Omdat hondenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Je wil dus een labradorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee wil even 3 weken balansen
Was even 4 kilo aangekomen en dat is niet de bedoeling
Ik dacht dat jij ook ooit zei dat je even niet zou drinken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.
4....! serieus?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, onder andere vanmiddag. Maar dat ga ik hier niet neerzetten. Want dan gaan jullie me pesten.quote:
quote:
quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook ooit zei dat je even niet zou drinken?
Succes,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wiewatwaarquote:
Nou het bot en lomp is vooral het afweergeschut hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)
Dan zou ik liever alleen blijven denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet mijn hele leven alleen zijn
Please, do tell me about it.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald ben
Nee dan beter iemand voor je geldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald ben
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
4....! serieus?!
ach, zag dr niets van, dus valt wel mee dan toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wiewatwaar
[..]
Nou het bot en lomp is vooral het afweergeschut hoor![]()
En lang leve auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Nee dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?
Een eehh vriendin van mij wil ehh zo iemand.. waar ehh kan ik ze die vinden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Of begrijp ik sarcasme niet goedquote:
en een die je besteld is per definitie leuk....?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bartje is een 1e klas klootzak
dutchmailorderpigs.nlquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een eehh vriendin van mij wil ehh zo iemand.. waar ehh kan ik ze die vinden?
Nee, ik kan het inmiddels wel dromen.quote:
Niet hatenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik kan het inmiddels wel dromen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bartje is een 1e klas klootzak
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Beetje slimme meid verkoopt zichzelf en houdt het geld zelf, na een paar jaar huwelijk kan ze hier blijven en heeft ze nog een som geld ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een die je besteld is per definitie leuk....?!
is een reden dat ze verkocht moet worden ipv dat ze zelf iemand kan vinden...
eigenlijk is ze dus een langetermijn hoer...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje slimme meid verkoopt zichzelf en houdt het geld zelf, na een paar jaar huwelijk kan ze hier blijven en heeft ze nog een som geld ook
Het was een gechargeerde opmerking lief.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een die je besteld is per definitie leuk....?!
is een reden dat ze verkocht moet worden ipv dat ze zelf iemand kan vinden...
Oke dan snap ik het, Bartje is een lompe achterhoeks boerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik denk t want ik was niet sarcastisch
quote:
?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het, Bartje is een lompe achterhoeks boer
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.quote:
Als ik dat kon dan zou ik dat doen jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eigenlijk is ze dus een langetermijn hoer...?
Dat zeg jij tochquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.
gastquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.
[..]
Als ik dat kon dan zou ik dat doen ja![]()
![]()
Ik wil geen aandacht, ik wil een vriendinnetjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
gast![]()
je krijgt wel weer de aandacht die je zo graag wil zo he?
Denken dat ik niet alleen ben...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil geen aandacht, ik wil een vriendinnetje
Het is voor jullie schijnbaar lastig om je het voor te stellen om nog jaren alleen te blijven.
lasdkjfkl;sjdfkl;ajsdklfjasl;dkfjasl;fjaskldfjaskldfja;sdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is voor jullie schijnbaar lastig om je het voor te stellen om nog jaren alleen te blijven.
Nee absoluut niet moeilijk voor te stellen maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra.. wij zijn dom.. wij begrijpen het gewoon niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet moeilijk voor te stellen maar je kunt het ook overdrijven
En je wilt niet dat je vriendinnetje je aandacht geeft?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ik draag hetzelfde t-shirt iedere dag opnieuw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo'n realdoll is dan wel handig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je wilt niet dat je vriendinnetje je aandacht geeft?
dezequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
lasdkjfkl;sjdfkl;ajsdklfjasl;dkfjasl;fjaskldfjaskldfja;sd
laat maar.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
als je toch iemand wil betalen om in je his te zijn en niet van je te houden (want ze kent jou immers ook niet bij de koop) kun je niet beter een schoonmaakster inhuren..?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé dat zouden we onder ons houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n realdoll is dan wel handig.
Heb ik van horen zeggen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n realdoll is dan wel handig.
Heb ik van horen zeggen.
Tussen stoppen met zelfmedelijden en een vrouw kopen wil ik t niet eens begrijpenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cassandra.. wij zijn dom.. wij begrijpen het gewoon niet!
Goed punt, die kan je nog ontslaan ook zonder dat je er een smak geld achteraan moet gooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je toch iemand wil betalen om in je his te zijn en niet van je te houden (want ze kent jou immers ook niet bij de koop) kun je niet beter een schoonmaakster inhuren..?
Ok, dat natuurlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Benzin zo'n realdoll is vast goedkoper dan mailorderbridequote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé dat zouden we onder ons houden
juist en dan weer een nieuwe inhuren (kun je nog afwisselen tussen spaanse vrouwen en blonde boerinnen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed punt, die kan je nog ontslaan ook zonder dat je er een smak geld achteraan moet gooien
En ook een stuk trouwer denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Benzin zo'n realdoll is vast goedkoper dan mailorderbride
Dan kan kunnen we nu afgeven op de Starbucks, denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga metnaar world press photo in Amsterdam hoor ik net
Maar morgen eerst starbucks. Geen idee wat jullie aan deze melding hebben
Mogen het ook brunette boerinnetjes zijn? Of gingers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist en dan weer een nieuwe inhuren (kun je nog afwisselen tussen spaanse vrouwen en blonde boerinnen)
Als ze maar schoonmaken met een happy end.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mogen het ook brunette boerinnetjes zijn? Of gingers?
Iets met kansen spreiden
Die komt uit de lucht vallen en blijft eeuwig bij hem en doet alles voor 'm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien denkt benzin dat zo'n buitenlands bruidje eeuwig bij hem blijft
Nou is niet te hopen dat het vliegtuig ook nog crasht, wel een hoop pechquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die komt uit de lucht vallen en blijft eeuwig bij hem en doet alles voor 'm.
Nja, ik wil geen pop, ik wil een echt meisje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Benzin zo'n realdoll is vast goedkoper dan mailorderbride
Waarom moet ik nou weer belachelijk gemaakt worden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou er valt van alles uit de lucht maar geen vrouwen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben allemaal dromen ja tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou is niet te hopen dat het vliegtuig ook nog crasht, wel een hoop pech
kans is vrij groot dat ze bij m blijft omdat ze gekocht (en dus bezit) isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom denken jullie dat zoiets niet stand kan houden, zou niet weten waarom het niet kan.
Lastig te controlerenquote:
Denk niet dat dit het geval is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kans is vrij groot dat ze bij m blijft omdat ze gekocht (en dus bezit) is
ze kijken wel alsof ze betrapt zijn! * oeps...*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig te controlerenze kan namelijk niet vertellen of dat zo is
Omdat het een verstandshuwelijk zou zijn. De kans dat je met iemand die bepaalde klik hebt is al klein, de kans dat je die klik hebt in een gedwongen situatie (ookal heb je die zelf gecreëerd) is nagenoeg nihil. Als je zoekt zul je vast een paar uitzonderingen vinden. Maar zoek ook even de faalverhalen opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom denken jullie dat zoiets niet stand kan houden, zou niet weten waarom het niet kan.
Ze blijft totdat ze de benodigde papieren en genoeg geld heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze kijken wel alsof ze betrapt zijn! * oeps...*
Mag je er wel op stampenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja en na 3,5 jaar mag ze naturaliseren, en is ze weg. Juist de wetenschap dat je afhankelijk bent van iemand lijkt me lastig om oprecht van iemand te houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |