Voortplanten... Brrrr.quote:
Jullie ook autistischquote:
Waarschijnlijk wel, omdat ik daar ineens de blanke, rijke, slimme man ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat is dan opeens anders in Colombia?
Sommige mensen lijken het te kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebben
Zelfs als ik dat zou willen doen denk ik niet dat veel vrouwen blij zijn met dat aanbod. Vrouwen geld bieden maakt ze denk ik nogal kwaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
misschien moet je vragen of ze voor 100 euro een week met je mee wil naar huis...?
Nee wij msnen en fokken enkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie ook autistischof praten jullie wel gewoon?
We kijken elkaar niet aan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie ook autistischof praten jullie wel gewoon?
Volgens mij heb ik dan een etentjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trouwens.... week erna (19e) zou ik evt ook mmshow kunnen doen.... heb ovderdag wedstrijd, dus geen idee hoe fit ik nog ben, maar misschien heb je dan niets te doen...? =D
Gedeeltelijk een vooroordeel, absoluut. Alleen hebben vooroordelen de vervelende neiging een kern van waarheid te bevatten, de ene keer meer als de andere keer, maar toch. De waarheid is gewoon dat het merendeel van dit soort huwelijken geen stand houd, afgezien van de reden van de breuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat dit wel meevalt... grotendeels een vooroordeel
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een etentje
Ik oefen graag! Maar dan niet met als doel te hé... *bibbert alweer.quote:
Doe mensen dat serieusquote:
mja daarna bedoel ik... ik ben ook pas 6 uur - half 7 thuis schat ik, en dan nog douchen en etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een etentje
Geen fut om agenda te pakken
we zijn autistisch of we zijn het niet!quote:
Welke serie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Kut geen beeld bij een serie die ik NU wil kijken
je hebt alleen geluid...? op dvd of liggen je kabels eruit>quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Knopje aan de voorkant van je TV aan zetten. Meestal degene bij het rode lampje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
En anders doen we het tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
we zijn autistisch of we zijn het niet!.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Knopje aan de voorkant van je TV aan zetten. Meestal degene bij het rode lampje.
Ik ga met Spaanse familiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja daarna bedoel ik... ik ben ook pas 6 uur - half 7 thuis schat ik, en dan nog douchen en eten
Ik bedoel mijn gedownloade afl...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Knopje aan de voorkant van je TV aan zetten. Meestal degene bij het rode lampje.
Echt wel 3 knopjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Werkt niet altijd hoor. Wij hebben geen knopjes aan de voorkant
oh ghehehe, dus voor 11 uur ben je niet klaar =D nou laat maar wetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met Spaanse familieDie eten pas laat
Rond 8 uur geloof ik... Maar zal morgen even agenda checken
ggquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn gedownloade afl...
Naja dan maar gossip Girl
Kut! Maar zag een ou collega vandaag met veel connecties, dus ik ga me cv mailen naar haarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
C_A hoe gaat het met je sollicitaties?
Ik ben pas bij seizoen 1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
gg
Die schijnt echt wtf te zijn, laatste afleverng
Alsjeblieft, je Tia Maria! *speciaal voor Tijn via dit medium een melding van dat heuglijke feit!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En anders doen we het toch
Maar geen whiskey dus? Jammer, anders had je gelijk een likeurtje voor mij kunnen pakken
Geen ideequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ghehehe, dus voor 11 uur ben je niet klaar =D nou laat maar weten
En dan niet eens een biertje voor mij mee brengenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef Detroit het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je Tia Maria! *speciaal voor Tijn via dit medium een melding van dat heuglijke feit!
Als het deze week was ben je te laatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Ow en ik heb ook nog een bruiloft in mei.... Maar weet niet wanneer
Ik zit naast hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet eens een biertje voor mij mee brengen
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavondquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet eens een biertje voor mij mee brengen
je gaat solliciteren naar je oude baan...? dat is lef! tof!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut! Maar zag een ou collega vandaag met veel connecties, dus ik ga me cv mailen naar haar
Dat is op zich niet zo interessant er zijn zoveel "traditionele" huwelijken die geen stand houden, de vraag is of het meer of minder is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk een vooroordeel, absoluut. Alleen hebben vooroordelen de vervelende neiging een kern van waarheid te bevatten, de ene keer meer als de andere keer, maar toch. De waarheid is gewoon dat het merendeel van dit soort huwelijken geen stand houd, afgezien van de reden van de breuk.
Dan loop ik zelf wel evenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit naast hemJij wat verder
dankjewel schatje, lekker drankje
Ok, bij deze is Detroit ook weer vrijgezel. En ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef Detroit het volgende:
[..]
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavond.
Typisch autistisch die opmerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef Detroit het volgende:
[..]
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavond.
Jaloers?quote:
Je spreekt uit ervaring.quote:
Afgezien van dat ben ik heel lief hoorquote:
Meer, dus. By the mile, aldus die reportage. Nou zal daar vast niet alles perfect aan kloppen, maar als jij het tegendeel wil beweren mag je van mij ook wel met wat beargumentering komen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo interessant er zijn zoveel "traditionele" huwelijken die geen stand houden, de vraag is of het meer of minder is.
Dat verdient een biertje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien van dat ben ik heel lief hoor
Nee was in de 10 geloof ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het deze week was ben je te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |