Waarom zou ik dat doen?quote:
Er is geen ene woord gelogen of verzonnen van ditquote:
je bent als het ware gebelgdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Marie30 het volgende:
Mijn naam vermeldt in een topic over bedrog, leugens, overspel en sekspolitiek tussen homo's en hetero's... What has my life become
Ik was het vergeten tot ik jouw topic lasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Marie30 het volgende:
Mijn naam vermeldt in een topic over bedrog, leugens, overspel en sekspolitiek tussen homo's en hetero's... What has my life become
Net alsof je zoiets kan vergetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het vergeten tot ik jouw topic las
gebelgdquote:
Ik was net gestopt met huilen en had het diep weggestoptquote:
Belgen zijn über manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gebelgd
1) Boos 2) Gekwetst 3) Gepikeerd 4) Geraakt 5) Giftig 6) Kwaad 7) Misnoegd 8) Nijdig 9) Ontevreden 10) Ontstemd 11) Toornig 12) Verbolgen 13) Verontwaardigd 14) Verstoord 15) Vertoornd
Ik ben aan het afwachten tot ze je beginnen afbranden omdat je haar berichten hebt gelezen. Duurt langquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was net gestopt met huilen en had het diep weggestopt
Computer stond nog aan, het was moeilijk niet te lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben aan het afwachten tot ze je beginnen afbranden omdat je haar berichten hebt gelezen. Duurt lang
uhuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Computer stond nog aan, het was moeilijk niet te lezen
het was een hyvesbericht, anders had ik eerst moeten inloggen enzo en alsof ik de ww zou wetenquote:
2xquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Verhaal heb ik ondertussen al 7 keer voorbij zien komen ...
Voel mijn pijn gewoonquote:
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld man, je was gewoon niet goed genoeg.
Dusja, life goes on.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op nee
Ben ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef RBWO het volgende:
Wat een hoer TS. Wees blij dat je ervan af bent.
Ajax is al 2x kampioen geweest sinds dit mij overkomen isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
... maar goed, nu is Ajax kampioen dus dan is alles weer OK...
Echt wel als je boos bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op nee
Nee, ik kan niet op tegen 2 mannen qua sexquote:
Lemming van wat?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet op tegen 2 mannen qua sex
En sowieso, waarom zou ik pissed op die 2 gasten worden, ik had hetzelfde gedaan en zij zaten niet in een relatie van 5jaar, zij wel
Ja wat?quote:
Een andere relatie daarmee naar de knoppen helpen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat?
Ben jij zo heilig dan wanneer je single bent en je kan neuken?
Wees eerlijk, daar heb je dan toch maling aan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een andere relatie daarmee naar de knoppen helpen?
Nee. En ik ben eerlijk.(kan wel nee zeggen maar weet niet wat ik dan echt zou doen, nog steeds nee denk ik)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, daar heb je dan toch maling aan?
Mensen zijn nou eenmaal zo egoïstisch
Ach het is iets van 2,5jaar terug ofzo hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:45 schreef RBWO het volgende:
Ik zou je er niet meer druk overmaken TS. Als je ex contactgestoord is moet je er zover mogelijk bij uit de buurt blijven..
Vrouwen met psychische bagage..
Dan zijn er toch nog eerlijke mensen op deze planeetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee. En ik ben eerlijk.(kan wel nee zeggen maar weet niet wat ik dan echt zou doen, nog steeds nee denk ik)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef Nober het volgende:
Geef haar eens ongelijk, d'r vriend vind een matige voetbalclub belangrijker dus neemt ze het ervan als een bazin.
En waarom zeg jij dan ook gewoon niet nee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zijn er toch nog eerlijke mensen op deze planeet
Misschien denk ik wel meer met mijn pikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En waarom zeg jij dan ook gewoon niet nee?
Hmm, ach ja, we zijn nog steeds mensen met behoeftes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien denk ik wel meer met mijn pik
En sowieso, als ik degene niet zou kennen dan tja, weet niet man
Ik vind vrijwel dagelijks zaken belangrijker dan mijn vriendin. Maar maak me geen zorgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef Nober het volgende:
Geef haar eens ongelijk, d'r vriend vind een matige voetbalclub belangrijker dus neemt ze het ervan als een bazin.
Daarom, en daarom was ik ook niet pissed op die 2 gasten eigelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm, ach ja, we zijn nog steeds mensen met behoeftes.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:53 schreef Monopoly het volgende:
Lieg niet, je had gewoon gay relatie met 2 negers, hommo
Zoals die 'homo's' TS zijn vriendin pakte? Gaarne.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ezio auditore komt je pakken, schavuit.
die vrouw is de hoer, hij heeft niks met die mannen te maken verder. Dus zou onterecht zijn tenzij verkracht was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:49 schreef rubensanti het volgende:
Als je die gasten niet aanpakt ben je zelf homo, ookal komt het door je ex. Als echte baas moet je gewoon je mannetje staan.
Oja, en ajax^
alsof jij een vrouw die bezet was zou afwijzenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:55 schreef rubensanti het volgende:
Als je een vriendin hebt en iemand anders rommelt ermee geef je die toch een paar pleuris tikken? Ookal zoekt ze het zelf uit. Die gozers wisten waarschijnlijk dondersgoed dat ze bezet was. Dus gewoon aanpakken.
Ik heb een keer meegemaakt dat een getrouwde vrouw amoreuze avances naar me maakte, en heb haar niet afgewezen omdat ze fokking lekker was. 100% score hier dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof jij een vrouw die bezet was zou afwijzen
Ik heb blijkbaar een keer een verstopt nootje weggehaald met bollen planten. Beest zat maar te zoeken en te zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:21 schreef Weissman het volgende:
Kwaliteitstopic dit![]()
Sowieso stevenmac26![]()
Vanaf nu gaat dit topic over eekhorens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Wat kan ik zeggen, welkom op fokquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Marie30 het volgende:
Achja geef die gasten eens ongelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:37 schreef sinepedraap het volgende:
In jouw bed? Met twee andere gasten? Waarom leven ze nog dan?
Nee het waren geen bisexuelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier was je in dat topic van Marie ook al over aan het doorhameren.
Die vriendin van je was dus niet erg betrouwbaar en kennelijk waren dat biseksuelen. Nou ja, dat soort dingen gebeuren. Schrijf er een mooi dramatisch boek over, daar houdt de Nederlandse literaire wereld van.
Echte held ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:49 schreef rubensanti het volgende:
Als je die gasten niet aanpakt ben je zelf homo, ookal komt het door je ex. Als echte baas moet je gewoon je mannetje staan.
Oja, en ajax^
Dat sowiesoquote:
ja en oke geef je adres maarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:24 schreef Herpderphawk het volgende:
staat de mac in je naam voor mcdonalds trouwens zo ja stuur me even wat waardebonnen
gr gr
Nee ik heb geen pik van 23 cm en 5000 euro per maand aan salaris zoals alle andere mannen hierquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is al 2x kampioen geweest sinds dit mij overkomen is
Sowiesoquote:
Ik heb er van 42cm u mad ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee ik heb geen pik van 23 cm en 5000 euro per maand aan salaris zoals alle andere mannen hier
Dat is dus niet grappig he. Maar ik ga geen heel betoog houden uit respect voor TS, want dan kaap ik dadelijk nog zijn topic.quote:
Nou ja, dat betwijfel ik; triootje vind als hetero niet erg maar dan wel met 2 vrouwen. Trio met een andere man erbij moet ik niet aandenken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee het waren geen bisexuelen
Ze hadden tegen mij gezegd zodat ik geen argwaan zou krijgen dat ze gay waren
Dit was het plannetje van hun 3
Op naar de vierde... Nog negen jaartjes wachten.quote:
Watquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is dus niet grappig he. Maar ik ga geen heel betoog houden uit respect voor TS, want dan kaap ik dadelijk nog zijn topic.
Ik wil ook geen degens kruizen tijdens een trio, blijkbaar zijn er vrienden die daar geen moeite mee hebben, dus ja misschien zijn ze we, bi als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dat betwijfel ik; triootje vind als hetero niet erg maar dan wel met 2 vrouwen. Trio met een andere man erbij moet ik niet aandenken.
[..]
Op naar de vierde... Nog negen jaartjes wachten.
Het is hip om te haten tegen Ajaxquote:
Je er uberhaupt om druk makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hip om te haten tegen Ajax
Ik maak mij er al niet eens meer druk om, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind
Goed puntquote:
Dat laatste is sowieso een feitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef Salvad0R het volgende:
Het waren alsnog homo's. En je vriendin een hoer. Hihihi.
Juist niet, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel is dat ze dit jaar voor 6maanden in een afkick kliniek zat voor ghb verslaving, is gewoon karma omdat ze mij 6maanden genaaid heeft
Jawel, we hadden ook gewoon sexquote:
Wat zeg je nu weer dikke lesbiennequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Eigenlijk moet Marie30 nou een ban krijgen dus?
Eigelijk wel, maar ze neukt met bio dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Eigenlijk moet Marie30 nou een ban krijgen dus?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigelijk wel, maar ze neukt met bio dus dat gaat niet gebeuren
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigelijk wel, maar ze neukt met bio dus dat gaat niet gebeuren
Werd laatst 40.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoe oud is TS nou? Ik dacht eerst altijd dat hij een jaar of 17 was.![]()
En: ouwe koeien.
40quote:
Steven heeft het daar een beetje moeilijk mee, hij zat namelijk al heel lang met zijn strappon op Bio te wachten. Dat heeft hem pijn gedaan (het vruchteloos wachten, niet de seks...want die was er dus niet)quote:
Wacht wat, bio is een chick?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Steven heeft het daar een beetje moeilijk mee, hij zat namelijk al heel lang met zijn strappon op Bio te wachten. Dat heeft hem pijn gedaan (het vruchteloos wachten, niet de seks...want die was er dus niet)
Mannen hebben ook een gaatje...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Steven heeft het daar een beetje moeilijk mee, hij zat namelijk al heel lang met zijn strappon op Bio te wachten. Dat heeft hem pijn gedaan (het vruchteloos wachten, niet de seks...want die was er dus niet)
Ik heb ook een piemeltje tussen mijn benenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een gaatje...Weten jij en de postcodejongen toch zeker
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Pharkus het volgende:
Wel een goed idee, Steven, props voor die gasten
Alleen zullen de vrouwen hem voorstellen aan een gay vriend van hunquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef Rebbedebje het volgende:
Pharkus doet zich vanaf nu voor als homo
Mja het werkt alleen met een 'gay' wingman.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen zullen de vrouwen hem voorstellen aan een gay vriend van hun
Wanneer gaan we op pad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja het werkt alleen met een 'gay' wingman.
Ik zit geplakt mattie, hevig op zoek naar twee gaymannen die me gaan redden.quote:
31x kampioen kankermongoolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:36 schreef PoisonPrince het volgende:
Goed voor je ts, dat krijg je ervan als een ajax supporter bent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
eYo kardes ik kan zo boos worden echt alle vrouwen zijn zo, als je wilt dat ze problemen krijg stuur maar dm dan dm ik mn ping ff
Ik leef nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Jeminee wat 'n uitgekookt wijfdie zou bijna in staat om zijn de perfecte moord te bedenken.
Volgens mij heeft ze 6 maanden lang twee andere mannen genaaid lulz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel is dat ze dit jaar voor 6maanden in een afkick kliniek zat voor ghb verslaving, is gewoon karma omdat ze mij 6maanden genaaid heeft
ga ergens anders trollen moslima debielquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
eYo kardes ik kan zo boos worden echt alle vrouwen zijn zo, als je wilt dat ze problemen krijg stuur maar dm dan dm ik mn ping ff
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga ergens anders trollen moslima debiel
3e die dat zegt spuit11quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 6 maanden lang twee andere mannen genaaid lulz.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
We zijn matties jwtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Gulmez het volgende:
ey jij staat daar ook al met een reactie op de eerste pagina.
Ja maar als ik het zeg is het leukquote:
Lees de op goed en dan snap je hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:46 schreef Alborz het volgende:
Hey TS, het is al 2,5 jaar geleden. Geef je trauma eens een plekje. Done is done.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees de op goed en dan snap je het
Was het proberen waardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Trollscience het volgende:
dom posten en dat goed praten door te doen alsof je trollt
Dit dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Trollscience het volgende:
dom posten en dat goed praten door te doen alsof je trollt
Hij is leuk en lief maar kan niet neuken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Maar ik snap niet, waarom houdt ze de relatie met jou dan in stand als ze die jongens dan al heeft? Waarom liegen? Waarom doorgaan?
Het neukgrotje van vriendlief gebruiken om door anderen gedekt te worden dunkt me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is leuk en lief maar kan niet neuken.
Ik heb geroerd in het zaad van 2 bumboysquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat helemaal zuur is voor TS is dat hij haar grotje heeft gelikt nadat er twee flikkers haar hebben volgepompt
Hahaha gast..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geroerd in het zaad van 2 bumboys
Na het pijpen moet er tapijten gelikt worden tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Hahaha gast..Gayzaad aan je tong gehad
![]()
Niet als het voortuintje net besproeid is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na het pijpen moet er tapijten gelikt worden toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet als het voortuintje net besproeid is.
Haterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet als het voortuintje net besproeid is.
Heb ik ook niet ouwequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef allesbeterweter het volgende:
Nou sterkte stevenmac26 (maar ik zou niets meer met dat bimbowijf te maken willen hebben)
Dit meen je niet kutwijfquote:
Jij bent ook wel leuk xx grgrquote:
Je hept nr al :squote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
PM me maar, dan kunnen we geyle neucksex hebben
je kan toch lezen of nietquote:Op zondag 6 mei 2012 10:52 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
en 2 jaar later besluit je hierover een topic te openen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Das wel fuckt up mattie enige manier dadt nog lelijker zou kunnen worden was als t die 2 boyz waren die we in damsco zagen rondlopen 15mei zonder begeleiders
Hehe ik heb em ff geliked manquote:Op zondag 6 mei 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb die foto nog steeds op fb staan
Goede fotograaf iddquote:Op zondag 6 mei 2012 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Moet natuurlijk ook wel als ie genomen is door een bauz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |