaad als het maar sensationeel is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou idd... ik kan ook met mn camera de straat op en mn docu verkopen aan sbs6.... dat controleren ze namelijk helemaal niet of de feiten die ik noem kloppen
haha ik associeer ze met waar ik ze van kenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben bij jou altijd zon rare naam
dat noemen ze real life soap.... een docu wordt echt we gecontroleerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad als het maar sensationeel is.
leonard is schatjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey niet spotten met leonard he, hij is
Das dan weer lief om te zeggen.quote:
Maar hij gaat wel vooruit van psycho meisje, daar valt ook weer wat over te zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben bij jou altijd zon rare naam
Wie wat wanneer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
Hoe ga we dat oplossen?quote:
Ze wil chatten nu via facebookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel vooruit van psycho meisje, daar valt ook weer wat over te zeggen
ik zal zelf naar de koelkast moeten lopen vrees ik....quote:
Lijkt singles wel dates/matches/scharrel/relaties codenamen gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel vooruit van psycho meisje, daar valt ook weer wat over te zeggen
ik wel, maar vin m aandoenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja daar zou ik geen nee tegen zeggen als die voor me stond te stotteren
vindquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |