Omdat hondenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Je wil dus een labradorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee wil even 3 weken balansen
Was even 4 kilo aangekomen en dat is niet de bedoeling
Ik dacht dat jij ook ooit zei dat je even niet zou drinken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.
4....! serieus?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, onder andere vanmiddag. Maar dat ga ik hier niet neerzetten. Want dan gaan jullie me pesten.quote:
quote:
quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, oei, oei...nouja, je weet waar je je overtollige drank kunt afgeven.
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook ooit zei dat je even niet zou drinken?
Succes,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wiewatwaarquote:
Nou het bot en lomp is vooral het afweergeschut hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)
Dan zou ik liever alleen blijven denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet mijn hele leven alleen zijn
Please, do tell me about it.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald ben
Nee dan beter iemand voor je geldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gezegd de laatste tijd waar ik compleet in gefaald ben
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
4....! serieus?!
ach, zag dr niets van, dus valt wel mee dan toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wiewatwaar
[..]
Nou het bot en lomp is vooral het afweergeschut hoor![]()
En lang leve auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Nee dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?
Een eehh vriendin van mij wil ehh zo iemand.. waar ehh kan ik ze die vinden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Of begrijp ik sarcasme niet goedquote:
en een die je besteld is per definitie leuk....?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met de restjes van de hosselaars. Ouwe, dikke lelijke afgewezen uitgewoonde heroïne hoeren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bartje is een 1e klas klootzak
dutchmailorderpigs.nlquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een eehh vriendin van mij wil ehh zo iemand.. waar ehh kan ik ze die vinden?
Nee, ik kan het inmiddels wel dromen.quote:
Niet hatenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik kan het inmiddels wel dromen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bartje is een 1e klas klootzak
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Beetje slimme meid verkoopt zichzelf en houdt het geld zelf, na een paar jaar huwelijk kan ze hier blijven en heeft ze nog een som geld ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een die je besteld is per definitie leuk....?!
is een reden dat ze verkocht moet worden ipv dat ze zelf iemand kan vinden...
eigenlijk is ze dus een langetermijn hoer...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje slimme meid verkoopt zichzelf en houdt het geld zelf, na een paar jaar huwelijk kan ze hier blijven en heeft ze nog een som geld ook
Het was een gechargeerde opmerking lief.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en een die je besteld is per definitie leuk....?!
is een reden dat ze verkocht moet worden ipv dat ze zelf iemand kan vinden...
Oke dan snap ik het, Bartje is een lompe achterhoeks boerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik denk t want ik was niet sarcastisch
quote:
?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het, Bartje is een lompe achterhoeks boer
Dat wil ik absoluut niet. Zoals ik zeg, ik heb nog hoop dat het nog wel lukt de komende paar jaar, maar op de lange termijn is alles beter dan niets.quote:
Als ik dat kon dan zou ik dat doen jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar een bruid kopen... kom op, in dat geval kun je ook gratis iets sprokkelen toxh?
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eigenlijk is ze dus een langetermijn hoer...?
Dat zeg jij tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |