Kom maar halenquote:
juist, ik noem dat volgende weekquote:
Jij vraagt waarom de postorderbruiden in het belachelijke getrokken worden, ik geef je antwoord op basis van informatie die ik niet uit m'n dikke duim gezogen heb. Wie ben jij om op voorhand te besluiten dat een reportage geen gelijk kan hebben? Iets met vooroordelen misschien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoho, jij bent degene die beweert het leidt tot scheidingen... mijn vraag was waar baseer je dat op? Waarop je antwoord was een reportage, een reportage is natuurlijk van weinig waarde.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist, ik noem dat volgende weekom t overzichtelijk te houden enzo ghehe
Ik weet toch niet waar je woontquote:
Een "intellectueel superieur brein"?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Omdat vrouwen alleen klootzakken willen, ze er niet tegen kunnen om samen te zijn met een intellectueel superieur brein, yaddahyaddahyaddah.
Hij moet gewoon ballen groeien. En gauw
Geen idee, ik ben gewoon heel nerveus rond vrouwen. (En ik ontmoet ook heel weinig vrouwen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
benzin waarom denk je zelf dat t niet lukt....?
BBT?quote:
ze hebben bij jou altijd zon rare naamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
hihi ik vindt musical meisje wel leuk worden, steeds meer eigenlijk
Inderdaad als het maar sensationeel is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou idd... ik kan ook met mn camera de straat op en mn docu verkopen aan sbs6.... dat controleren ze namelijk helemaal niet of de feiten die ik noem kloppen
haha ik associeer ze met waar ik ze van kenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben bij jou altijd zon rare naam
dat noemen ze real life soap.... een docu wordt echt we gecontroleerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad als het maar sensationeel is.
leonard is schatjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey niet spotten met leonard he, hij is
Das dan weer lief om te zeggen.quote:
Maar hij gaat wel vooruit van psycho meisje, daar valt ook weer wat over te zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben bij jou altijd zon rare naam
Wie wat wanneer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
hihi ik vindt musical meisje wel leuk worden, steeds meer eigenlijk
Hoe ga we dat oplossen?quote:
Ze wil chatten nu via facebookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel vooruit van psycho meisje, daar valt ook weer wat over te zeggen
ik zal zelf naar de koelkast moeten lopen vrees ik....quote:
Lijkt singles wel dates/matches/scharrel/relaties codenamen gevenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel vooruit van psycho meisje, daar valt ook weer wat over te zeggen
ik wel, maar vin m aandoenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja daar zou ik geen nee tegen zeggen als die voor me stond te stotteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |