ja.. ik eet meestal gestaag door... (ben ik nu autistisch..?)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, zak chips bijna leeg en ik zit vol. Maar de zak is net te leeg om nog te bewaren.
Kennen jullie deze first world problems?
Heb je cijfers waaruit dit blijkt??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat het een verstandshuwelijk zou zijn. De kans dat je met iemand die bepaalde klik hebt is al klein, de kans dat je die klik hebt in een gedwongen situatie (ookal heb je die zelf gecreëerd) is nagenoeg nihil. Als je zoekt zul je vast een paar uitzonderingen vinden. Maar zoek ook even de faalverhalen op
Nee hoor, ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik eet meestal gestaag door... (ben ik nu autistisch..?)
juist!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb dat ook.
Dan moet die zak gewoon leeg.
Ik laat me toch zeker niet op de kop zitten door zo'n zak chips
Nee een autist telt hoe veel chips die eetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik eet meestal gestaag door... (ben ik nu autistisch..?)
Ik ken hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef debeterebob het volgende:
Zijn anders tering veel mensen die zo'n meid uit Thailand hebben
Vaak de net iets te dikke veel te dikke , sociaal wat minder vaardig, rondreizende, tamelijke vermogende vrijgezel.
Zijn de ingredienten die dat doen he!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zorgen er deze avond voor dat ik me niet alleen voel.quote:
serieus.... ik dacht dat hij dr tegen was gekomen ofzo tijdens zn vakantiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken het
Vandaag een vriend van mij, die heeft een relatie met een Thaise vrouw. Ik: heb je haar wel eens gezien? Hij: nee nog niet. Ik keek echt van
Was toenlaatst een reportage over op TV, google maar gewoon eens ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je cijfers waaruit dit blijkt??
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus.... ik dacht dat hij dr tegen was gekomen ofzo tijdens zn vakantie
Kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef geenvetzak het volgende:
single zijn is ook best coolje hoeft nooit te doen alsof het je interesseert als er iemand tegen je praat, je wordt niet gemanipuleerd, je kan altijd doen waar je zin in hebt, je bent gewoon vrij
Een reportage zegt natuurlijk niet zo veel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Was toenlaatst een reportage over op TV, google maar gewoon eens ofzo
pff.... snap dat niet... kan hij toch ook gewoon een relatie hebben met iemand die hij niet kent die in NL woont... heeft hij nog kans haar ooit te ontmoeten...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Is een nicht van de vrouw van zijn baas
Serieus
En die hoef je minder geld te sturen omdat opeens haar halve familie ziek isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff.... snap dat niet... kan hij toch ook gewoon een relatie hebben met iemand die hij niet kent die in NL woont... heeft hij nog kans haar ooit te ontmoeten...
Ze komt naar nl. Ik zei nog tegen hem, je kent haar amper. Nog nooit gezien, dan kan je toch geen relatie hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff.... snap dat niet... kan hij toch ook gewoon een relatie hebben met iemand die hij niet kent die in NL woont... heeft hij nog kans haar ooit te ontmoeten...
gekocht of tegengekomen op vakantie...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef debeterebob het volgende:
Overigens zie ik mij nog wel eindigen met een buitenlandse vrouw
Nou, kom maar op dan met die succesverhalen en dito statistiekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een reportage zegt natuurlijk niet zo veel.
Niet gekocht en ook niet per se opgehaald tijdens vakantie. Maar gewoon omdat buitenlanders best leuk zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gekocht of tegengekomen op vakantie...?
zag trouwens eerst een docu van oude mannen die op zon koop-een-vrouw vakantie gingen... werd er gewoon misselijk vam..
Ah, ik snap al van wie jij het hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef kree het volgende:
hey zo ben ik weer, dacht ik eindelijk weer eens wat fatsoenlijks te eten bij moeders thuis, laat ze het aanbranden
Verder wel gezellig hoor.
mja.. als hij zo weinig eisen stelt (bedoel... hij kent dr niet en elk gedrag keurt hij nu goed) kan hij toch ook wel iemand in de buurt vinden...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komt naar nl. Ik zei nog tegen hem, je kent haar amper. Nog nooit gezien, dan kan je toch geen relatie hebben?
Sorry hoor..... Maar vind het gewoon vaag
Ik ken er ook 1. Kerel had via internet een meisje leren kennen uit Colombia. Waren vriendje vriendinnetje dit dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komt naar nl. Ik zei nog tegen hem, je kent haar amper. Nog nooit gezien, dan kan je toch geen relatie hebben?
Sorry hoor..... Maar vind het gewoon vaag
His point exactlyquote:
Dat klinkt best wel goed toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1. Kerel had via internet een meisje leren kennen uit Colombia. Waren vriendje vriendinnetje dit dat.
Na een jaar ofzo is ze een keer een paar weken hier gekomen voor de zomervakantie. Naar mijn weten gaat het nog steeds goed en komt ze binnenkort voor langere tijd hier heen.
haha, nee helemaal niet m'n moeder kan goed koken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ik snap al van wie jij het hebt.
Ja is ook zo, maar je kent hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. als hij zo weinig eisen stelt (bedoel... hij kent dr niet en elk gedrag keurt hij nu goed) kan hij toch ook wel iemand in de buurt vinden...?
ik ken iemand die via second life een relatie had (nooit in t echt gezien enzo)... en toen was haar karakter (in het spel dus) gaan zoenen met een trol en toen hadden ze flinke ruzie en heel dramaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1. Kerel had via internet een meisje leren kennen uit Colombia. Waren vriendje vriendinnetje dit dat.
Na een jaar ofzo is ze een keer een paar weken hier gekomen voor de zomervakantie. Naar mijn weten gaat het nog steeds goed en komt ze binnenkort voor langere tijd hier heen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken iemand die via second life een relatie had (nooit in t echt gezien enzo)... en toen was haar karakter (in het spel dus) gaan zoenen met een trol en toen hadden ze flinke ruzie en heel drama
kreee...!!!! zet de tv aan , "echt waar" is bezig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha, nee helemaal niet m'n moeder kan goed koken.
En ik ook wel (als ik het wil)
Maar we waren een beetje aan de praat dus vandaar
Ja en dan gaan ze trouwen, en na 5 jaar weer scheiden, want dan heeft ze haar verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
...Wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken iemand die via second life een relatie had (nooit in t echt gezien enzo)... en toen was haar karakter (in het spel dus) gaan zoenen met een trol en toen hadden ze flinke ruzie en heel drama
mja, misschien ook wel gefotoshopt, stata hij ff raar te kijken als hij ticket voor dr koopt om haar naar NL te halen ghehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar je kent hemAltijd beetje vreemd geweest
Maar is wel een knap meisje overigens
[..]
Hey dat is een goede!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, misschien ook wel gefotoshopt, stata hij ff raar te kijken als hij ticket voor dr koopt om haar naar NL te halen ghehe
She's lying! Potentieel gevaarlijk object in haar bezit!quote:
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze trouwen, en na 5 jaar weer scheiden, want dan heeft ze haar verblijfsvergunning
mja en ik kreeg die ellende over me heen "hoe hij ooooooit nog iemand kon vertrouwen"ik had echt zo iets "gast... ze heeft met een trol gezoend en t was haar karakter.... niet zijzelf" en daarnaast.... je kent dr niet...quote:
Ja, maar verhalen van "ik ben iemand tegengekomen op dinsdagavond bij mijn favoriete snackbar en sindsdien zijn we getrouwd en 30 jaar samen" ook.quote:
Sssstquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
She's lying! Potentieel gevaarlijk object in haar bezit!
[..]
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Maar ik had al weer in bed moeten liggen.
Stomme gezellige mensen hier.
Ik ga kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kreee...!!!! zet de tv aan , "echt waar" is bezig!
Als ze de code intikt zegt ie *boem*?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
Blijkt ze geen 21 maar 48 te zijn, een stel kinderen daar te hebben en heeft ze nog maar 1 arm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, misschien ook wel gefotoshopt, stata hij ff raar te kijken als hij ticket voor dr koopt om haar naar NL te halen ghehe
Ik kom elke dag weer vrouwen tegen in de bus enzo en dat is ook nog nooit wat gewordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar verhalen van "ik ben iemand tegengekomen op dinsdagavond bij mijn favoriete snackbar en sindsdien zijn we getrouwd en 30 jaar samen" ook.
Sowieso vrouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
WTFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja en ik kreeg die ellende over me heen "hoe hij ooooooit nog iemand kon vertrouwen"ik had echt zo iets "gast... ze heeft met een trol gezoend en t was haar karakter.... niet zijzelf" en daarnaast.... je kent dr niet...
"ja maar ze hadden seks gehad in t spel 9en kreeg daar natuurlijk hoop printscreentjes vanen dat betekende heus wel iets
Doe jij maar een stap naar achteren morgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ze de code intikt zegt ie *boem*?
misschien moet je vragen of ze voor 100 euro een week met je mee wil naar huis...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kom elke dag weer vrouwen tegen in de bus enzo en dat is ook nog nooit wat geworden
Maar dat is dan opeens anders in Colombia?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kom elke dag weer vrouwen tegen in de bus enzo en dat is ook nog nooit wat geworden
En dan spat er groene verf vanaf die pas na 5 maanden loslaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ze de code intikt zegt ie *boem*?
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijkt ze geen 21 maar 48 te zijn, een stel kinderen daar te hebben en heeft ze nog maar 1 arm.
Sowieso succes hebben is een hoax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebben
quote:
Vrouwen bestaan toch ook niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso succes hebben is een hoax.
Sommige mensen....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja en ik kreeg die ellende over me heen "hoe hij ooooooit nog iemand kon vertrouwen"ik had echt zo iets "gast... ze heeft met een trol gezoend en t was haar karakter.... niet zijzelf" en daarnaast.... je kent dr niet...
"ja maar ze hadden seks gehad in t spel 9en kreeg daar natuurlijk hoop printscreentjes vanen dat betekende heus wel iets
Oeh, yeah. Talk dirty to me.quote:
Thanks for the heads upquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Detroit het volgende:
[..]
En dan spat er groene verf vanaf die pas na 5 maanden loslaat..
Geen fut voorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen....
[..]
Oeh, yeah. Talk dirty to me.
dat komt door m'n genen...!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat had jij nou meneer want als het goed is zou jij niet zonder kunnen
Jullie zitten wat, anderhalve meter van elkaar?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat had jij nou meneer want als het goed is zou jij niet zonder kunnen
Denk dat dit wel meevalt... grotendeels een vooroordeelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan met die succesverhalen en dito statistieken
1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jullie zitten wat, anderhalve meter van elkaar?
trouwens.... week erna (19e) zou ik evt ook mmshow kunnen doen.... heb ovderdag wedstrijd, dus geen idee hoe fit ik nog ben, maar misschien heb je dan niets te doen...? =Dquote:
Voortplanten... Brrrr.quote:
Jullie ook autistischquote:
Waarschijnlijk wel, omdat ik daar ineens de blanke, rijke, slimme man ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat is dan opeens anders in Colombia?
Sommige mensen lijken het te kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Is ook een hoax, vrouwen tegen komen en succes hebben
Zelfs als ik dat zou willen doen denk ik niet dat veel vrouwen blij zijn met dat aanbod. Vrouwen geld bieden maakt ze denk ik nogal kwaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
misschien moet je vragen of ze voor 100 euro een week met je mee wil naar huis...?
Nee wij msnen en fokken enkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie ook autistischof praten jullie wel gewoon?
We kijken elkaar niet aan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie ook autistischof praten jullie wel gewoon?
Volgens mij heb ik dan een etentjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trouwens.... week erna (19e) zou ik evt ook mmshow kunnen doen.... heb ovderdag wedstrijd, dus geen idee hoe fit ik nog ben, maar misschien heb je dan niets te doen...? =D
Gedeeltelijk een vooroordeel, absoluut. Alleen hebben vooroordelen de vervelende neiging een kern van waarheid te bevatten, de ene keer meer als de andere keer, maar toch. De waarheid is gewoon dat het merendeel van dit soort huwelijken geen stand houd, afgezien van de reden van de breuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat dit wel meevalt... grotendeels een vooroordeel
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een etentje
Ik oefen graag! Maar dan niet met als doel te hé... *bibbert alweer.quote:
Doe mensen dat serieusquote:
mja daarna bedoel ik... ik ben ook pas 6 uur - half 7 thuis schat ik, en dan nog douchen en etenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een etentje
Geen fut om agenda te pakken
we zijn autistisch of we zijn het niet!quote:
Welke serie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Kut geen beeld bij een serie die ik NU wil kijken
je hebt alleen geluid...? op dvd of liggen je kabels eruit>quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Kut geen beeld bij een serie die ik NU wil kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |