dan was t gisterquote:
Hmmm nu ben ik nieuwsgierig! Momentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan was t gister
of 11, 18, 25.... =D
Dank jequote:
11 of 18 danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan was t gister
of 11, 18, 25.... =D
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
benzin waarom denk je zelf dat t niet lukt....?
ohja want t was in de 10....quote:
Wil jij ook nog iets? ijsje? wijntje? knuffel?quote:
Hoho, jij bent degene die beweert het leidt tot scheidingen... mijn vraag was waar baseer je dat op? Waarop je antwoord was een reportage, een reportage is natuurlijk van weinig waarde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meer, dus. By the mile, aldus die reportage. Nou zal daar vast niet alles perfect aan kloppen, maar als jij het tegendeel wil beweren mag je van mij ook wel met wat beargumentering komen...
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.
Hij moet gewoon ballen groeien. En gauw
Ik hoop het, maar die kans lijkt niet echt heel groot. Ik was laatst echt heel dichtbij en ik twijfel of ik nog een ander meisje kan vinden die me mag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je nou niet zo verdrinkt in je zelfmedelijden krijg je dat misschien ook wel
Dat zijn ook uitersten he...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.
je bent zon soort BBT...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
wijn en een knuffel ajbquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil jij ook nog iets? ijsje? wijntje? knuffel?
18 lijkt mij het waarschijnlijkst lekker lang weekendquote:
Ja maar je twijfelde nu ook al of je dat zou vinden en je had het bijna gevonden, oftewel, alles is mogelijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar die kans lijkt niet echt heel groot. Ik was laatst echt heel dichtbij en ik twijfel of ik nog een ander meisje kan vinden die me mag.
nou idd... ik kan ook met mn camera de straat op en mn docu verkopen aan sbs6.... dat controleren ze namelijk helemaal niet of de feiten die ik noem kloppenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoho, jij bent degene die beweert het leidt tot scheidingen... mijn vraag was waar baseer je dat op? Waarop je antwoord was een reportage, een reportage is natuurlijk van weinig waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |