Typisch autistisch die opmerkingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef Detroit het volgende:
[..]
drinken meenemen voor één autist is alweer genoeg voor mij vanavond.
Jaloers?quote:
Je spreekt uit ervaring.quote:
Afgezien van dat ben ik heel lief hoorquote:
Meer, dus. By the mile, aldus die reportage. Nou zal daar vast niet alles perfect aan kloppen, maar als jij het tegendeel wil beweren mag je van mij ook wel met wat beargumentering komen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo interessant er zijn zoveel "traditionele" huwelijken die geen stand houden, de vraag is of het meer of minder is.
Dat verdient een biertje!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien van dat ben ik heel lief hoor
Nee was in de 10 geloof ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het deze week was ben je te laat
benzin waarom denk je zelf dat t niet lukt....?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je nou niet zo verdrinkt in je zelfmedelijden krijg je dat misschien ook wel
Die kende ik alquote:
Alleen dan bij een andere Rabo of ABNquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gaat solliciteren naar je oude baan...? dat is lef! tof!!
weekend of doordeweeks of weet je ook niet meer...?quote:
zelfde baas..?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen dan bij een andere Rabo of ABN
En een andere functie
Nee mei... Op een vrijdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weekend of doordeweeks of weet je ook niet meer...?
en de maand ben je wel zeker van... of kan t ook nog 10 september zijn>
ghehe zou wel ultiem zijn als je gewoon met een strak gezicht gaat solliciteren bij je oude baas... en blijven volhouden dat je hem niet kentquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe zou wel ultiem zijn als je gewoon met een strak gezicht gaat solliciteren bij je oude baas... en blijven volhouden dat je hem niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |